Z Hiszpanii do Krakowa, czyli Galeria Krakowska z salonem Mayoral
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
W Galerii Krakowskiej został otwarty sklep Mayoral. Salon hiszpańskiej marki, która jest liderem w branży mody dziecięcej na Półwyspie Iberyjskim, oferuje kolekcje Baby, Mini, Junior oraz Shoes. To wszystko na ponad 80 mkw. powierzchni.
Salon Mayoral w Galerii Krakowskiej oferuje całą gamę ubranek i dodatków dla dziewczynek i chłopców, które zawarte są w liniach: Baby (6-36 miesięcy), Mini (2-9 lat), Junior (8-16 lat) oraz Shoes (w rozmiarach od 18 do 40). Artykuły marki Mayoral odznaczają się ciekawym hiszpańskim wzornictwem, wyjątkowym doborem materiałów i wygodą. Wszystkie artykuły Mayoral zostały zaprojektowane w siedzibie marki w Maladze. Przy opracowaniu wzorów priorytetem jest bezpieczeństwo dzieci, którym dedykowany jest asortyment, dlatego ubrania wykonane są z najwyższej jakości tkanin z dbałością o detale.
Wystrój salonu w Galerii Krakowskiej utrzymany jest w nowoczesnym stylu przy zachowaniu przytulnej atmosfery. Powierzchnia jest przestronna, a asortyment eksponowany jest na wieszakach, w formie kompozycji odzieżowych i manekinach na witrynie. Wnętrze jest oświetlane przez żarówki led o ciepłej barwie i niskim zużyciu energii.
Marka dokłada wszelkich starań, aby wdrażać nowe zasady zrównoważonego rozwoju: używa toreb i kopert z papieru pochodzącego z lasów z kontrolowaną wycinką drzew oraz drukowanego przy użyciu atramentów wodnych, bardziej przyjaznych dla środowiska. Do dekoracji wystawy wykorzystuje kartony z recyklingu i drewniane meble z certyfikatem PEFC, a także rozwija kompletny plan stopniowej eliminacji plastiku.
W tym roku Mayoral świętuje 80 lecie istnienia. Hiszpańska firma obecna jest w ponad 100 krajach za pośrednictwem 260 sklepów pod marką Mayoral oraz najlepszych sklepów wielomarkowych na całym świecie (10.000). Sklep w Galerii Krakowskiej znajduje się na poziomie +1.
![Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_12717834,w_256,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców
Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?
![in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1150246300,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/anna-jimenez-calaf-ploq7ouq0fm-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii
30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.
Infrastruktura
Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/nexera-dofinansowanie-foto,w_133,r_png,_small.png)
W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.