Komunikaty PR

BATIST Medical nawiązuje strategiczną współpracę z firmą 3M Poland

2020-09-21  |  13:00
Kontakt
Mariola Sarnowska
Alfa Communications

ul. Bonifraterska 17 lok.675
00-203 Warszawa
mariola.biedrzycka|alfacommunications.pl| |mariola.biedrzycka|alfacommunications.pl
502213047
www.alfacommnunications.pl
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Warszawa, 21.09.2020 r. - BATIST Medical, czeski producent wyrobów medycznych, nawiązał strategiczną współpracę z firmą 3M Poland i tym samym stał się dystrybutorem produktów 3M na polskim rynku medycznym. Tomáš Mertlík, prezes Batist Medical, uważa nawiązanie współpracy z firmą 3M Poland za kolejny, bardzo istotny krok w rozwoju firmy. „Partnerstwo z 3M jest dowodem, że Batist Medical należy do grona najpoważniejszych firm w branży wyrobów medycznych i ochronnych” - powiedział Tomáš Mertlík.

Mamy w Polsce duży oddział i bogate doświadczenie, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać strategiczną współpracę z firmą 3M Poland, której niezawodne produkty i rozwiązania wysokiej jakości będziemy promować na polskim rynku medycznym.

Batist Medical ma w Polsce silną pozycję oraz ogromne doświadczenie jeśli chodzi o dystrybucję wyrobów medycznych wysokiej jakości. „Dziś, kiedy klienci szukają godnych zaufania produktów, wielu z nich stara się unikać tanich produktów z Azji, my oferujemy towary z najwyższej półki. Bardzo cieszymy się z pilotażowej współpracy z firmą 3M Poland i wierzymy, że będzie ona początkiem długotrwałego partnerstwa strategicznego, korzystnego szczególnie dla klientów, którzy chcą chronić zarówno swoje zdrowie, jak i środowisko w którym przebywają – powiedział Maciej Machowski Dyrektor Zarządzający na Polskę i Region Północnozachodni Batist Medical.

Firmy podpisały umowę 18.09.2020 r. Pilotażowa współpraca potrwa do końca roku 2020, jednak w przypadku, gdy obie strony będą usatysfakcjonowane, zostanie przedłużona na rok 2021.

 

Kontakt dla mediów:

Martina Piskorová,

Rzecznik Batist Medical, Head of Communication & PR

Tel: +420 603 818 524,

email: martina.piskorova@batist.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alfa Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 09:30

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.