Komunikaty PR

Żabka promuje szeroki pakiet usług dostępnych w sklepach

2024-06-07  |  10:30
Biuro prasowe

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i dbając o ich wygodę, Żabka oferuje im szeroki pakiet usług. W ponad 10 tys. sklepów sieci można nie tylko zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę, ale także m.in. oddać buty do szybkiego, profesjonalnego czyszczenia i wysłać do naprawy swój smartfon. Aby przybliżyć klientom dostępne usługi, sieć rozpoczęła 5 czerwca br. kampanię „Załatw to w Żabce”. Będzie ona prowadzona m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.

Jako jedyni w Polsce oferujemy klientom tak szeroką gamę kompleksowych usług, dostępnych już w ponad 10 tys. lokalizacji. Zamiast odwiedzać wiele miejsc, wystarczy przyjść do najbliższej Żabki, gdzie można szybko i wygodnie załatwić wiele spraw. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. W kampanii „Załatw to w Żabce” prezentujemy nie tylko dobrze znane usługi, takie jak odbiór i nadawanie przesyłek czy doładowania telefonów, ale również te najnowsze, innowacyjne, np. możliwość wysłania do naprawy lub czyszczenia butów czy oddania smartfona do naprawy – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

Kampania „Załatw to w Żabce”

Kampania marketingowa „Załatw to w Żabce” rozpoczęła się 5 czerwca br. i potrwa do 2 lipca br. Autorem koncepcji kreatywnej jest Agencja GONG, która wyprodukowała również spoty reklamowe. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

Link do spotu: Załatw to w Żabce! - Rachunki i Rozrywka (youtube.com)

Wygodne usługi w Żabce w atrakcyjnych cenach

W Żabce można zrealizować m.in. następujące usługi – część z nich podczas kampanii „Załatw to w Żabce” będzie dostępna w promocyjnych cenach:

  • Odbiór i nadanie paczki – w Żabce odbierzesz i nadasz paczkę. Możliwy jest odbiór także za pobraniem.
  • Opłacenie rachunków – zapłacisz swoje rachunki w tradycyjny sposób lub szybciej przy użyciu kodu kreskowego, prowizja już od 1,99 zł za rachunek.
  • Naprawa telefonu – usługa oferowana w Żabce, realizowana wspólnie z firmą Bolttech (dawniej Digital Care), jest dostępna w dwóch wariantach: naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości zamienników. Dodatkową opcją jest wynajem telefonów zastępczych na cały okres trwania naprawy.  W dniach 12-25 czerwca br. ekspertyza serwisowa jest bezpłatna.
  • Czyszczenie i naprawa butów – w dniach 26 czerwca – 9 lipca br. promocyjna cena czyszczenia butów letnich i sportowych przez firmę woshwosh to 49 zł.
  • Rozrywka – w Żabce można zakupić doładowania do platform rozrywkowych, np. doładowanie konsoli XBOX lub Sony Playstation, czy platform Steam i Google Play. Dostępne są również doładowania Netflix, Canal+ Online czy Spotify.
  • Wpłata i wypłata gotówki przy okazji dokonywania zakupów, bez dodatkowej prowizji.
  • Startery GSM – w Żabce możesz kupić i zarejestrować  starter GSM, dostępną masz również szeroką ofertę doładowań do telefonów komórkowych. Ciekawą opcją jest możliwość opłacenia faktur Orange w Żabce, po podaniu jedynie numeru telefonu.

Więcej informacji o usługach dostępnych w Żabce: https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.