Żabka testuje nowy wymiar rozrywki w świecie zakupów
Żabka rozpoczęła testy nowych scenariuszy gry mobilnej Żabu w rozszerzonej rzeczywistości (AR). Od teraz Żabu XR pozwala na grę z domu, jak i zbieranie punktów podczas wizyty w wybranych sklepach sieci. Dzięki interakcji z wirtualnymi postaciami i produktami w sklepie, możliwa jest także rywalizacja między graczami.
Nowe scenariusze gry Żabu w rozszerzonej rzeczywistości zostały przygotowane przez startup Omniaz we współpracy z Apzumi dla 200 testowych sklepów w Poznaniu i Warszawie. Użytkownicy Żappki z tych miast mają możliwość przetestowania nowej funkcjonalności gry Żabu od 18 grudnia br.
- Żabu XR to innowacyjny projekt realizowany przez Venture Studio we współpracy z zespołem tworzącym grę Żabu. Dzięki niemu po raz pierwszy wykorzystujemy technologię wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w aplikacji Żappka. Dostrzegamy duży potencjał w możliwości prezentowania w grze produktów i usług, rozwijanych przez nas we współpracy z partnerami. Liczymy, że nowe ekscytujące przygody Żabu XR wciągną do gry kolejną grupę naszych klientów – mówi Karol Gajewicz, Head of Venture Studio.
Przełomowa technologia Żabu XR otwiera nowy kanał marketingowy, bo XR w Żappce to także nowe możliwości dla współpracujących z siecią dostawców. Dzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu mają oni możliwość zaprezentowania swoich produktów w bardziej angażujący i wciągający sposób, mogą także w innowacyjny sposób promować się w grze. Użytkownikom aplikacji Żappka, Żabu XR daje z kolei możliwość wejścia w interakcję z tymi produktami.
Żabu to jedyna na europejskim rynku retail gra, która największą popularnością cieszy się wśród osób w wieku od 20 do 24 lat. Hodowli i opieki nad własnym Żabu podjęło się już blisko dwa miliony użytkowników Żappki.
Żabu to wykonana w animacji 3D wirtualna żaba, która reaguje na zachowania klienta: rozwija się i zdobywa kolejne poziomy, w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów, również tych realizowanych dzięki zebranym na koncie żappsom. Użytkownicy mają możliwość personalizowania swojej postaci Żabu poprzez zakup różnego rodzaju akcesoriów. Gra polega na hodowli i regularnej opiece nad stworzoną przez siebie postacią Żabu. Po osiągnięciu wybranych poziomów, na graczy czekają skrzynki z nagrodami – darmowe żappsy, produkty czy zniżki na zakupy. Zadaniem osób grających w Żabu XR jest zdobycie jak największej liczby punktów i osiąganie kolejnych poziomów w celu zdobycia tytułu mistrza Żabu XR. Dzięki udziałowi w grze użytkownicy zbierają również żappsy – 10 punktów zdobytych w Żabu XR równa się 1 żappsowi, jaki otrzymują oni w aplikacji mobilnej Żappka.
Żabu XR jest już dostępne w sekcji rozrywki w grze Żabu. O tym, czy dany sklep uczestniczy w teście, można się dowiedzieć z aplikacji Żappka na podstawie swojej lokalizacji.
Aplikację Żappka można bezpłatnie pobrać ze sklepów mobilnych Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery. Żabu XR dostępne jest wyłącznie dla graczy korzystających z telefonów z systemem Android obsługującym moduł AR.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.