Komunikaty PR

Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki

2020-10-02  |  15:00
Biuro prasowe

W ubiegłym roku Żabka obsłużyła ponad 12 mln paczek, a to dowód na to, że ta niezwykle wygodna i, co szczególnie ważne w czasie pandemii COVID-19, bezpieczna forma dostawy, stale zyskuje na popularności wśród klientów. Sieć Żabka postanowiła jeszcze bardziej ułatwić i przyspieszyć ten proces, dodając do aplikacji mobilnej żappka nową funkcjonalność – możliwość śledzenia zamawianych przesyłek. Wprowadzenie nowej usługi w aplikacji żappka to kolejny krok w transformacji cyfrowej sieci.

Od teraz w aplikacji żappka można zbierać żappsy, odbierać nagrody, płacić, a także śledzić i odbierać paczki. Nowa funkcjonalność – Żappka Post – pozwoli sieci na usprawnienie procesu odbioru przesyłek, a dla jej klientów oznacza wygodny i bezpieczny, bo bezdotykowy, odbiór paczek obok domu.

By skorzystać z nowej możliwości, należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał w aplikacji powiadomienia o statusie swoich przesyłek wysyłanych do sklepów sieci wraz z informacją, do kiedy może je odebrać. W aplikacji będzie także można podejrzeć kod, upoważniający do odbioru paczek. Oznacza to, że nie trzeba już będzie przeglądać SMS-ów, by ten numer odnaleźć, co znacznie przyspieszy cały proces. Dodatkowo w aplikacji, na mapie widoczna będzie lokalizacja sklepu, w którym czeka nasza paczka. Po użyciu opcji „nawiguj” zostaniemy poprowadzeni pod wskazany adres Żabki.

Za implementację funkcjonalności Żappka Post i integrację z systemami kurierskimi byli odpowiedzialni partnerzy technologiczni Żabki – Future Mind oraz Point Pack.

Polscy konsumenci coraz chętniej robią zakupy w sklepach internetowych: z badania przeprowadzonego przez IQS na zlecenie Żabka Polska wynika, że ponad 90 proc. dorosłych Polaków kupuje w sieci oraz, co jest konsekwencją tego trendu, odbiera lub nadaje paczki[1]. Jednocześnie klienci zwracają dziś uwagę na wygodę i szybkość usługi. Badania wskazują, że 69 proc. respondentów przyznaje, że to właśnie wygoda podczas dokonywania zakupów jest dla nich bardzo ważna, a 65 proc. pytanych szuka rozwiązań, które ułatwiają im życie.[2]

 


[1] Źródło: Badanie przeprowadzone przez IQS

[2] Źródło: Badanie  własne Żabka Polska przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1067 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości. Termin realizacji: 10-13 sierpnia 2018. Metoda: CAWI.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.