Komunikaty PR

NOWOŚĆ 2020! REPAGEN® HYALURON SELECTION 7

2020-03-28  |  22:15
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Bonarek
Com&Media

Bagatela 11, lok. 18
00-585 Warszawa
paulina.bonarek|com-and-media.pl| |paulina.bonarek|com-and-media.pl
+48 539 622 032
www.com-and-media.pl

NOWOŚĆ 2020!

REPAGEN® HYALURON SELECTION 7

7-KROTNA MOC NAWILŻAJĄCA TWOJĄ SKÓRĘ

Efektem regularnego stosowania serii kosmetyków Repagen® Hyaluron Selection 7 jest wypełnienie konturów twarzy (dzięki intensywnemu nawodnieniu), ujędrnienie i uelastycznienie skóry oraz wyraźne spłycenie zmarszczek i bruzd dzięki zawartości:

kwasu hialuronowego o pięciu różnych typach cząsteczek zapewnia maksymalną aktywność zarówno na powierzchni naskórka, jak i w głębokich warstwach. Uzyskane w ten sposób nawodnienie tkanek sprzyja przenikaniu innych składników biologicznie czynnych,

kompleksu kwasu poliglukuronowego z ekstraktem drożdży sprzyja syntezowaniu własnego kwasu hialuronowego przez skórę; wspiera syntezę elastyny, poprawiając sprężystość skóry,

ekstraktu z liści Alpina galanga, znanej również jako tajski imbir czy dziki kardamon stymuluje tworzenie enzymu HAS2, który z kolei aktywuje syntezę przez skórę własnego kwasu hialuronowego. Znany w Chinach już w XII wieku, a obecnie bardzo popularny jako roślina lecznicza, posiada właściwość zwalczania niebezpiecznych dla zdrowej skóry grzybów i bakterii, w tym gronkowca złocistego.

 

REPAGEN® HYALURON SELECTION 7

24H HYDRA CREAM

Cena: 260 zł/ 50 ml

24H HYDRA CREAM 50 ml

Odżywczo-napinający krem na dzień i na noc optymalnie zaopatruje skórę w wilgoć, kumulując ją na wiele godzin po aplikacji.

Obecność precyzyjnie dobranych składników biologicznie czynnych, stwarza doskonałe warunki do pobudzenia w skórze systemów naprawczych.

Połączenie 5-ciu typów kwasu hialuronowego z witaminą E, tridekanem i undekanem stanowi bazę dla aktywności pozostałych składników z grupy anti-aging. Udowodnione naukowo przeciwstarzeniowe działanie ekstraktu z liści Alpinia galanga przyczynia się do wygładzenia skóry, poprawy jej napięcia i elastyczności.

Dzięki delikatnej, doskonale wchłanianej przez naskórek konsystencji 24h HYDRA CREAM polecany jest dla każdego typu skóry dojrzałej, szarej, zmęczonej, źle tolerującej ciężkie i tłuste kremy. Nie pozostawia na jej powierzchni tłustego filmu. Po aplikacji kremu skóra jest matowa i aksamitna w dotyku.

 

HYDRA FLUID

Cena: 180 zł/ 30 ml

Koncentrat składników aktywnych o żelowej konsystencji przeznaczony jest dla każdego typu skóry dojrzałej tłustej i mieszanej do aplikacji na skórę twarzy i szyi jako baza dla 24H HYDRA CREAM.

Wysokoskoncentrowana zawartość 5-ciu różnych typów kwasu hialuronowego przyczynia się do liftingu, a tym samym wygładzenia skóry twarzy.

Efekt ten zostaje wsparty kompleksem kwasu poliglukuronowego z ekstraktem drożdży. Pobudza on syntezę własnego kwasu hialuronowego, wypełniając tym samym zmarszczki i bruzdy od wewnątrz. Dodatkowo obecność seryny wzmacnia strukturę naturalnej bariery ochronnej naskórka, blokując zasoby wilgoci w skórze oraz zmniejszając podatność na podrażnienia.

 

HYDRA EYE CARE CREAM

Cena: 180 zł/ 20 ml

Aksamitny krem anti-aging do pielęgnacji delikatnej skóry okolic oczu.

Wielopostaciowy kwas hialuronowy stanowi doskonałą bazę kremu bogatego w składniki pochodzenia naturalnego. Należy do nich między innymi olej z nasion słonecznika. O jego wyjątkowości decyduje bogaty skład oparty w 90% na obecności cennych kwasów tłuszczowych NNKT i witaminy E. Wzmacnia barierę ochronną naskórka poprzez stymulowanie produkcji ceramidów i cholesterolu - dwóch głównych składników zdrowych komórek skóry.

Dodatkowo ekstrakt z hydrolizowanych drożdży oraz ekstrakt z liści Alpinia galanga poprawiają w widoczny sposób stan napięcia skóry, spłycają drobne zmarszczki i hamują proces powstawania nowych.

 

O marce KLAPP

KLAPP Cosmetics jest pionierem w świecie piękna i synonimem innowacyjnych zabiegów kosmetycznych, które wyprzedzają swoje czasy. „Made in Germany“ oznacza dla nas gwarancję jakości. Ponad 30-letnie doświadczenie i nieprzerwane badanie oraz rozwój najnowszych substancji czynnych i metod prowadzą do najwyższego zadowolenia klientów. Główną zaletą w przypadku niezwykłych zabiegów i produktów marki KLAPP są innowacyjne i różnorodne koncepcje zastosowania, które wraz z produktami do stosowania w domu tworzą konsekwentną kontynuacją pielęgnacji.

Wszystkie koncepcje KLAPP tworzone są dla każdego typu skóry i każdego stanu skóry, dla Niej i dla Niego, dla twarzy i ciała - dla pełnego piękna. Wynikiem są doskonałe, indywidualne produkty dla pielęgnacji, regeneracji i wellness.

 

www.klapp-cosmetics.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Com&Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.