Komunikaty PR

BATIST Medical nawiązuje strategiczną współpracę z firmą 3M Poland

2020-09-21  |  13:00
Kontakt
Mariola Sarnowska
Alfa Communications

ul. Bonifraterska 17 lok.675
00-203 Warszawa
mariola.biedrzycka|alfacommunications.pl| |mariola.biedrzycka|alfacommunications.pl
502213047
www.alfacommnunications.pl
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Warszawa, 21.09.2020 r. - BATIST Medical, czeski producent wyrobów medycznych, nawiązał strategiczną współpracę z firmą 3M Poland i tym samym stał się dystrybutorem produktów 3M na polskim rynku medycznym. Tomáš Mertlík, prezes Batist Medical, uważa nawiązanie współpracy z firmą 3M Poland za kolejny, bardzo istotny krok w rozwoju firmy. „Partnerstwo z 3M jest dowodem, że Batist Medical należy do grona najpoważniejszych firm w branży wyrobów medycznych i ochronnych” - powiedział Tomáš Mertlík.

Mamy w Polsce duży oddział i bogate doświadczenie, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać strategiczną współpracę z firmą 3M Poland, której niezawodne produkty i rozwiązania wysokiej jakości będziemy promować na polskim rynku medycznym.

Batist Medical ma w Polsce silną pozycję oraz ogromne doświadczenie jeśli chodzi o dystrybucję wyrobów medycznych wysokiej jakości. „Dziś, kiedy klienci szukają godnych zaufania produktów, wielu z nich stara się unikać tanich produktów z Azji, my oferujemy towary z najwyższej półki. Bardzo cieszymy się z pilotażowej współpracy z firmą 3M Poland i wierzymy, że będzie ona początkiem długotrwałego partnerstwa strategicznego, korzystnego szczególnie dla klientów, którzy chcą chronić zarówno swoje zdrowie, jak i środowisko w którym przebywają – powiedział Maciej Machowski Dyrektor Zarządzający na Polskę i Region Północnozachodni Batist Medical.

Firmy podpisały umowę 18.09.2020 r. Pilotażowa współpraca potrwa do końca roku 2020, jednak w przypadku, gdy obie strony będą usatysfakcjonowane, zostanie przedłużona na rok 2021.

 

Kontakt dla mediów:

Martina Piskorová,

Rzecznik Batist Medical, Head of Communication & PR

Tel: +420 603 818 524,

email: martina.piskorova@batist.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alfa Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Od syndromu oszusta po niepewność Biuro prasowe
2024-07-09 | 13:00

Od syndromu oszusta po niepewność

Start-upy działające w sektorze opieki zdrowotnej napotykają liczne przeszkody na swojej drodze do opracowania rozwiązań, które w przyszłości umożliwią Europejczykom
Zdrowie Organizatorzy podsumowali 11. edycję programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”
2024-07-08 | 14:48

Organizatorzy podsumowali 11. edycję programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”

Wraz z końcem roku szkolnego organizatorzy i partnerzy programu edukacyjnego Orbit® „Dziel się Uśmiechem” oficjalnie podsumowali osiągnięcia kolejnej edycji. W ramach 11.
Zdrowie Branża weterynaryjna jest na drodze do szybkiego rozwoju
2024-07-02 | 15:00

Branża weterynaryjna jest na drodze do szybkiego rozwoju

Wzrost liczby czworonogów w gospodarstwach domowych oznacza więcej pacjentów w gabinetach weterynaryjnych. Właściciele lecznic będą musieli przygotować się na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kwestie środowiskowe stają się coraz ważniejsze dla firm. Wciąż niewiele z nich liczy jednak swój ślad węglowy

Rośnie znaczenie dekarbonizacji i ochrony środowiska w działalności przedsiębiorstw. W 2023 roku wyniósł on 61 punktów, podczas gdy 50 oznacza odczyt neutralny, a to, co powyżej – pozytywny. To wynik pierwszego odczytu Indeksu Dekarbonizacji Polskiej Gospodarki, który opracowują Fundacja Instrat, spółka Qemetica i Pracodawcy RP na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród firm członkowskich tej organizacji. W kwestie ekologii angażują się przede wszystkim średnie i duże firmy, znacznie rzadziej najmniejsze podmioty. Podobne dysproporcje widać w liczeniu śladu węglowego i raportowaniu tego rynkowi. Eksperci podkreślają, że w przyszłości działania na rzecz dekarbonizacji i ochrony środowiska mogą mieć kluczowe znaczenie dla wyników finansowych i perspektyw rozwoju przedsiębiorstw.

Surowce

Rynek znów wierzy w obniżki stóp w USA po wakacjach, w Polsce się na nie nie zanosi. To zwiastuje umocnienie złotego, osłabienie dolara i wzrost cen złota

Banki centralne na całym świecie rozpoczęły lub niebawem rozpoczną obniżki stóp procentowych. Wyjątkiem jest NBP, którego prezes zarzeka się, że przed 2026 rokiem spadku stóp nie będzie. Rosnąca różnica między polskimi a zagranicznymi stopami procentowymi przełoży się na dalsze umocnienie złotego, który i tak w ostatnich miesiącach zaskakuje siłą. Zdaniem Jarosława Niedzielewskiego z Investors TFI zmusi to Radę Polityki Pieniężnej do obniżek stóp wcześniej, niż sama obecnie deklaruje. Z kolei gorsze dane z amerykańskiego rynku pracy sprawiły, że rynki znów uwierzyły w trzy obniżki stóp za oceanem w tym roku, a pierwsza miałaby nastąpić we wrześniu. To osłabi dolara i powinno podbić ceny złota.

Firma

Małe i średnie firmy w UE zbyt wolno się cyfryzują. Polskie przedsiębiorstwa dużo poniżej unijnej średniej

„Droga ku cyfrowej dekadzie”, czyli program polityki transformacji cyfrowej UE, zakłada, że do 2030 roku ponad 90 proc. unijnych MŚP osiągnie co najmniej podstawowy poziom wskaźnika wykorzystania technologii cyfrowych. Dziś postęp w tej dziedzinie w krajach członkowskich Komisja Europejska ocenia jako zbyt wolny i nierównomierny. Polskie mikro-, małe i średnie firmy mają do osiągnięcia tego celu wyjątkowo długą drogę. – Trzy kluczowe bariery to brak wiedzy, czasu i świadomości na temat narzędzi dostępnych na rynku. Natomiast koszt korzystania z narzędzi cyfrowych paradoksalnie w tej chwili nie jest już duży – wskazuje Renata Żukowska, wiceprezeska Fundacji LBC Business Women Foundation.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.