Komunikaty PR

Żabka członkiem Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego

2022-10-28  |  08:00
Biuro prasowe

Żabka Polska przystąpiła do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego (MPKU), którego celem jest popularyzacja idei uczenia się przez całe życie oraz wspólne działanie na rzecz rozwoju edukacyjnego i zawodowego Małopolan w każdym wieku. Dołączając do Partnerstwa, Żabka, jako doświadczona, działająca od ponad 20 lat firma, lider rynku modern covenience, chce inspirować, dzielić się wiedzą i kompetencjami, a także wymieniać się doświadczeniami oraz dobrymi praktykami. Dzięki przyjętemu modelowi biznesowemu i formatowi franczyzy, Żabka od lat wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Firma realizuje też szereg inicjatyw edukacyjnych skierowanych do swoich pracowników, ich dzieci czy współpracujących z siecią franczyzobiorców oraz ich zespołów.

– Żabka od lat stawia na edukację i rozwój osobisty swoich pracowników i franczyzobiorców, a jednocześnie chce pomagać tam, gdzie lokalne społeczności tej pomocy potrzebują. Dołączenie do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego stwarza nam wiele możliwości w sferze rozwoju i edukacji, poprzez wymianę doświadczeń, wiedzy i inicjatyw z innymi instytucjami. Wierzymy, że możemy mieć wpływ na kreowanie świadomości przedsiębiorczej i biznesowej wśród mieszkańców województwa małopolskiego, ale również w skali ogólnopolskiej. Dodatkowo MPKU porusza wiele istotnych kwestii dotyczących społeczeństwa, na które zwracamy uwagę również wewnątrz organizacji – mówi Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu ds. Strategii Personalnej Grupy Żabka.

W ramach Partnerstwa Żabka wzięła udział m.in. w Ogólnopolskim Tygodniu Kariery w Małopolsce (OTK), który odbył się w dniach 17-23 października 2022 r. pod hasłem: „Złap za stery do swojej kariery”. Firma przygotowała dla uczestników OTK warsztaty pt. „Efektywna komunikacja – typologia rozmówcy” oraz webinar „Franczyza Żabki pomysłem na biznes”. Oba spotkania odbyły się w formule online.

O Partnerstwie

Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego działa od 2008 roku i skupia instytucje rynku pracy, edukacji i szkoleń. Są wśród nich instytucje publiczne i prywatne, m.in. szkoły, centra kształcenia praktycznego, centra kształcenia ustawicznego, uczelnie, firmy szkoleniowe, związki pracodawców, fundacje, stowarzyszenia, biblioteki, muzea, centra kultury, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, powiatowe urzędy pracy, a także Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie. Partnerstwo ma charakter otwarty, dobrowolny, apolityczny. Jego członkowie wspólnie działają na rzecz rynku pracy i uczenia się przez całe życie.

Żabka motywuje do rozwoju i promuje przedsiębiorczość

Grupa Żabka wypełnia swoje zobowiązania i osiąga kolejne sukcesy dzięki zaangażowaniu utalentowanych i ambitnych pracowników oraz współpracowników, w tym franczyzobiorców, tworzących jej zespół. Dlatego wspiera ich rozwój osobisty i zawodowy, oferując pod parasolem Akademii Żabki szereg programów i szkoleń dostosowanych do potrzeb.

Grupa tworzy także ekosystem rozwiązań, który wspiera osoby przedsiębiorcze – zarówno te, które po raz pierwszy otwierają swój pierwszy biznes we współpracy z Żabką, jak również te, które mają za sobą wiele lat doświadczeń zawodowych i poszukują możliwości rozwoju na własny rachunek. Na prowadzenie własnego biznesu w ramach franczyzy z Żabką zdecydowało się już ponad 7400 przedsiębiorców. Żabka wraz z siecią franczyzobiorców tworzy obecnie miejsca pracy dla ponad 45,4 tys. osób, umożliwiając im rozwój zawodowy w różnorodnym, inkluzywnym i odpowiedzialnie zarządzanym środowisku.

Od lat Żabka wspiera również młodzież, która z uwagi na trudną sytuację społeczną ma utrudniony start w dorosłe życie. To do młodych ludzi powyżej 16. roku życia skierowany jest program „Bezpieczny staż z Żabką”, w ramach którego mogą oni odbyć staż w wybranym sklepie i dzięki temu postawić pierwsze kroki ku samodzielności. Program realizowany jest wspólnie z Fundacją Samodzielni Robinsonowie, przy zaangażowaniu franczyzobiorców sieci, którzy jako mentorzy i opiekunowie stażystów dzielą się swoim doświadczeniem i pomagają budować kompetencje przedsiębiorcze. W trakcie ośmiu edycji programu zorganizowane zostały staże dla 146 Robinsonek i Robinsonów.

Jednym z elementów działań z obszaru zaangażowania społecznego Żabki jest także Program Stypendialny Żabki. Jest on skierowany do ambitnych i uzdolnionych dzieci franczyzobiorców, pracowników i współpracowników, którzy dzięki comiesięcznemu wsparciu mogą rozwijać swoje niezwykłe pasje i umiejętności.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.