Z Hiszpanii do Krakowa, czyli Galeria Krakowska z salonem Mayoral
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
W Galerii Krakowskiej został otwarty sklep Mayoral. Salon hiszpańskiej marki, która jest liderem w branży mody dziecięcej na Półwyspie Iberyjskim, oferuje kolekcje Baby, Mini, Junior oraz Shoes. To wszystko na ponad 80 mkw. powierzchni.
Salon Mayoral w Galerii Krakowskiej oferuje całą gamę ubranek i dodatków dla dziewczynek i chłopców, które zawarte są w liniach: Baby (6-36 miesięcy), Mini (2-9 lat), Junior (8-16 lat) oraz Shoes (w rozmiarach od 18 do 40). Artykuły marki Mayoral odznaczają się ciekawym hiszpańskim wzornictwem, wyjątkowym doborem materiałów i wygodą. Wszystkie artykuły Mayoral zostały zaprojektowane w siedzibie marki w Maladze. Przy opracowaniu wzorów priorytetem jest bezpieczeństwo dzieci, którym dedykowany jest asortyment, dlatego ubrania wykonane są z najwyższej jakości tkanin z dbałością o detale.
Wystrój salonu w Galerii Krakowskiej utrzymany jest w nowoczesnym stylu przy zachowaniu przytulnej atmosfery. Powierzchnia jest przestronna, a asortyment eksponowany jest na wieszakach, w formie kompozycji odzieżowych i manekinach na witrynie. Wnętrze jest oświetlane przez żarówki led o ciepłej barwie i niskim zużyciu energii.
Marka dokłada wszelkich starań, aby wdrażać nowe zasady zrównoważonego rozwoju: używa toreb i kopert z papieru pochodzącego z lasów z kontrolowaną wycinką drzew oraz drukowanego przy użyciu atramentów wodnych, bardziej przyjaznych dla środowiska. Do dekoracji wystawy wykorzystuje kartony z recyklingu i drewniane meble z certyfikatem PEFC, a także rozwija kompletny plan stopniowej eliminacji plastiku.
W tym roku Mayoral świętuje 80 lecie istnienia. Hiszpańska firma obecna jest w ponad 100 krajach za pośrednictwem 260 sklepów pod marką Mayoral oraz najlepszych sklepów wielomarkowych na całym świecie (10.000). Sklep w Galerii Krakowskiej znajduje się na poziomie +1.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.