ZEN.COM z certyfikatem Digital First od Mastercard
ZEN.COM, innowacyjny europejski fintech, otrzymał certyfikat Digital First przyznawany przez Mastercard. Kluczową korzyścią, jaką ZEN.COM zapewni klientom indywidualnym dzięki uzyskanemu certyfikatowi, jest wyższy poziom bezpieczeństwa karty. To kolejny krok firmy w realizacji globalnej strategii dostarczania najbezpieczniejszych i w pełni mobilnych usług finansowych.
Dzięki certyfikatowi Digital First, użytkownicy kart ZEN Mastercard są jeszcze lepiej chronieni. Karty oznaczone tym certyfikatem posiadają dodatkowe zabezpieczenie: dane, takie jak numer, CVC i data ważności, nie są nadrukowane na fizycznej karcie. Dostęp do nich można uzyskać dopiero po zalogowaniu do aplikacji ZEN.COM. W efekcie nawet zgubienie plastikowej karty nie grozi utratą kontroli nad najbardziej wrażliwymi danymi.
Użytkownicy ZEN.COM w momencie rejestracji konta otrzymują automatycznie wygenerowaną i dostępną od razu w aplikacji kartę wirtualną, którą mogą posługiwać się tak, jak tradycyjną. Bezpłatne karty fizyczne są natomiast przesyłane na życzenie klienta, po ich uprzednim zamówieniu w aplikacji ZEN.COM. Po wdrożeniu certyfikatu Digital First karty plastikowe nie będą już zawierały widocznych wrażliwych danych, a jedynie imię i nazwisko posiadacza. Numer karty oraz CVC2 będzie dostępny w aplikacji ZEN.COM po zalogowaniu się.
– Jak wskazują dane NBP, w ubiegłym roku przestępcy wyprowadzili 57,6 mln złotych z kont Polaków poprzez nieuprawnione użycie kart płatniczych, z czego średnio 25 proc. przypadków to transakcje oszukańcze poza Internetem. To pokazuje, jak ważne jest zachowanie bezpieczeństwa podczas płacenia w fizycznych placówkach. Inicjatywy takie jak Digital First są przede wszystkim ukłonem w stronę konsumentów, którzy z różnych względów nie chcą rezygnować z plastiku, a jednocześnie pragną poprawić poziom bezpieczeństwa fizycznych transakcji – komentuje Michał Bogusławski, Chief Commercial Officer w ZEN.COM.
Wdrożenie jest procedowane, a certyfikowane rozwiązanie wejdzie do użytku w ZEN.COM już wkrótce. Będzie dostępne dla użytkowników korzystających zarówno z systemu Android, jak i iOS, z możliwością szybkiego podpięcia do portfela elektronicznego w Apple Pay, Garmin Pay, Google Pay czy Xiaomi Pay.
***
O ZEN.COM
Operator płatności ZEN.COM udostępnia biznesom i konsumentom rozwiązania płatnicze, które są odpowiedzią na wyzwania związane z zarządzaniem pieniędzmi. Ułatwiają one konsumentom szybkie opłacenie zakupów, niezależnie od wybranej przez nich metody płatności, a sprzedawcom umożliwiają zarządzanie tymi transakcjami w ramach jednego panelu. Najniższe rynkowe prowizje za najpopularniejsze metody transakcji (Blik, Apple Pay, Google Pay, Xiaomi Pay czy przelewy online) pozwalają na zachowanie konkurencyjnej cenowo oferty bez obawy o jakość działania płatności.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.