Komunikaty PR

Żabka otwiera 1000. sklep w sercu Warszawy – wyjątkowa placówka w Centrum LIM

2024-12-06  |  13:25
Biuro prasowe

Od 6 grudnia 2024 r. sieć Żabka w stolicy liczy już 1000 sklepów. Jubileuszowy punkt mieści się w wyjątkowym miejscu: warszawskim Centrum LIM, w budynku Warsaw Presidential Hotel, tuż obok Dworca Centralnego oraz Pałacu Kultury i Nauki. Flagowa placówka w samym centrum miasta została zaprojektowana z myślą o wygodzie i komforcie mieszkańców Warszawy, którym Żabka towarzyszy już od… 22 lat!

To właśnie 17 kwietnia 2002 r. przy ul. Siennickiej otwarty został pierwszy sklep sieci w stolicy. Z pewnością wiele zmieniło się od tamtej pory: na przestrzeni lat z pojedynczego punktu Żabka stała się ważnym elementem życia wielu mieszkańców, niezmiennie ułatwiając im codzienne obowiązki. Wyróżnikiem sklepów stała się ich wysoka dostępność, jakość usług i bliskość. Dziś Żabkę można znaleźć na stacjach metra, na kampusach, w biurowcach czy osiedlach mieszkaniowych. Sieć skutecznie dopasowała się do dynamicznego życia w wielkim mieście, a trzymane w dłoniach mieszkańców kubki kawy z Żabki Café, złapane w porannym pośpiechu, stały się już nieodłączną częścią warszawskiego krajobrazu.

Współpraca kluczem

Rozwój sieci Żabka to efekt współpracy z ponad 9000 franczyzobiorców. Żabka jako franczyzodawca oferuje im atrakcyjne warunki współpracy, w tym nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz wsparcie operacyjne, marketingowe i szkoleniowe. Franczyzobiorcy korzystają również z nowatorskich rozwiązań technologicznych, które zwiększają efektywność zarządzania sklepami oraz ich rentowność. W samej Warszawie z siecią współpracuje blisko 900 przedsiębiorców, którzy wspólnie tworzą wiele miejsc pracy, rozwijają lokalną przedsiębiorczość i regulują podatki, które trafiają do budżetu miasta. Do sieci dołączają kolejne osoby, także w regionie, pragnąc rozwijać się i realizować w sprawdzonym i bezpiecznym biznesie.

– Model biznesowy Żabki wyróżnia się kompleksowym wsparciem dla przedsiębiorców, niskim poziomem wejścia oraz nowatorskim podejściem do zarządzania sklepem, opartym na nowoczesnych technologiach. Otwarcie 1000. sklepu w Warszawie dowodzi siły naszej sieci i skuteczności tego modelu. Dzięki partnerskiej współpracy z franczyzobiorcami, oferujemy im kompleksowe narzędzia do rozwoju biznesu. Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań w sklepach zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe klientom, wpływa na jakość obsługi, co przekłada się na sukces współpracujących z nami przedsiębiorców – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Unikalna strefa konsumpcyjna i rozszerzona oferta gastronomiczna

Placówka w Centrum LIM jest jedną z tych w sieci Żabka, które oferują wydzieloną przestrzeń do konsumpcji na miejscu. Klienci mogą wygodnie usiąść przy stolikach lub wysokich blatach, by zjeść ciepły posiłek i napić się aromatycznej kawy. W ofercie znajdują się popularne produkty Żabka Café oraz nowości, takie jak frytki z różnorodnymi dodatkami, np. salsą meksykańską, kebabem z kurczaka czy dojrzewającym salami i inne przekąski znane z oferty Prosto z Pieca. Dzięki nowoczesnemu wyposażeniu, w tym ergonomicznym szufladom chłodniczo-mroźniczym, obsługa klientów jest szybka i wygodna, a dania zachowują idealną temperaturę.

Żabka wyprzedza trendy, dbając zarówno o klientów, jak i o nas, franczyzobiorców. Dzięki wsparciu sieci mogę prowadzić nowoczesną placówkę, która łączy funkcjonalność z wygodą – podkreśla Olena Nesterova, franczyzobiorczyni nowo otwartego sklepu w Centrum LIM.

Otwarcie 1000. Żabki w Warszawie to nie tylko kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci, ale także efekt współpracy z tysiącami przedsiębiorców. Innowacyjność i dbałość o partnerów i klientów stanowią fundamenty tego sukcesu.

Zachęcamy do odwiedzenia nowej, flagowej placówki w Centrum LIM. Dla pierwszych klientów przygotowano specjalne niespodzianki oraz promocje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi! Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch
Handel Xiaomi otwiera nowy salon w centrum handlowym Promenada!
2024-12-20 | 13:20

Xiaomi otwiera nowy salon w centrum handlowym Promenada!

Już dziś, 20 grudnia, o godzinie 10:30 odbyło się uroczyste otwarcie nowego salonu Xiaomi w centrum handlowym Promenada na poziomie +1. Nowoczesny sklep o powierzchni 170,05 m² zaprasza
Handel Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki
2024-12-20 | 12:45

Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki

Z Warszawy napływają niezwykłe informacje! Na Pałac Kultury wspinają się kultowy żabkowy Hot-Dog i Frytka Żanetka, zaskakując tym przechodniów. W tak humorystyczny i atrakcyjny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.