Komunikaty PR

Zagraniczna ekspansja Ceramiki Paradyż

2021-04-13  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.05 MB )

Ceramika Paradyż otworzyła spółkę w Niemczech

 

Ceramika Paradyż, jedna z największych i najbardziej cenionych polskich firm produkujących płytki ceramiczne, otworzyła nową spółkę w Niemczech - Ceramika Paradyz Deutschland GmbH. Jej celem jest sprzedaż dedykowanych produktów i zapewnienie kompleksowej obsługi na terenie Niemiec, Austrii, Szwajcarii oraz Francji.

 

Przykład Ceramiki Paradyż pokazuje, że polskie przedsiębiorstwa produkcyjne coraz lepiej radzą sobie za granicą. Firma ze swoją ofertą, obecna jest aktualnie w ponad 50 krajach na świecie, głównie poprzez sieć dilerską, a jej produkty kojarzone są z wysoką jakością i wyjątkowym wzornictwem. Jak zaznaczają przedstawiciele firmy, do prowadzenia działalności na szerszą skalę, niezbędne są jednak odważne i kompleksowe rozwiązania. Powołując nową spółkę, Ceramika Paradyż otwiera zupełnie nowy rozdział i zgodnie z przyjętą strategią, wzmacnia swoje działania na rynkach DACH oraz we Francji. W pierwszym kroku skoncentruje się na Niemczech, kraju o największym potencjale sprzedażowym. Potwierdzają to dane Niemieckiego Urzędu Statystycznego z lutego b.r. podane przez Polsko-Niemiecką Izbę Przemysłowo-Handlową (AHK), wg których obroty handlowe między Polską a Niemcami wyniosły w 2020 roku 122,9 mld euro, a Polska została piątym najważniejszym partnerem handlowym Niemiec.

 

Ceramika Paradyz Deutschland GmbH

Siedziba nowo utworzonej spółki mieści się w Offenbach, ponad 120-tysięcznym mieście, leżącym przy granicy Frankfurtu nad Menem, które jest ważnym ośrodkiem przemysłowym, usługowym oraz handlowym. W perspektywie najbliższych kilku lat, firma zakłada dynamiczny rozwój, kolejne zatrudnienia pracowników oraz intensywne działania marketingowe, które pozwolą wesprzeć sprzedaż oraz zwiększyć rozpoznawalność marki w całym regionie.

 

- Dotychczas jedyną formą naszej obecności na rynkach zagranicznych był eksport, który stanowił ok. 35-37% całej sprzedaży. Zależy nam jednak na zwiększeniu efektywności prowadzonej działalności, zgodnie z przyjętą strategią rozwoju. Dokładna analiza utwierdziła nas w przekonaniu, że powołanie nowej spółki to kolejny ważny etap ekspansji Ceramiki Paradyż, który pozwoli nam wzmocnić pozycję marki na świecie i zbudować relacje w nowym otoczeniu biznesowym. – powiedziała Wioleta Bojdo, prezes Ceramiki Paradyz Deutschland GmbH.

 

Focus na sukces

W bieżącym roku spółka niemiecka będzie koncentrowała się na rozwoju i budowie sieci partnerów biznesowych oraz współpracy z architektami. W planach jest także systematyczny rozwój serwisu w całym regionie niemieckojęzycznym, który pozwoli na dalsze poszerzanie oferty przeznaczonej na rynki zachodnie. Od końca lutego w Offenbach działa prestiżowy salon firmowy. Jest on doskonałym miejscem do współpracy z klientami B2B oraz architektami, którzy znajdą tam dedykowaną ekspozycję produktów z portfolio marki.  

 

- Nasz showroom ma około 300 m2 i jest urządzony w gustownym, loftowym stylu. Wyposażony w profesjonalną ekspozycję, zapewnia nam i naszym klientom wysoki komfort pracy. To doskonała wizytówka marki Paradyż na rynku niemieckim. Wyposażenie i design świadczy o wysokiej jakości naszych produktów oraz serwisu zapewnionego przez zatrudnionych menedżerów z wieloletnim doświadczeniem w branży. Odbyły się tam już także pierwsze spotkania z klientami. Oczywiście wszystkie z zachowaniem reżimu sanitarnego. – powiedział Tomasz Sokołowski, Koordynator ds. rynków DACH w Ceramice Paradyż.

 

Istotnym elementem działalności jest dedykowane portfolio produktowe, które można zobaczyć na ekspozycji w niemieckim salonie firmowym Ceramiki Paradyż. Kolekcje, takie jak NATURAL ROCKS, PURE ART, RIVERSAND, OAK TIME, zostały wdrożone specjalnie na potrzeby tamtejszego obszaru handlowego i stworzone w konsultacji z najważniejszymi klientami.

 

 - Nie mogę się już doczekać spotkania z naszymi klientami i potencjalnymi partnerami, aby pokazać, co jesteśmy w stanie zrobić! Bądźcie gotowi na Paradyż! – napisał na swoim profilu Michael Haupenthal, Business Development Manager.

 

Ceramika Paradyż to rodzinna firma, która od 32 lat napędza wzornictwo, tworząc innowacyjne produkty o unikatowym designie i najwyższej jakości. Firma jest obecna na rynkach całego świata, począwszy od krajów Europy, przez Afrykę, Bliski Wschód i Azję, USA, aż po Nową Zelandię. Jest laureatem najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie designu i gospodarki – m.in. Red Dot Design Award 2016, iF Design 2017, Dobry Wzór 2018, 2020 oraz Bronze A’Design Award 2020, a także Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP oraz Dorocznej Nagrody Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Kolekcje produktowe Ceramiki Paradyż są komplementarne, wśród nich klienci znajdą płytki ścienne, podłogowe, slaby ceramiczne, klinkier, dekoracje szklane oraz elementy ozdobne w wielu formatach. Spółka jest w trakcie uruchomienia przełomowej inwestycji wartej ponad 125 mln zł. W jednym z zakładów produkcyjnych powstaje innowacyjna w skali światowej linia demonstracyjna do produkcji wielkoformatowych płyt ceramicznych w technologii barwienia masy „na wskroś”, które mogą być produkowane nawet w formacie 1800 x 3200 mm oraz grubości do 30 mm.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.