Zakupy w Żabce Nano? #NANOrmalne, czyli jeszcze lepsze niż zwyczajne
Żabka Nano wystartowała z nową kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji, które można znaleźć w strefie NANO w aplikacji mobilnej Żappka.
– Kampania #NANOrmalnie ma na celu wzmacnianie świadomości marki Żabka Nano. Chcemy zachęcić do korzystania z wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych osoby, które z różnych względów się na to jeszcze nie zdecydowały. Mówimy, że w Żabce Nano zakupy zrobisz #NANOrmalnie, czyli lepiej niż zwykle. Podkreślamy jednocześnie zalety naszego formatu – dostępność, wygodę, szybkość i personalizację procesu zakupowego – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.
#NANOrmalne zakupy
Stworzone w ramach kampanii #NANOrmalnie kreacje, wykorzystując zabawę słowem, w humorystyczny sposób tłumaczą, jak kupować w Żabce Nano. Podkreślają też przewagi zakupów w autonomicznych sklepach sieci, m.in. dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, łatwość korzystania ze sklepów, szybkość procesu zakupowego (bez kolejek, kas i konieczności skanowania produktów), dostępność asortymentu spersonalizowanego pod typ lokalizacji i profil klienta (np. dla studentów) oraz atrakcyjne promocje dla użytkowników aplikacji Żappka. Zwracają też uwagę na unikatowe cechy zakupów w Żabce Nano, np. możliwość robienia zakupów przez kilka osób jednocześnie, możliwość zakupu owoców i warzyw na sztuki (bez konieczności ważenia) czy łatwość w rezygnacji z zakupu danego produktu w przypadku zmiany decyzji przez klienta. Całość spina hasło #NANOrmalne zakupy – czyli jeszcze lepsze niż normalne i zwyczajne.
Kampania prowadzona jest na najpopularniejszych platformach reklamowych online. Animacje promujące Żabkę Nano są m.in. stylizowane są na rozmowy prowadzone na Messengerze, Tinderze czy w Microsoft Teams. Reklamy targetowane są geograficznie, w dużych miastach, w których zlokalizowane są Żabki Nano, m.in. w Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie oraz Wrocławiu, a także w oparciu o retargeting i wcześniejsze zainteresowanie skorzystaniem ze sklepów Żabka Nano.
Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Polot. Zakupem mediów OOH zajęła się agencja Value Media.
Nie taki zwyczajny sklep
Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. biurowcach czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra i dworcach kolejowych.
Więcej o Żabka Nano na: zabkagroup.com/pl/convenience/nano/ i zabka.pl/zabka-nano

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.