Zasilacz od MacBooka jako funkcjonalna ładowarka dla wielu urządzeń? To możliwe
Od 2016 roku MacBooki dostarczane są z zasilaczami, z nowoczesnym gniazdem USB-C. Niestety, jest ono tylko jedno. Dla tych, którzy chcieliby w pełni wykorzystać jego potencjał firma Delock proponuje adapter 64079. Przekształca on standardowy zasilacz w praktyczną, uniwersalną ładowarkę.
Delock 64079 to adapter, który rozszerza możliwości standardowych zasilaczy Apple dołączanych m.in. do MacBooków Pro. Wystarczy wpiąć go do gniazda USB-C zamiast przewodu, by cieszyć się szerszą paletą dostępnych złączy. Przejściówka do pojedynczego USB-C dodaje trzy gniazda USB typu A. Jedno z nich wspiera standard Quick Charge 3.0, natomiast pozostałe są zgodne ze specyfikacją Battery Charging 1.2. Ona również zapewnia sprawne (prąd 2,4 A) ładowanie nowoczesnych urządzeń.
Adapter Delock 64079 jest kompatybilny z zasilaczami Apple o mocy 61 W lub 87 W ze złączami USB-C. Konstrukcja ma po obu stronach uchwyty, które powinny zapewnić jej stabilne mocowanie do źródła energii. Producent wyposażył adapter w zabezpieczenia przeciążeniowe, nadprądowe, przed przegrzaniem i zwarciem. Dioda LED wskazuje stan pracy urządzenia, całość utrzymano w spójnym z zasilaczami Apple, białym kolorze.
Adapter Delock 64079 trafi do polskich sklepów w bieżącym kwartale. Jego cena powinna
oscylować w okolicach 300 zł.
Dane techniczne:
- model: 64079
- wymiary (D x S x W): ok. 74 x 59 x 34 mm
- złącza:
- 1 x USB-C (PD 3.0)
- 5 V / 3 A, 9 V / 3 A, / 12 V / 3 A, 15 V / 3 A, 20 V / 2,25 A
- 1 x USB typu A z Quick Charge 3.0
- 3,6 ~ 6,5 V / 3 A, 6,5 ~ 9 V / 2 A, 9 V ~ 12 V / 1,5 A
- 2 x USB typu A z BC 1.2
- maks. 5 V / 2,4 A
- Ochrona:
- przeciążeniowa
- nadprądowa
- przed przegrzaniem
- przed zwarciem
- Kolor: biały
- Kompatybilność:
- zasilacze Apple 61 W lub 87 W z żeńskim USB-C

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.