Żabka Jush podsumowuje swój rekordowy rok
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Miniony rok zapisze się w historii Żabki Jush. Aplikacja odnotowała wzrosty w kluczowych obszarach. W ostatnim roku firma urosła aż trzykrotnie, a z jej usług skorzystała rekordowa liczba klientów.
Decydującym czynnikiem wpływającym na sukces aplikacji był znaczący wzrost liczby klientów. To właśnie zainteresowanie z ich strony przyczyniło się do osiągnięcia przez Żabkę Jush historycznego momentu.
Żabka Jush została stworzona jako odpowiedź na rozmaite potrzeby zakupowe. Korzystają z niej zabiegani pracownicy, zmęczeni rodzice czy generacja Z wchodząca dopiero w dorosłe życie. W nadchodzących miesiącach szykujemy rozwiązania, którymi mamy nadzieję pozytywnie zaskoczyć ich wszystkich – mówi Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush oraz supermarket online delio.
Coraz większy koszyk zakupowy
Jednym z czynników przesądzającym o sukcesie Żabki Jush jest większa niż w przeciętnej usłudze q-commerce oferta. Dzięki temu jest ona w stanie odpowiadać na różne misje zakupowe. To nie tylko przekąski oraz napoje, które kupuje się na wieczór filmowy, mecz czy spotkanie ze znajomymi. Bogaty asortyment powoduje, że konsumenci za pomocą usługi zamawiają także większe zakupy na śniadanie lub obiad. Klienci coraz bardziej przekonują się do usługi, co sprawia, że systematycznie rośnie wartość koszyka zakupowego. Jego średnia wartość w 2023 r. była o 20% większa niż w roku poprzednim.
Zanotowany w tym roku wzrost liczby klientów, zamówień, a także wartość koszyka zakupowego, pokazują, że Polacy coraz chętniej korzystają z naszej usługi. Ciężka praca całego zespołu, przynosi efekty. Nie spoczywamy jednak na laurach i stawiamy sobie ambitne cele na nadchodzące dwanaście miesięcy – uzupełnia Dębowska.
Hity sprzedażowe Żabki Jush
Wyniki sprzedażowe Jush jasno wskazują, że klienci doceniają wysoką jakość owoców oraz warzyw dostępnych w usłudze. Jeszcze w 2022 roku były one szóstą kategorią w udziale sprzedaży, aby rok później wskoczyć już na podium. Hitami sprzedażowym Żabki Jush wśród owoców są banany, borówki, jabłka i cytryny. Natomiast z warzyw najchętniej wybierane są pomidory, ogórki, papryki czy ziemniaki.
Hitem okazały się także ciepłe przekąski, czyli hot dogi i panini, które zostały wprowadzone do asortymentu usługi w połowie 2023 r. Największy fan kupił wybrany produkt z oferty ciepłej aż 126 razy.
Wśród najlepiej sprzedawanych produktów w Żabce Jush jest także wypiekane na miejscu świeże pieczywo, które znajduje się w co piątym zamówieniu. Wśród świeżego pieczywa, największą popularnością cieszy się klasyczna kajzerka, a na drugim miejscu znalazła się bułka pszenna.
Aplikacja Jush została uruchomiona w październiku 2021 r. Jej start był kolejnym krokiem w stronę budowania potencjału rynkowego Grupy Żabka.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.