Komunikaty PR

SOFTSWISS wspiera Różowy Październik – inicjatywę, która jednoczy pracowników

2024-10-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.01 MB )

SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna z biurami w Warszawie i Poznaniu, po raz drugi wzięła udział w globalnej inicjatywie Pink October (Różowy Październik), której celem jest podnoszenie świadomości w zakresie tematyki związanej z profilaktyką raka piersi. Firma po raz kolejny podkreśliła zaangażowanie w zdrowie i dobre samopoczucie swoich pracowników, z których niemal połowa to kobiety.


Tegoroczny Różowy Październik w SOFTSWISS odbywa się pod hasłem „A Minute Today, a Future Ahead”. W ramach tej inicjatywy w biurach firmy przez cały miesiąc odbywają się wydarzenia podkreślające znaczenie wczesnej diagnostyki, która odgrywa kluczową rolę w walce z nowotworami. Przykładowo, pracowniczki mają możliwość poddania się dodatkowym badaniom lekarskim i wzięcia udziału w zajęciach mających na celu poprawę ich zdrowia fizycznego i psychicznego.


Kluczowym elementem kampanii był webinar „Jak komunikować się z osobą w trudnej sytuacji życiowej”, podczas którego ekspert udzielił uczestnikom praktycznych porad. Webinar ten został zorganizowany przez platformę Meclee, partnera programu zdrowia psychicznego SOFTSWISS, w ramach którego pracownicy mogą korzystać z płatnych konsultacji psychologicznych.


Jednym z najistotniejszych tegorocznych wydarzeń było również dołączenie SOFTSWISS do organizowanego od 2015 roku biegu online „Zawsze Pier(w)si”, czyli największego w Polsce wydarzenia sportowego wspierającego profilaktykę raka piersi. Pracownicy SOFTSWISS z różnych miast w Polsce, w tym z Warszawy, Poznania i Wrocławia, a także z innych krajów – od Gruzji po RPA – wspólnie wzięli udział w 5-kilometrowym biegu, promując znaczenie regularnych badań i troski o zdrowie. Środki zebrane dzięki rejestracji i zakupu pakietów startowych zostaną przekazane na projekty charytatywne związane z profilaktyką raka piersi.
 



„Udział w Różowym Październiku stał się w SOFTSWISS ważną tradycją. Aktywnie dbamy o zdrowie wszystkich naszych pracowników i wspieramy tę inicjatywę, aby dzielić się ważnymi informacjami zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. Biorąc pod uwagę, że niemal połowa naszego zespołu to kobiety, uważamy promowanie profilaktyki raka piersi za szczególnie istotne. Jako firma ciesząca się uznaniem i wpływami w branży technologicznej, wykorzystujemy nasz głos, aby edukować i zwracać uwagę na ważne kwestie” – mówi Natalia Perkowska, Deputy Chief HR Officer w SOFTSWISS.



Wspieranie akcji Różowy Październik to tylko jeden z przykładów tego, jak firma tworzy komfortowe środowisko pracy dla swojego zespołu, dbając o jego zdrowie oraz dobre samopoczucie. Zaangażowanie SOFTSWISS zostało wyróżnione w tegorocznym konkursie SBC Awards, w którym firma otrzymała tytuł Pracodawcy Roku. Inicjatywy takie jak Różowy Październik nie tylko wzmacniają kulturę korporacyjną, ale także zachęcają pracowników do regularnej profilaktyki zdrowotnej. Już w przyszłym miesiącu SOFTSWISS dołączy także do inicjatywy Movember, tym razem skupiając się na szerzeniu świadomości na temat zdrowia psychicznego mężczyzn.

O firmie SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, będąca pionierem w tworzeniu rozwiązań kryptowalutowych dla rozrywki online, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Główne oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym również pracujących zdalnie, to ponad 2000 osób, z czego ponad 600 pracuje w Polsce. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS Biuro prasowe
2025-07-16 | 09:00

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

– Według aktualnych zaleceń każdy pacjent z diagnozą stwardnienie zanikowe boczne (ALS/SLA) powinien mieć wykonane badania genetyczne – mówi dr hab. n. med. Maria
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.