Spójrz przez okulary KFC na wakacyjną Kalifornię
Lato to czas wyjątkowych podróży, zarówno po świecie, jak i tych kulinarnych. Do odkrywania nowych smaków, także podczas lata w mieście, zachęca KFC. W tym roku marka powraca z uwielbianymi przez fanów smakami słonecznej Kalifornii – w centrum nowego, sezonowego menu znajdzie się złocisty jak Golden Gate kurczak w pomarańczowym sosie. Dodatkowo, do każdego z boxów z oferty California Summer, marka KFC dodaje letni must have, czyli stylowe okulary przeciwsłoneczne. Oferta obowiązuje od 27.06.2023 r. do wyczerpania zapasów.
Coraz dłuższe dni, coraz więcej słońca i coraz więcej smaku. Brzmi jak przepis na idealne wakacje 2023. Każdy spragniony jest słonecznej pogody i radosnego klimatu, z czego z pewnością słynie położona nad oceanem Kalifornia. Taką atmosferę w Polsce zagwarantuje teraz marka KFC, która dzięki nowej, letniej ofercie zabierze fanów na zachodnie wybrzeże USA.
Specjalnie na wakacje marka KFC wprowadza szeroką gamę produktów inspirowanych rajską Kalifornią. Nowości w menu California Summer to: Hollywood Dream Burger, Malibu Twister oraz California Rice & Bites Orange ze złocistym kurczakiem. W nowej ofercie królować będzie sos pomarańczowy, który jest kwintesencją letnich smaków.
Dodatkowo, przy zakupie dowolnego boxa z oferty California Summer, KFC podaruje swoim fanom letni niezbędnik - wyjątkowe i niezwykle stylowe okulary przeciwsłoneczne, wyposażone w filtr UV 400. Będą one stanowić świetną pamiątkę z kulinarnych podróży po smakach Kalifornii i z pewnością doskonale uzupełnią tegoroczny, wakacyjny look. Ceny zestawów zaczynają się już od 19,99 zł, a promocja obowiązuje w resturacji i w dostawie.
Oferta dostępna jest w restauracjach KFC od 27 czerwca 2023 r. do wyczerpania zapasów.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.