VEGETA i PODRAVKA po raz kolejny nagrodzone w konkursie „Złoty Paragon – Nagroda
W 14. edycji konkursu branżowego „Złoty Paragon 2024 – Nagroda Kupców Polskich" docenione zostały produkty zarówno marki VEGETA, jak i PODRAVKA. Pierwsze miejsce, a tym samym Złoty Paragon w swoich kategoriach otrzymały przyprawa VEGETA Uniwersalna oraz Przecier pomidorowy PODRAVKA. Wyróżnione zostały również Pomidory suszone w oleju z ziołami PODRAVKA oraz Makaron Spaghetti 100% durum PODRAVKA. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo Fischer Trading Group.
23 maja odbyła się uroczyta Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu 2024, podczas której ogłoszono wyniki konkursu „Złoty Paragon 2024 – Nagroda Kupców Polskich”. Nagroda przyznawana jest przez właścicieli sklepów detalicznych oraz czytelników miesięcznika HURT&DETAL. Zdobycie dwóch Złotych Paragonów oraz dwóch wyróżnień to kolejny ogromny sukces dla firmy PODRAVKA.
Przyprawa VEGETA Uniwersalna, która wygrała w kategorii „Przyprawy suche, fixy, produkty instant”, to produkt od lat towarzyszący Polakom w kuchni. Oryginalne połączenie i starannie dobrane proporcje przypraw i suszonych warzyw sprawiają, że zastosowania przyprawy VEGETA są nieograniczone. Z kolei zwycięzca kategorii „Pozostałe przyprawy mokre i sosy” – Przecier pomidorowy PODRAVKA, to najwyższej jakości produkt powstały w 100% ze świeżych, aromatycznych pomidorów, dojrzewających w śródziemnomorskim słońcu. Konsumenci pokochali go za pyszny smak i doskonałą jakość.
Powód do dumy dla firmy PODRAVKA przyniosły też wyróżnienia dla Pomidorów suszonych w oleju z ziołami PODRAVKA oraz Makaronu Spaghetti 100% durum PODRAVKA. Stanowi to potwierdzenie gwarancji doskonałego smaku i najwyższej jakości tych produktów.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.