Komunikaty PR

Nowa odsłona kawiarni So Coffee w Poznań Plaza

2022-08-03  |  12:00

Klienci Poznań Plaza mogą cieszyć się smakiem doskonałej kawy w unowocześnionym lokalu So Coffee. Nowa odsłona kawiarni to efekt rebrandingu i odświeżania wizerunku marki pod hasłem „Wiele smaków – jedno So Coffee”.  

Dzięki szerokiej ofercie, w So Coffee każdy znajdzie coś dla siebie. Dla smakoszy kawy przygotowana została specjalna mieszanka wyselekcjonowanych ziaren arabiki i robusty, która zapewnia idealną konsystencję, odpowiedni poziom kwasowości oraz efekt jedwabistej cremy. Zaangażowanie baristów sprawia, że każda filiżanka kawy trafiająca w ręce gości cechuje się najwyższą jakością.

W swoim menu kawiarnia posiada także świeżo wyciskane soki 100%, lody z własnej manufaktury, ciasta i słodkie przekąski oraz ofertę wytrawnych przysmaków, a w niej m.in. kanapki, tosty i wrapy przygotowywane na miejscu.

Odnowiona wersja lokalu znajduje się na parterze Poznań. Do dyspozycji gości są 72 miejsca siedzące. Znakiem rozpoznawczym kawiarni są pastelowe kolory, stylowe oświetlenie i szlachetne, ekologiczne materiały (drewno, metal, kamień). Ciekawym elementem wystroju jest też zielona ściana z neonem, która nadaje miejscu wyjątkowy klimat.

Serdecznie zapraszamy na chwilę przyjemności do So Coffee, a także do odwiedzin pozostałych sklepów i punktów usługowych Poznań Plaza!

 

So Coffee

So Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni należąca do grupy Lagardère Travel Retail. Już od 2012 roku podąża za ludźmi, ich smakami i potrzebami. Globalna marka, której kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee to miejsce pełne smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla miejscowej społeczności.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.