Komunikaty PR

Puchate nowości od KillyS. Makijaż „miękki jak chmurka”

2021-12-01  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.21 MB )

Czy istnieje przyjemniejszy moment makijażu niż dotyk miękkiego jak chmurka pędzelka na skórze? Marka KillyS doskonale o tym wie, dlatego stworzyła nową serię Collagen Beauty Brush – delikatne, precyzyjne i idealnie wyprofilowane pędzle do makijażu, których syntetyczne włosie zostało wzbogacone kolagenem, aby służyły podczas codziennego rytuału przez długie lata.
 

Na rynku znajdziemy setki akcesoriów do nakładania makijażu. Wiele z nas gromadzi niezliczoną ilość aplikatorów, gąbek, szpatułek i innych przedmiotów, ponieważ nie jest łatwo znaleźć produkt, który prawdziwie nas zadowoli. Ilość dostępnych akcesoriów do makijażu sprawia, że często zdarzają się nam błędy przy pierwszym wyborze, a nasze półki uginają się pod ciężarem nietrafionych gadżetów. Czy nie łatwiej byłoby zrobić gruntowny remanent swojej toaletki i skompletować wyjątkowy zestaw pędzli, które (wszystkie razem i każdy z osobna) zaspokoją nasze indywidualne potrzeby i zadowolą zarówno poczatkujące, jak i profesjonalne pasjonatki makijażu?

Wyjątkowe, miękkie, precyzyjne i idealnie wyprofilowane pędzle do makijażu marki KillyS, powstały przede wszystkim po to, aby służyć Ci przez długi czas. Syntetyczne włosie, wzbogacone kolagenem sprawia, że pędzle są wyjątkowo trwałe i łatwe w utrzymaniu czystości. Z analiz przeprowadzonych przez Zespół marki Killys wynika, jak ważną rolę w doborze pędzla odgrywa jakość jego włosia.  Okazuje się, że coraz więcej z nas oczekuje trwałych i sprężystych pędzli, które zostaną w naszej kosmetyczce na dłużej. Nie lubimy zamian, także jeśli chodzi o akcesoria do makijażu. Tak narodził się pomysł wzbogacenia włosia kolagenem. – mówi Katarzyna Wilczak, specjalista ds. Marketingu Internetowego KillyS.

Pędzle świetnie radzą sobie przede wszystkim z sypkimi i prasowanymi kosmetykami do makijażu – jak puder, róż, rozświetlacz lub cienie do powiek. Kształt pędzli i struktura wzbogaconego kolagenem włosia pozwala na równomierne rozprowadzenie produktu – bez nadmiaru i efektu smug. Co istotne, syntetyczne włosie użyte do produkcji pędzla jest całkowicie wegańskie i hipoalergiczne – i tu ważna informacja dla osób z nadwrażliwą skórą, skłonną do reakcji alergicznych - znacznie zmniejsza ryzyko podrażnień skóry.

Tym, co również wyróżnia pędzle Collagen Beauty Brush spośród wielu dostępnych na rynku, jest ich ponadprzeciętna trwałość i sprężystość – efekt innowacyjnego, wzbogaconego kolagenem włosia. Żadne inne pędzle nie zostaną w kobiecej kosmetyczce na tak długo! Zdecydowaliśmy się na kolagen, ponieważ jest znany od wielu lat jako składnik ujędrniający i uelastyczniający skórę. Dlaczego zatem nie wykorzystać go jako dodatku wzbogacającego włosie pędzli? Kolagen sprawia, że włosie staje się niezwykle sprężyste oraz delikatne, pędzle są trwalsze i towarzyszą nam dłużej w makijażowej przygodzie. – dodaje Katarzyna Wilczak.

Drewniana rączka oraz stylowe, designerskie wykończenie w odcieniu rose gold czynią produkt jednocześnie solidnym i bardzo estetycznym. Kształt i funkcjonalność pędzli zostały opracowane z pomocą doświadczonych makijażystek, których spostrzeżenia umożliwiły marce pełne dopasowanie produktu do oczekiwań przyszłych użytkowników. Pędzle dedykowane są osobom, które interesują się makijażem – śledzą trendy i chcą doskonalić swoje techniki makijażowe, używając akcesoriów wysokiej klasy. A także każdemu, dla kogo jakość powinna iść w parze z przystępną ceną. Każdy pędzel posiada krótki opis przeznaczenia, który stanowi doskonałą wskazówkę dla każdego, kto dopiero rozpoczyna przygodę z makijażem lub nie jest przekonany co do zastosowania produktu.   

Kolekcja Collagen Beauty Brush składa się z pędzla do pudru, ściętego pędzla do różu i bronzera, pędzla do rozświetlacza, dwóch pędzelków do makijażu oczu oraz dwóch do makijażu brwi i kresek – łącznie siedmiu (liczba doskonałości) wyjątkowych pędzli, które razem umożliwiają wykonanie pełnego, perfekcyjnego makijażu.

Cała kolekcja, jak i inne produkty marki KillyS dostępne są w regularnej dystrybucji w drogeriach sieci Rossmann, online oraz stacjonarnie.


Dossier produktów:

Cena zestawu to: 162 zł.
Każdy pędzel można kupić osobno.

Na zdjęciu widoczne kolejno:

  • Pędzel do pudru: pędzlem z naszej kolekcji idealnie nałożysz zarówno puder prasowany jak i sypki. Ma ultra miękkie włosie, które delikatnie muska Twoją twarz w trakcie wykonywania makijażu. Jego wygodny zaokrąglony kształt włosia, idealnie sprawdzi się w wykonaniu codziennego jak i wieczorowego makijażu.
    Cena: 35,99 zł
  • Pędzel do konturowania: ma delikatne ultra miękkie włosie o delikatnie ściętym kształcie. Dzięki temu idealnie konturuje owal twarzy, nałożysz nim każdy kosmetyk, zarówno sypki jak i prasowany.
    Cena: 33,99 zł
  • Pędzel do rozświetlacza: ultra miękkie włosie ma lekko spiczasty kształt i idealnie sprawdzi się w nakładaniu kosmetyków rozświetlających, dzięki czemu nadasz swojej cerze blasku i pięknie wykończysz każdy makijaż.
    Cena: 31,99 zł
  • Pędzle do makijażu oczu: kolekcja liczy 4 pędzle do kompletnego makijażu oczu. Wszystkie mają ultra miękkie włosie i 4 przeróżne kształty, dzięki czemu wykonasz kompletny makijaż oczu w mgnieniu oka.
    Cena: 29,99 zł

    O marce:

    Marka Killys to jedna z marek z bogatej rodziny marek branży beauty firmy INTER-VION, z siedzibą na ul. Łopuszańskiej 95 w Warszawie. Jesteśmy liderem rynku akcesoriów kosmetycznych w Polsce, częścią francuskiej grupy La Brosse & Dupont. Firma INTER-VION posiada bogate, ponad 30 letnie doświadczenie w branży akcesoriów makijażowych. Codziennie dostarczamy nasze produkty do super i hipermarketów, drogerii sieciowych oraz lokalnych, a także sklepów w Polsce i za granicą.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.