Komunikaty PR

Hollywood Hair otwiera dziesiąty jubileuszowy salon w Szczecinie

2023-05-08  |  09:00
Biuro prasowe

Firma Hollywood Hair będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów, poszerza swoją ekspansję i otwiera dziesiąty salon - tym razem w Szczecinie. Marka obecna także w hiszpańskiej Marbelli równolegle startuje z festiwalem „Hairchella”, w ramach którego oferuje kobietom m.in. możliwość skorzystania z darmowych konsultacji i porad dotyczących pielęgnacji włosów.

W ciągu 7 lat od momentu powstania Hollywood Hair stało się liderem na polskim rynku przedłużania włosów. Specjaliści firmy do tej pory obsłużyli około 80 tys. klientek i doczepili im łącznie około 80 tys.km. włosów (dla porównania: obwód Ziemi wynosi 40 075 km.). Marka obecna w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Sopocie, Katowicach, Poznaniu i hiszpańskiej Marbelii uruchamia swój kolejny salon w Polsce, co wiąże się z rosnącym popytem na oferowane przez nią usługi. 

- Bardzo się cieszę, że od dziś klientki mogą korzystać z naszych usług również w Szczecinie. Wiem, że długo czekały na to, aż rozpoczniemy działalność w tej lokalizacji. Otwarcie jubileuszowego dziesiątego salonu to kolejny ważny krok w rozwoju naszego biznesu, dzięki któremu wzmacniamy  ekspansję marki. Kiedy zaczynaliśmy, to w Polsce rynek przedłużania włosów praktycznie nie istniał. To właśnie my jesteśmy jego prekursorami i jestem dumna z tego, że rośniemy w siłę - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Wśród klientek Hollywood Hair znajdują się nazwiska, które znamy z pierwszych stron gazet i portali internetowych. Z usług marki korzystają m.in. Kasia Nosowska, Olga Frycz, Sonia Bohosiewicz, Anna Maria Sieklucka, Maffashion, Wersow, Nicole Sochacki (Mama Ginekolog), Maja Bohosiewicz, Karolina Gilon czy Patricia Kazadi. Tym, co wyróżnia firmę, jest holistyczne podejście do włosów. Oferuje ona nie tylko usługę ich przedłużania, ale też własne suplementy, kosmetyki i dedykowane akcesoria do pielęgnacji, które dystrybuowane są za pośrednictwem kanału e-commerce. W jej portfolio znajduje się łącznie około stu produktów. Klientki Hollywood Hair w salonach sieci mogą także korzystać z porad trychologicznych.

Otwarciu dziesiątego salonu działającego pod szyldem marki towarzyszy rozpoczęcie włosowego festiwalu „Hairchella”. W jego ramach klientki firmy oraz zainteresowane mieszkanki miast, w których zlokalizowane są salony Hollywood Hair, będą mogły skorzystać z darmowych konsultacji oraz porad dotyczących pielęgnacji włosów, wykonać modne stylizacje przy pomocy specjalistek oraz wzbogacić fryzurę o kolorowe warkoczyki. Dodatkowo czekają na nie atrakcyjne rabaty na autorskie produkty i suplementy Hollywood Hair.

- Każda kobieta pragnie mieć piękne i zdrowe włosy, ale żeby było to możliwe, należy odpowiednio dbać o ich kondycję. Dzięki organizowanemu przez nas festiwalowi „Hairchella” wychodzimy kobietom naprzeciw i przypominamy, że u podstaw dobrze wyglądających włosów zawsze jest ich zdrowie. Nie możemy też zapominać o właściwej suplementacji oraz preparatach pielęgnacyjnych - komentuje Klaudia Duszyńska. - Harichella” to nie tylko porady i konsultacje, ale też możliwość wykonania stylowych fryzur, jak fale czy loki. Na wszystkie kobiety, które w trakcie trwania wydarzenia odwiedzą nasze salony, będą czekać ekspertki Hollywood Hair, które doskonale wiedzą, jak zajmować się włosami - dodaje Klaudia Duszyńska.

W planach Hollywood Hair jest otwieranie kolejnych salonów zarówno na polskim, jak i  zagranicznym rynku. Marka zamierza także pozyskiwać nowe rynki e-commerce, które przyczynią się do zwiększania sprzedaży jej produktów i akcesoriów. Aktualnie sieć posiada własny sklep on-line angielsko i hiszpańsko języczny oraz prowadzi sprzedaż w całej Europie za pośrednictwem platformy Amazon. Firma chce wykorzystać potencjał rozwijającego się rynku beauty i stać się europejskim liderem w branży doczepiania włosów.

Z danych stowarzyszenia Cosmetics Europe wynika, że Europa stanowi obecnie największy na świecie rynek produktów z kategorii higieny osobistej oraz dbałości o urodę określanych jako Beauty& Personal Care. Jego wartość wynosi już ponad 76 miliardów euro.

Harmonogram festiwalu „Hairchella”:

8-14.05 Szczecin; ul. Bolesława Krzywoustego 80

15-21.05 Poznań; ul. Plac Wolności 7

22-28.05 Katowice; Altus, ul. Uniwersytecka 13

29.05-04.06 Wrocław; ul. Plac Kościuszki 5

5-11.06 Sopot; ul. Aleja Niepodległości 727

12-18.06 Kraków; ul. Zwierzyniecka 30

19-25.06 Warszawa; ul. Belwederska 44, ul. Wilcza 2/4 lok 1 oraz ul. Sobieskiego 102A

*W każdym z miast festiwal trwa od poniedziałku do piątku (bez weekendu).

***

O firmie:

Hollywood Hair to marka założona przez Klaudię Duszyńską - businesswoman z 10-letnim doświadczeniem w biznesie. Przed rozpoczęciem działalności w branży przedłużania włosów, Klaudia Duszyńska prowadziła firmę modową Impress Me, która posiadała ogólnopolską sieć sklepów i własną szwalnię. Firma holistycznie podchodzi do włosów, oferując nie tylko usługę ich przedłużania, ale również  własne suplementy, kosmetyki i dedykowane akcesoria. Sieć salonów Hollywood Hair liczy 9 lokalizacji w największych polskich miastach oraz jeden salon w hiszpańskiej Marbelli. W planach marki jest dalsza ekspansja zarówno krajowa, jak i europejska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.