Zespołowe wyzwanie OKAM - 20 tys. kilometrów na 20-lecie firmy
Z okazji 20-lecia, przypadającego na 2024 rok, OKAM zorganizował sportowe wyzwanie, połączone z działaniami CSR. Przez cztery letnie miesiące pracownicy OKAM dążą do zdobycia 20 tys. kilometrów. Wynik ogłoszony zostanie w październiku br. Zwieńczeniem akcji będzie przekazanie środków finansowych na cele charytatywne. W inicjatywę włączyli się Partnerzy OKAM, w tym Appartme, STORM oraz PROUD Group.
-Okrągłą rocznicę istnienia OKAM na rynku nieruchomości świętujemy również w sportowym stylu. W zespole OKAM tkwi siła całej firmy, a jedną z naszych wartości jest zaangażowanie. Akcja sportowo-charytatywna mobilizuje OKAM’ersów do wysiłku indywidualnego i zdrowej rywalizacji, stawiając jednocześnie na zespołowość i dążenie do wspólnego celu. - mówi Monika Szostek, Marketing Manager w OKAM Capital.
Chętni do udziału pracownicy zbierają kilometry w kilku kategoriach sportowych: bieganie, jazda na rowerze, spacer, trekking, a także pływanie. Pokonany dystans jest rejestrowany w challengu OKAM utworzonym w aplikacji Strava. Zakończenie wyzwania zaplanowano na połowę października. Wówczas zostaną ogłoszone wyniki i wręczone nagrody.
Do akcji przyłączyli się Partnerzy OKAM, w tym Appartme - dostawca systemu automatyki mieszkaniowej, STORM - producent rowerów oraz PROUD Group - marka specjalizująca się w wyposażaniu i aranżacji stref treningowych. Firmy partnerskie, podobnie jak OKAM, w swojej działalności promują aktywny tryb życia czy założenia work-life balance, a w wyzwaniu dewelopera ufundują nagrody rzeczowe dla zwycięzców.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.