Żabka otwiera 1000. sklep w sercu Warszawy – wyjątkowa placówka w Centrum LIM
Od 6 grudnia 2024 r. sieć Żabka w stolicy liczy już 1000 sklepów. Jubileuszowy punkt mieści się w wyjątkowym miejscu: warszawskim Centrum LIM, w budynku Warsaw Presidential Hotel, tuż obok Dworca Centralnego oraz Pałacu Kultury i Nauki. Flagowa placówka w samym centrum miasta została zaprojektowana z myślą o wygodzie i komforcie mieszkańców Warszawy, którym Żabka towarzyszy już od… 22 lat!
To właśnie 17 kwietnia 2002 r. przy ul. Siennickiej otwarty został pierwszy sklep sieci w stolicy. Z pewnością wiele zmieniło się od tamtej pory: na przestrzeni lat z pojedynczego punktu Żabka stała się ważnym elementem życia wielu mieszkańców, niezmiennie ułatwiając im codzienne obowiązki. Wyróżnikiem sklepów stała się ich wysoka dostępność, jakość usług i bliskość. Dziś Żabkę można znaleźć na stacjach metra, na kampusach, w biurowcach czy osiedlach mieszkaniowych. Sieć skutecznie dopasowała się do dynamicznego życia w wielkim mieście, a trzymane w dłoniach mieszkańców kubki kawy z Żabki Café, złapane w porannym pośpiechu, stały się już nieodłączną częścią warszawskiego krajobrazu.
Współpraca kluczem
Rozwój sieci Żabka to efekt współpracy z ponad 9000 franczyzobiorców. Żabka jako franczyzodawca oferuje im atrakcyjne warunki współpracy, w tym nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz wsparcie operacyjne, marketingowe i szkoleniowe. Franczyzobiorcy korzystają również z nowatorskich rozwiązań technologicznych, które zwiększają efektywność zarządzania sklepami oraz ich rentowność. W samej Warszawie z siecią współpracuje blisko 900 przedsiębiorców, którzy wspólnie tworzą wiele miejsc pracy, rozwijają lokalną przedsiębiorczość i regulują podatki, które trafiają do budżetu miasta. Do sieci dołączają kolejne osoby, także w regionie, pragnąc rozwijać się i realizować w sprawdzonym i bezpiecznym biznesie.
– Model biznesowy Żabki wyróżnia się kompleksowym wsparciem dla przedsiębiorców, niskim poziomem wejścia oraz nowatorskim podejściem do zarządzania sklepem, opartym na nowoczesnych technologiach. Otwarcie 1000. sklepu w Warszawie dowodzi siły naszej sieci i skuteczności tego modelu. Dzięki partnerskiej współpracy z franczyzobiorcami, oferujemy im kompleksowe narzędzia do rozwoju biznesu. Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań w sklepach zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe klientom, wpływa na jakość obsługi, co przekłada się na sukces współpracujących z nami przedsiębiorców – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Unikalna strefa konsumpcyjna i rozszerzona oferta gastronomiczna
Placówka w Centrum LIM jest jedną z tych w sieci Żabka, które oferują wydzieloną przestrzeń do konsumpcji na miejscu. Klienci mogą wygodnie usiąść przy stolikach lub wysokich blatach, by zjeść ciepły posiłek i napić się aromatycznej kawy. W ofercie znajdują się popularne produkty Żabka Café oraz nowości, takie jak frytki z różnorodnymi dodatkami, np. salsą meksykańską, kebabem z kurczaka czy dojrzewającym salami i inne przekąski znane z oferty Prosto z Pieca. Dzięki nowoczesnemu wyposażeniu, w tym ergonomicznym szufladom chłodniczo-mroźniczym, obsługa klientów jest szybka i wygodna, a dania zachowują idealną temperaturę.
– Żabka wyprzedza trendy, dbając zarówno o klientów, jak i o nas, franczyzobiorców. Dzięki wsparciu sieci mogę prowadzić nowoczesną placówkę, która łączy funkcjonalność z wygodą – podkreśla Olena Nesterova, franczyzobiorczyni nowo otwartego sklepu w Centrum LIM.
Otwarcie 1000. Żabki w Warszawie to nie tylko kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci, ale także efekt współpracy z tysiącami przedsiębiorców. Innowacyjność i dbałość o partnerów i klientów stanowią fundamenty tego sukcesu.
Zachęcamy do odwiedzenia nowej, flagowej placówki w Centrum LIM. Dla pierwszych klientów przygotowano specjalne niespodzianki oraz promocje.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.