SuperMenu by Anna Lewandowska przebada swoich klientów w ramach nowej kampanii
Według badania* przeprowadzonego na zlecenie SuperMenu by Anna Lewandowska tylko 29% respondentów bada krew raz w roku. W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Zdrowie bez wymówek!” catering dietetyczny SuperMenu we współpracy z platformą uPacjenta bezpłatnie przebada swoich klientów w ich domach.
SuperMenu powstało z inicjatywy Anny Lewandowskiej. Wyróżnia się innowacyjnym podejściem do zdrowia w branży cateringów dietetycznych. Swoją pionierskość w działaniu udowodniło już na początku swojego funkcjonowania, kiedy jako pierwszy catering dietetyczny w Polsce wyeliminował całkowicie biały cukier, pszenicę i surowe mleko krowie ze wszystkich swoich planów żywieniowych. Następnie otworzyło własne szklarnie, w których uprawia ekologiczne zioła i warzywa, a w tym roku otrzymał certyfikat ISO 22000 - jako jedyny catering w Polsce jest jego posiadaczem. Teraz nadszedł czas na krok milowy nie tylko dla samej firmy, ale i dla całej branży cateringów dietetycznych, ponieważ w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Zdrowie bez wymówek!” SuperMenu postanowiło przebadać wszystkich swoich klientów - bezpłatnie, w ich domach.
Zmieniamy nawyki Polaków na zdrowsze
Podstawowe, profilaktyczne badania krwi powinny być wykonywane przynajmniej raz w roku. Jednak z danych* SuperMenu wynika, że co dziesiąty respondent w ogóle nie bada krwi, co piąty wykonuje badanie krwi raz na 2-3 lata, a tylko 29% ankietowanych wykonuje je raz w roku. Jako powody niewykonywania częściej badań ankietowani podawali m.in.: długi czas oczekiwania na wizytę lekarską, niechęć do odwiedzania placówek medycznych, a także strach przed wykonywaniem badań. Ponadto, niemal 25% respondentów nie wie, czy ma dobre wyniki morfologii, właściwy poziom cukru i cholesterolu.
SuperMenu, wspólnie z platformą uPacjenta, chce zmieniać nawyki Polaków na zdrowsze, dlatego startuje z ogólnopolską kampanią edukacyjną “Zdrowie bez wymówek!”. Jej celem jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat kluczowej roli regularnego badania krwi, wpływu diety na poprawę wyników krwi oraz wyrównanie niedoborów składników. W ramach kampanii “Zdrowie bez wymówek!” wszyscy klienci SuperMenu mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu badań krwi (pełna morfologia, glukoza, lipidogram). Dzięki tej aktywacji catering chce wesprzeć konsumentów w zrobieniu kolejnego kroku w drodze po lepsze samopoczucie i zdrowie. Do kampanii zaprosił partnera medycznego - platformę uPacjenta - z którym łączą go wspólne cele takie jak edukacja, budowanie zdrowych nawyków czy dbanie o zdrowie swoje i bliskich. Dzięki regularnym badaniom krwi nie tylko kontrolujemy nasz organizm, ale również możemy precyzyjniej dopasować codzienną dietę np. w przypadku stwierdzenia niedoborów.
Jesteśmy u boku klientów w ich drodze po zdrowie
- Jestem niesamowicie dumna z tej inicjatywy SuperMenu! Dotychczas oferowaliśmy klientom zbilansowane diety, a teraz robimy krok dalej. Chcemy zachęcić ich do zmiany postaw, do dbania o siebie kompleksowo i skuteczniej, a tego nie da się zrobić bez regularnych badań. Zdajemy sobie sprawę, że w codziennym pośpiechu i ogólnym braku czasu, z którym mierzy się większość z nas, to nie jest takie łatwe. Nie pomagają tu ani długie kolejki, ani strach związany z koniecznością odwiedzenia placówki medycznej czy wykonaniem samego badania. W ramach kampanii „Zdrowie bez wymówek!" pobranie krwi będzie przeprowadzane w domach naszych klientów, co zwiększy ich komfort i poczucie bezpieczeństwa. – wyjaśnia Anna Lewandowska, sportsmenka, propagatorka zdrowego stylu życia, założycielka SuperMenu by Anna Lewandowska.
Ogólnopolska kampania edukacyjna “Zdrowie bez wymówek!” jest pierwszą tego typu kampanią w Polsce. W dwuletniej historii SuperMenu - jak i dla całego polskiego rynku cateringów dietetycznych - to innowacja w podejściu do usług oferowanych konsumentom. SuperMenu od początku działalności ze zdrowia uczynił swój priorytet, chcąc wspierać i pomagać Polakom w ich drodze do poprawy swojego samopoczucia i ogólnej jakości życia.
Więcej informacji: http://www.zdrowiebezwymowek.pl
*Badanie przeprowadzone na zlecenie SuperMenu by Anna Lewandowska w kwietniu 2022 r.; (badanie przeprowadzone na grupie 444 ankietowanych).
—
O SuperMenu by Anna Lewandowska
SuperMenu by Anna Lewandowska - jeden z wiodących cateringów dietetycznych w Polsce z siedzibą w Warszawie. Marka oparta na filozofii żywienia Anny Lewandowskiej, która od lat promuje zdrowy styl życia. Jako pierwszy catering dietetyczny w Polsce nie używa we wszystkich swoich dietach białego cukru, pszenicy i surowego mleka.
Catering SuperMenu dostarcza wysokiej jakości diety w 17 wariantach do ponad 480 miast w Polsce oraz okolicznych miejscowości. Do produkcji wykorzystuje towary wytwarzane przez polskich rolników i firmy, by wspierać rodzime przedsiębiorstwa. SuperMenu produkuje swoje posiłki we własnym, nowoczesnym zakładzie spełniającym najwyższe standardy.
O uPacjenta
Lider w obszarze home testing w Polsce i pierwsza w Europie platforma typu smart lab, umożliwiająca zamówienie badań krwi z dojazdem do domu i biura. Łączy pacjentów ze specjalistami medycznymi, eliminując bariery w dostępie do służby zdrowia i ułatwiając wykonywanie regularnych badań krwi. Oferuje szeroki zakres badań laboratoryjnych oraz testów na COVID-19, a także konsultacje wyników online. Aby dowiedzieć się więcej, obserwuj nas na https://www.facebook.com/upacjenta lub odwiedź stronę www.upacjenta.pl

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.