Żabka ponownie gra z WOŚP! Do wsparcia 32. Finału zachęcać będzie też Żabu
Żabka już kolejny rok wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i tworzy najliczniejszy w Polsce sztab – 8 stycznia br. ruszyła zbiórka w ponad 10 000 sklepów sieci. Jej klienci mogą wspomóc akcję zarówno wrzucając datki do kolorowych puszek Fundacji ustawionych w pobliżu kas, jak i wirtualnie, przekazując na ten cel zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka punkty lojalnościowe, czyli żappsy. Użytkowników aplikacji do wsparcia tegorocznego finału WOŚP zachęcać będzie także Żabu, ubrane w koszulkę wolontariusza Orkiestry.
– Wspólnie z franczyzobiorcami Żabki oraz ich pracownikami po raz kolejny tworzymy największy sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w całej Polsce. Czujemy dumę, że nasi franczyzobiorcy, klienci i pracownicy tak chętnie angażują się w niesienie pomocy potrzebującym. Liczymy, że dzięki temu po raz kolejny przekażemy Fundacji znaczącą kwotę. Dodatkowo w zbiórce w aplikacji mobilnej wspomoże nas po raz pierwszy także nasze Żabu – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
32. Finał WOŚP można wesprzeć w tradycyjny sposób, wrzucając datki do kolorowych puszek, które są dostępne we wszystkich ponad 10 000 Żabek w całej Polsce, a także w aplikacji Żappka, z której korzysta już ponad 7 mln aktywnych użytkowników. Do przekazywania na rzecz WOŚP zgromadzonych w niej punktów lojalnościowych (żappsów) zachęcać będzie Żabu, bohater wirtualnej gry sieci, który w dniach 24-28 stycznia br. specjalnie z tej okazji włoży koszulkę wolontariusza Fundacji.
Żabka od wielu lat wspiera fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, biorąc aktywny udział w zbiórkach. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowania klientów i franczyzobiorców, firma przekazała na rzecz 31. Finału WOŚP 2 mln złotych.
Tegoroczny Finał WOŚP odbędzie się 28 stycznia br. Jego cel to: „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych”, a mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Zebrane środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna
Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.
Bankowość
Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Media i PR
Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.