Komunikaty PR

Żabka testuje nowy wymiar rozrywki w świecie zakupów

2023-12-19  |  10:00
Biuro prasowe

Żabka rozpoczęła testy nowych scenariuszy gry mobilnej Żabu w rozszerzonej rzeczywistości (AR). Od teraz Żabu XR pozwala na grę z domu, jak i zbieranie punktów podczas wizyty w wybranych sklepach sieci. Dzięki interakcji z wirtualnymi postaciami i produktami w sklepie, możliwa jest także rywalizacja między graczami.

Nowe scenariusze gry Żabu w rozszerzonej rzeczywistości zostały przygotowane przez startup Omniaz we współpracy z Apzumi dla 200 testowych sklepów w Poznaniu i Warszawie. Użytkownicy Żappki z tych miast mają możliwość przetestowania nowej funkcjonalności gry Żabu od 18 grudnia br.

- Żabu XR to innowacyjny projekt realizowany przez Venture Studio we współpracy z zespołem tworzącym grę Żabu. Dzięki niemu po raz pierwszy wykorzystujemy technologię wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w aplikacji Żappka. Dostrzegamy duży potencjał w możliwości prezentowania w grze produktów i usług, rozwijanych przez nas we współpracy z partnerami. Liczymy, że nowe ekscytujące przygody Żabu XR wciągną do gry kolejną grupę naszych klientów – mówi Karol Gajewicz, Head of Venture Studio.

Przełomowa technologia Żabu XR otwiera nowy kanał marketingowy, bo XR w Żappce to także nowe możliwości dla współpracujących z siecią dostawców. Dzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu mają oni możliwość zaprezentowania swoich produktów w bardziej angażujący i wciągający sposób, mogą także w innowacyjny sposób promować się w grze. Użytkownikom aplikacji Żappka, Żabu XR daje z kolei możliwość wejścia w interakcję z tymi produktami.

Żabu to jedyna na europejskim rynku retail gra, która największą popularnością cieszy się wśród osób w wieku od 20 do 24 lat. Hodowli i opieki nad własnym Żabu podjęło się już blisko dwa miliony użytkowników Żappki.

Żabu to wykonana w animacji 3D wirtualna żaba, która reaguje na zachowania klienta: rozwija się i zdobywa kolejne poziomy, w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów, również tych realizowanych dzięki zebranym na koncie żappsom. Użytkownicy mają możliwość personalizowania swojej postaci Żabu poprzez zakup różnego rodzaju akcesoriów. Gra polega na hodowli i regularnej opiece nad stworzoną przez siebie postacią Żabu. Po osiągnięciu wybranych poziomów, na graczy czekają skrzynki z nagrodami – darmowe żappsy, produkty czy zniżki na zakupy. Zadaniem osób grających w Żabu XR jest zdobycie jak największej liczby punktów i osiąganie kolejnych poziomów w celu zdobycia tytułu mistrza Żabu XR. Dzięki udziałowi w grze użytkownicy zbierają również żappsy – 10 punktów zdobytych w Żabu XR równa się 1 żappsowi, jaki otrzymują oni w aplikacji mobilnej Żappka.

Żabu XR jest już dostępne w sekcji rozrywki w grze Żabu. O tym, czy dany sklep uczestniczy w teście, można się dowiedzieć z aplikacji Żappka na podstawie swojej lokalizacji.

Aplikację Żappka można bezpłatnie pobrać ze sklepów mobilnych Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery. Żabu XR dostępne jest wyłącznie dla graczy korzystających z telefonów z systemem Android obsługującym moduł AR.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.