Komunikaty PR

Międzynarodowy Dzień Żelek

2022-03-28  |  13:45
Biuro prasowe

Jedne z najbardziej popularnych na świecie słodyczy – żelki mają swoje święto 28 marca. Zachęcamy do zapoznania się z kilkoma ciekawostkami na ich temat i świętowania Międzynarodowego Dnia Żelek!

Najpopularniejsze na świecie żelki – Złote Misie mają już 100 lat!

Złote Misie są obecnie synonimem żelek i symbolem HARIBO. Zostały one stworzone przez założyciela marki, Hansa Riegela seniora w 1922 roku. Obecnie, każdego dnia produkuje się 160 milionów Złotych Misiów, a HARIBO eksportuje je do ponad 100 krajów na całym świecie. Miś HARIBO to ikona, która symbolizuje firmę wewnętrznie i zewnętrznie, a Złote Misie to jednocześnie jeden z najlepiej rozpoznawalnych kształtów żelek na świecie!

                                                                                
Smak radości dla dzieci i dorosłych!

Żelki występują w wielu kształtach i smakach. Za tę różnorodność uwielbiają je zarówno dzieci, jak i dorośli. Do wyboru mamy słodkie owocowe żelki, orzeźwiające warianty kwaśne, czy też niezwykle popularną w niektórych krajach lukrecję, a także żelki funkcjonalne, na przykład o wegetariańskim składzie. Żelki to słodycze, którym trudno się oprzeć, ale co ciekawe preferencje konsumentów w różnych krajach różnią się od siebie. W Anglii bardzo popularna jest kompozycja Starmix, Skandynawowie uwielbiają lukrecję, a Hiszpanie – długie formy przypominające kable lub spaghetti.

Polacy wciąż najczęściej wybierają żelki owocowe, jednak coraz częściej poszukują nowości i chcą eksperymentować z nowymi smakami. HARIBO odpowiada na te preferencje i stale urozmaica swoja portfolio, wprowadzając do swojej oferty coraz to nowe propozycje. Jedną z nich jest SourFun Mix Kwaśne. To kompozycja żelek o różnorodnych kształtach i smakach w kwaśnej posypce, która nadaje im wyjątkowości. HARIBO SourFun Mix Kwaśne to nowość, po którą wielbiciele kwaśnych smaków sięgną z radością!

 

HARIBO Phantasia – dla każdego coś słodkiego!

Najnowszą propozycją HARIBO wśród żelek owocowych jest Phantasia. Ten niezwykle popularny w Niemczech mix żelek teraz dostępny jest także na stałe w Polsce. HARIBO Phantasia to bogata mieszanka owocowych żelek i pianko-żelek w różnorodnych, fantastycznych kształtach. Zabawne dinozaury w towarzystwie 3-kolorowych kameleonów i dwuwarstwowych motyli, kolorowe samoloty, roboty i wyścigówki oraz wiele innych. HARIBO Phantasia to ponad 20 wariantów żelek – mix smaków, kształtów i kolorów w jednej paczce!

 

Niezależnie od upodobań, różnorodność smaków i kształtów żelek sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Sięgnij więc po ulubioną paczkę i świętuj Międzynarodowy Dzień Żelek!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii

Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów  trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.