Żabka Jush podsumowuje swój rekordowy rok
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Miniony rok zapisze się w historii Żabki Jush. Aplikacja odnotowała wzrosty w kluczowych obszarach. W ostatnim roku firma urosła aż trzykrotnie, a z jej usług skorzystała rekordowa liczba klientów.
Decydującym czynnikiem wpływającym na sukces aplikacji był znaczący wzrost liczby klientów. To właśnie zainteresowanie z ich strony przyczyniło się do osiągnięcia przez Żabkę Jush historycznego momentu.
Żabka Jush została stworzona jako odpowiedź na rozmaite potrzeby zakupowe. Korzystają z niej zabiegani pracownicy, zmęczeni rodzice czy generacja Z wchodząca dopiero w dorosłe życie. W nadchodzących miesiącach szykujemy rozwiązania, którymi mamy nadzieję pozytywnie zaskoczyć ich wszystkich – mówi Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush oraz supermarket online delio.
Coraz większy koszyk zakupowy
Jednym z czynników przesądzającym o sukcesie Żabki Jush jest większa niż w przeciętnej usłudze q-commerce oferta. Dzięki temu jest ona w stanie odpowiadać na różne misje zakupowe. To nie tylko przekąski oraz napoje, które kupuje się na wieczór filmowy, mecz czy spotkanie ze znajomymi. Bogaty asortyment powoduje, że konsumenci za pomocą usługi zamawiają także większe zakupy na śniadanie lub obiad. Klienci coraz bardziej przekonują się do usługi, co sprawia, że systematycznie rośnie wartość koszyka zakupowego. Jego średnia wartość w 2023 r. była o 20% większa niż w roku poprzednim.
Zanotowany w tym roku wzrost liczby klientów, zamówień, a także wartość koszyka zakupowego, pokazują, że Polacy coraz chętniej korzystają z naszej usługi. Ciężka praca całego zespołu, przynosi efekty. Nie spoczywamy jednak na laurach i stawiamy sobie ambitne cele na nadchodzące dwanaście miesięcy – uzupełnia Dębowska.
Hity sprzedażowe Żabki Jush
Wyniki sprzedażowe Jush jasno wskazują, że klienci doceniają wysoką jakość owoców oraz warzyw dostępnych w usłudze. Jeszcze w 2022 roku były one szóstą kategorią w udziale sprzedaży, aby rok później wskoczyć już na podium. Hitami sprzedażowym Żabki Jush wśród owoców są banany, borówki, jabłka i cytryny. Natomiast z warzyw najchętniej wybierane są pomidory, ogórki, papryki czy ziemniaki.
Hitem okazały się także ciepłe przekąski, czyli hot dogi i panini, które zostały wprowadzone do asortymentu usługi w połowie 2023 r. Największy fan kupił wybrany produkt z oferty ciepłej aż 126 razy.
Wśród najlepiej sprzedawanych produktów w Żabce Jush jest także wypiekane na miejscu świeże pieczywo, które znajduje się w co piątym zamówieniu. Wśród świeżego pieczywa, największą popularnością cieszy się klasyczna kajzerka, a na drugim miejscu znalazła się bułka pszenna.
Aplikacja Jush została uruchomiona w październiku 2021 r. Jej start był kolejnym krokiem w stronę budowania potencjału rynkowego Grupy Żabka.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.