Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka
Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku kulinarnego hitu. Headlinerami letniego menu KFC zostają Bubble Tea Mango i Bubble Tea Green Apple. Bąbelków w KFC jest w tym sezonie jeszcze więcej – swój debiut mają innowatorskie Bubble Shakes w dwóch smakach. A ponadto, wracają znane i kochane dania z oferty California Summer, tym razem ze świeżym awokado i czerwonym colesławem.
Festiwal letnich nowości w KFC będzie równie kolorowy, jak topowe festiwale muzyczne. Wszystko za sprawą orzeźwiających, owocowych napojów i różnorodnych warzyw – awokado i czerwonej kapusty, które będą główną gwiazdą w tegorocznej ofercie California Summer. Wakacje kojarzą się z ciepłymi dniami, koncertami, podróżami i przygodami, które były inspiracją dla nowego menu w KFC.
KFC Bubble Tea, hit tegorocznego lata, to orzeźwiająca herbata z kuleczkami, która doskonale chłodzi w najbardziej upalne dni. Ten pochodzący z Tajwanu napój zdobył już rzeszę fanów w Polsce i nie zamierza zejść ze sceny. Nic dziwnego – występuje w wielu smakach i kusi teksturą urozmaiconą kuleczkami. W KFC popisowy koncert dadzą Bubble Tea Mango z pomarańczowymi kuleczkami oraz Bubble Tea Green Apple z limonkowymi kuleczkami, uwalniającymi swoje płynne wnętrze po przegryzieniu. ,,Support’’, czyli zieloną herbatę, na której bazie powstały te wyjątkowe napoje, zapewnił Lipton. To będzie prawdziwa eksplozja smaków!
W upalne dni, podczas spaceru czy zwiedzania miasta, koncertowo spiszą się też mrożące Bubble Shakes. To wyśmienita propozycja dla fanów idealnie chłodzących, mlecznych smaków z cytrusowym akcentem. Shake Truskawka występuje w duecie z limonkowymi, żelowymi kuleczkami, a Shake Czekolada z pomarańczowymi. Takie połączenie z dodatkiem lodu, jak niejeden artysta, wywołuje gęsią skórkę.
Letni line-up w KFC to także seria California Summer, której smak przenosi na słoneczne plaże Kalifornii. Członkowie tego zespołu to dania pełne barw i różnorodności: California Burger, California Twister i California Bowl, również w wersji wegetariańskiej. Kultowy colesław z KFC tym razem zmienia barwę na czerwoną i dołącza do uwielbianego awokado. KFC California Burger uderza w mocniejsze tony i oprócz tegorocznej nowości – awokado i czerwonego colesława, zawiera chrupiącego kurczaka, ser cheddar i boczek. KFC California Twister również gra w rytmie wakacyjnych hitów – awokado i czerwonego colesława ze złocistym kurczakiem i boczkiem. Za to California Bowl wypełniony jest po brzegi kremowym awokado, słodkim ananasem, sałatą, czerwonym colesławem, ogórkiem, ryżem, sezamem, rukolą i do wyboru: soczystym kurczakiem lub serem halloumi. Każda pozycja to symfonia smaków i kolorów, która cieszy nie tylko podniebienie, ale i oko.
Wspomnienia z wakacji są zostają w pamięci na długo, a przywołać je mogą konkretne smaki, dźwięki czy zapachy. Niech wakacje 2024 pachną cytrusową bubble tea, smakują dojrzałym awokado i brzmią jak śmiech przyjaciół. Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów, więc już zbieraj ekipę i wpadaj na festiwal letnich smaków!

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.