Zakład Utylizacyjny w Gdańsku rusza z kampanią: Poznaj prawdę o śmieciach
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Już 6 kwietnia Zakład Utylizacyjny w Gdańsku rozpocznie kampanię informacyjną, adresowaną do mieszkańców Gdańska: Dlaczego z „Szadółek” nie pachnie? Poznaj prawdę o śmieciach. Celem jest pokazanie, jak działa przedsiębiorstwo zajmujące się odpadami, w jaki sposób oddziałuje na najbliższe otoczenie oraz co w praktyce oznacza utylizacja odpadów.
Poprzez kampanię Zakład Utylizacyjny chce przedstawić, w jaki sposób służy miastu i mieszkańcom, oraz jak wpływa na najbliższe otoczenie. Pokazane zostaną źródła brzydkich zapachów oraz działania w kierunku ich minimalizacji. Projekt jest również przestrzenią do komunikowania inwestycji i pokazania horyzontu działań zakładu.
Głównym narzędziem komunikacyjnym kampanii będzie dedykowana strona internetowa: www.sasiedzi.zut.com.pl, na której mieszkańcy znajdą m.in. informacje na temat usług ZU, z których bezpośrednio mogą skorzystać, a także statystyki, informacje o działaniach Zakładu, podjętych inwestycjach oraz źródłach brzydkiego zapachu. Poprzez stronę będzie można wirtualnie zwiedzić ZU: sortownię, kompostownię, a także cały zakład. Zajmuje on aż 72 ha powierzchni, stąd wirtualne zwiedzanie ułatwi poznanie przedsiębiorstwa i poszczególnych procesów technologicznych, samodzielnie lub z przewodnikiem.
Kampani jest adresowana także do liderów opinii - radnych miejskich i dzielnicowych. ZU zachęca do osobistych odwiedzin, oczywiście z zachowaniem reguł bezpieczeństwa sanitarnego,
- O śmieciach rozmawiamy wtedy, kiedy zalegają nam w altanach lub brzydko pachną, temat ten jednak jest dużo szerszy, a biorąc pod uwagę ich ilość, stanowi jedno z największych wyzwań, z którym wszyscy musimy się mierzyć – mówi Iwona Bolt, rzecznik prasowy Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku. – Uznaliśmy, że budowanie świadomości społecznej o procesach technologicznych, które mają miejsce w naszym przedsiębiorstwie jest ważne z punktu widzenia bliskiego sąsiedztwa, ale również konsumenckich decyzji, które wpływają na ilość i jakość tego, co trafia do ZU i jest dalej przetwarzane.
Oprócz stale aktualizowanej strony internetowej oraz wizyt, w kampanii wykorzystane będą citylighty zlokalizowane na przystankach komunikacji miejskiej. Działaniom będzie towarzyszyła kampania w mediach społecznościowych.
O Zakładzie Utylizacyjnym
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. (ZU) realizuje zadania publiczne dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi w ramach zadań własnych Gminy Miasta Gdańsk. W ciągu roku zagospodarowuje 317 tys. ton odpadów od ponad 500 tys. mieszkańców z 4 gmin w sposób bezpieczny dla środowiska i ludzi prowadząc przy tym efektywny odzysk i recykling.
Spółka zajmuje się także między innymi wytwarzaniem energii elektrycznej z gazu składowiskowego, produkcją kompostu z odpadów biodegradowalnych czy sprzedażą surowców pozyskanych z odpadów komunalnych. W swoich działaniach kieruje się podnoszeniem świadomości społecznej oraz promocją zasad właściwego postępowania z odpadami.
Zakład Utylizacyjny rozpoczął działalność w lipcu 1992 r. w wyniku prywatyzacji przedsiębiorstwa komunalnego. Obecnie Zakład Utylizacyjny jest miejscem pracy dla 274 osób.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.