Komunikaty PR

Znak rekomendacji PTS dla produktów z portfolio Orbit®

2020-12-10  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.1 MB )

Bezcukrowe gumy Orbit® Spearmint i Peppermint oraz Orbit® for Kids otrzymały rekomendację PTS – największej organizacji naukowej zrzeszającej lekarzy stomatologów w Polsce. Jest to oficjalne potwierdzenie, że produkty te pełnią ważną rolę w codziennej higienie jamy ustnej.Bezcukrowe gumy Orbit® Spearmint i Peppermint oraz Orbit® for Kids otrzymały rekomendację PTS – największej organizacji naukowej zrzeszającej lekarzy stomatologów w Polsce. Jest to oficjalne potwierdzenie, że produkty te pełnią ważną rolę w codziennej higienie jamy ustnej.

Żucie bezcukrowej gumy przez kilka minut po posiłku jest optymalnym rozwiązaniem w sytuacji, kiedy nie ma możliwości wyszczotkowania zębów. Dzięki tej czynności aż 10-krotnie zwiększa się wydzielanie śliny, co pomaga zneutralizować kwasy osadu nazębnego mogące atakować szkliwo. Bezcukrowa guma do żucia pomaga także usunąć resztki żywności pozostałe po jedzeniu, zmniejszając ryzyko powstania próchnicy. Dlatego właśnie Polskie Towarzystwo Stomatologiczne rekomenduje Orbit® Spearmint, Peppermint oraz Orbit® for Kids w profilaktyce zdrowych i czystych zębów.

Znak rekomendacji przyznany przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne to potwierdzenie przez niezależną, rozpoznawalną instytucję benefitów funkcjonalnych oznaczonych nim produktów Orbit® oraz ich ważnej roli w codziennej higienie jamy ustnej. To też naukowe potwierdzenie faktu, że nasze bezcukrowe gumy do żucia pomagają  dbać o zdrowy uśmiech mówi Beata Rożek, Dyrektor ds. Korporacyjnych Mars Polska.

Mars Polska od lat angażuje się w działania mające na celu podnoszenie świadomości na temat prawidłowej higieny jamy ustnej. Poprzez markę Orbit® od lat promuje profilaktykę zdrowia zębów jako współorganizator, realizowanego z sukcesem od 2013 roku, ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem” oraz partner akcji „Polska mówi aaa”. Dzięki współpracy z ekspertami marka wypracowała i aktywnie popularyzuje 4 kroki do zdrowych zębów, które w prosty sposób tłumaczą, jak minimalizować ryzyko wystąpienia próchnicy. Jednym z nich jest właśnie żucie bezcukrowej gumy po jedzeniu i piciu, kiedy nie mamy możliwości umycia zębów.

Polskie Towarzystwo Stomatologiczne to jedno z najdłużej działających towarzystw naukowych w Polsce, promujące najwyższe standardy stomatologiczne. Celem tej organizacji jest rozwijanie wiedzy stomatologicznej oraz jej popularyzacja wśród lekarzy stomatologów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu Biuro prasowe
2024-12-28 | 13:15

BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu

  Ochrona zdrowia od wielu dekad nie jest niestety priorytetem kolejnych rządów, mimo przedwyborczych deklaracji, że takowym priorytetem będzie objęta. Na przeszkodzie stała
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.