Komunikaty PR

Kampania "Różowy Bukiecik" wspiera walkę z wykluczeniem menstruacyjnym

2024-03-08  |  11:20
Biuro prasowe

Z okazji Dnia Kobiet Fundacja Różowa Skrzyneczka, Lisek.App i Feeders Agency w ramach
wspólnej inicjatywy zmieniają pusty gest w pełną Różową Skrzyneczkę. Kupując Różowy
Bukiecik każdy może realnie wesprzeć walkę z wykluczeniem menstruacyjnym i zrobić coś
znaczącego dla kobiet
.

 

Wykluczenie menstruacyjne to poważny problem społeczny w Polsce - odnosi się do trudności , jakie
mają osoby menstruujące w dostępie do produktów higienicznych, odpowiednich udogodnień
sanitarnych oraz edukacji na temat menstruacji. Aż 4% kobiet i osób menstruujących w Polsce nie
ma pieniędzy na zakup środków higienicznych - to blisko 500 000 osób. 21% nastolatek
musiało wyjść ze szkoły ze względu na ich brak, 10% z powodu ograniczonego dostępu do
podpasek w ogóle nie wyszło z domu. Fundacja Różowa Skrzyneczka postanowiła walczyć z tym
problemem.

 

Zamień pusty gest w pełną Różową Skrzyneczkę


W walce z wykluczeniem menstruacyjnym, ramię w ramię z Fundacją, dołączają Lisek.App oraz
Feeders Agency, tworząc z okazji Dnia Kobiet “Różowy Bukiecik”. Zysk ze sprzedaży zostanie
przekazany na wsparcie działalności Różowej Skrzyneczki. Różowy Bukiecik będzie dostępny na
Lisek.App w 2 postaciach - symbolicznej cegiełki w formie dedykowanej akcji animacji oraz metalowej
przypinki z kwiatem w kształcie tamponu.


Kampania startuje w Dzień Kobiet (8.03) i potrwa do końca miesiąca. Do jej promocji dołączyła m.in.
Małgorzata Rozenek, promując ideę Różowego Bukieciku na swoich profilach w social mediach.


- Wykluczenie menstruacyjne to naprawdę wstydliwy temat. Ale nie dla wykluczonych, tylko dla
tych, którzy wykluczają. Można by o tym gadać i gadać, ale ponad 500 tys. dziewczyn czeka
na pomoc. Wsparcie to jeden z najpiękniejszych gestów, który możesz okazać drugiej osobie.
I to nie taki pusty, tylko niosący za sobą realną pomoc - w tym przypadku w postaci pełnej
Różowej Skrzyneczki -
komentuje Karolina Konik, social media creative Feeders.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS Biuro prasowe
2025-07-16 | 09:00

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

– Według aktualnych zaleceń każdy pacjent z diagnozą stwardnienie zanikowe boczne (ALS/SLA) powinien mieć wykonane badania genetyczne – mówi dr hab. n. med. Maria
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.