Żabka otwiera 1000. sklep w sercu Warszawy – wyjątkowa placówka w Centrum LIM
Od 6 grudnia 2024 r. sieć Żabka w stolicy liczy już 1000 sklepów. Jubileuszowy punkt mieści się w wyjątkowym miejscu: warszawskim Centrum LIM, w budynku Warsaw Presidential Hotel, tuż obok Dworca Centralnego oraz Pałacu Kultury i Nauki. Flagowa placówka w samym centrum miasta została zaprojektowana z myślą o wygodzie i komforcie mieszkańców Warszawy, którym Żabka towarzyszy już od… 22 lat!
To właśnie 17 kwietnia 2002 r. przy ul. Siennickiej otwarty został pierwszy sklep sieci w stolicy. Z pewnością wiele zmieniło się od tamtej pory: na przestrzeni lat z pojedynczego punktu Żabka stała się ważnym elementem życia wielu mieszkańców, niezmiennie ułatwiając im codzienne obowiązki. Wyróżnikiem sklepów stała się ich wysoka dostępność, jakość usług i bliskość. Dziś Żabkę można znaleźć na stacjach metra, na kampusach, w biurowcach czy osiedlach mieszkaniowych. Sieć skutecznie dopasowała się do dynamicznego życia w wielkim mieście, a trzymane w dłoniach mieszkańców kubki kawy z Żabki Café, złapane w porannym pośpiechu, stały się już nieodłączną częścią warszawskiego krajobrazu.
Współpraca kluczem
Rozwój sieci Żabka to efekt współpracy z ponad 9000 franczyzobiorców. Żabka jako franczyzodawca oferuje im atrakcyjne warunki współpracy, w tym nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz wsparcie operacyjne, marketingowe i szkoleniowe. Franczyzobiorcy korzystają również z nowatorskich rozwiązań technologicznych, które zwiększają efektywność zarządzania sklepami oraz ich rentowność. W samej Warszawie z siecią współpracuje blisko 900 przedsiębiorców, którzy wspólnie tworzą wiele miejsc pracy, rozwijają lokalną przedsiębiorczość i regulują podatki, które trafiają do budżetu miasta. Do sieci dołączają kolejne osoby, także w regionie, pragnąc rozwijać się i realizować w sprawdzonym i bezpiecznym biznesie.
– Model biznesowy Żabki wyróżnia się kompleksowym wsparciem dla przedsiębiorców, niskim poziomem wejścia oraz nowatorskim podejściem do zarządzania sklepem, opartym na nowoczesnych technologiach. Otwarcie 1000. sklepu w Warszawie dowodzi siły naszej sieci i skuteczności tego modelu. Dzięki partnerskiej współpracy z franczyzobiorcami, oferujemy im kompleksowe narzędzia do rozwoju biznesu. Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań w sklepach zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe klientom, wpływa na jakość obsługi, co przekłada się na sukces współpracujących z nami przedsiębiorców – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Unikalna strefa konsumpcyjna i rozszerzona oferta gastronomiczna
Placówka w Centrum LIM jest jedną z tych w sieci Żabka, które oferują wydzieloną przestrzeń do konsumpcji na miejscu. Klienci mogą wygodnie usiąść przy stolikach lub wysokich blatach, by zjeść ciepły posiłek i napić się aromatycznej kawy. W ofercie znajdują się popularne produkty Żabka Café oraz nowości, takie jak frytki z różnorodnymi dodatkami, np. salsą meksykańską, kebabem z kurczaka czy dojrzewającym salami i inne przekąski znane z oferty Prosto z Pieca. Dzięki nowoczesnemu wyposażeniu, w tym ergonomicznym szufladom chłodniczo-mroźniczym, obsługa klientów jest szybka i wygodna, a dania zachowują idealną temperaturę.
– Żabka wyprzedza trendy, dbając zarówno o klientów, jak i o nas, franczyzobiorców. Dzięki wsparciu sieci mogę prowadzić nowoczesną placówkę, która łączy funkcjonalność z wygodą – podkreśla Olena Nesterova, franczyzobiorczyni nowo otwartego sklepu w Centrum LIM.
Otwarcie 1000. Żabki w Warszawie to nie tylko kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci, ale także efekt współpracy z tysiącami przedsiębiorców. Innowacyjność i dbałość o partnerów i klientów stanowią fundamenty tego sukcesu.
Zachęcamy do odwiedzenia nowej, flagowej placówki w Centrum LIM. Dla pierwszych klientów przygotowano specjalne niespodzianki oraz promocje.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.