Żabka ponownie gra z WOŚP! Do wsparcia 32. Finału zachęcać będzie też Żabu
Żabka już kolejny rok wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i tworzy najliczniejszy w Polsce sztab – 8 stycznia br. ruszyła zbiórka w ponad 10 000 sklepów sieci. Jej klienci mogą wspomóc akcję zarówno wrzucając datki do kolorowych puszek Fundacji ustawionych w pobliżu kas, jak i wirtualnie, przekazując na ten cel zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka punkty lojalnościowe, czyli żappsy. Użytkowników aplikacji do wsparcia tegorocznego finału WOŚP zachęcać będzie także Żabu, ubrane w koszulkę wolontariusza Orkiestry.
– Wspólnie z franczyzobiorcami Żabki oraz ich pracownikami po raz kolejny tworzymy największy sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w całej Polsce. Czujemy dumę, że nasi franczyzobiorcy, klienci i pracownicy tak chętnie angażują się w niesienie pomocy potrzebującym. Liczymy, że dzięki temu po raz kolejny przekażemy Fundacji znaczącą kwotę. Dodatkowo w zbiórce w aplikacji mobilnej wspomoże nas po raz pierwszy także nasze Żabu – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
32. Finał WOŚP można wesprzeć w tradycyjny sposób, wrzucając datki do kolorowych puszek, które są dostępne we wszystkich ponad 10 000 Żabek w całej Polsce, a także w aplikacji Żappka, z której korzysta już ponad 7 mln aktywnych użytkowników. Do przekazywania na rzecz WOŚP zgromadzonych w niej punktów lojalnościowych (żappsów) zachęcać będzie Żabu, bohater wirtualnej gry sieci, który w dniach 24-28 stycznia br. specjalnie z tej okazji włoży koszulkę wolontariusza Fundacji.
Żabka od wielu lat wspiera fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, biorąc aktywny udział w zbiórkach. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowania klientów i franczyzobiorców, firma przekazała na rzecz 31. Finału WOŚP 2 mln złotych.
Tegoroczny Finał WOŚP odbędzie się 28 stycznia br. Jego cel to: „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych”, a mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Zebrane środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.