Henkel przekazuje środki czystości dla 15 szpitali na Śląsku
Henkel Polska kontynuuje walkę z pandemią COVID-19
Henkel przekazuje środki czystości dla 15 szpitali na Śląsku
Henkel Polska prowadzi kolejne działania w Polsce w ramach globalnego programu pomocowego w walce z pandemią COVID-19. We współpracy z gliwickim Caritasem 15 szpitali z województwa śląskiego otrzyma
w sumie 6 500 opakowań środków czystości z przeznaczeniem na utrzymanie higieny w szpitalach.
Transport środków czystości marek Persil, Somat, Pur i Bref o łącznej wartości 170 tysięcy PLN trafił prosto z magazynów Henkel Polska w Raciborzu do gliwickiego Caritasu, skąd zostanie rozdystrybuowany do 15 szpitali śląskich zlokalizowanych w Zabrzu, Gliwicach, Tarnowskich Górach, Bytomiu, Toszku i Pyskowicach.
To kolejna dostawa naszych środków czystości, tym razem przeznaczona dla szpitali Górnego Śląska. Tydzień temu transport naszych środków czystości i kosmetyków wartości ponad 70 tysięcy złotych przekazaliśmy do raciborskiego Szpitala Rejonowego im. dr. Józefa Rostka, który został przekształcony w jednoimienny szpital zakaźny – powiedział Adrian Wycisk, dyrektor zakładu produkcji detergentów Henkel Polska w Raciborzu.
Darowizna na rzecz Caritasu to część globalnego planu pomocowego Henkla na rzecz walki z COVID-19. Zobowiązaliśmy się przekazać 2 mln euro instytucjom międzynarodowym i organizacjom walczącym z pandemią na całym świecie. Dodatkowo udzielamy pomocy także w postaci naszych produktów do utrzymania higieny i czystości, które za pośrednictwem organizacji charytatywnych trafiają tam, gdzie są najbardziej potrzebne – powiedziała Karolina Szmidt, prezes zarządu Henkel Polska oraz dyrektor działu HR w Polsce i w regionie North-East Europe.
Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk
Medical Inventi podpisuje umowę o współpracy z Uniwersytetem Bolońskim
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.