Zespołowe wyzwanie OKAM - 20 tys. kilometrów na 20-lecie firmy
Z okazji 20-lecia, przypadającego na 2024 rok, OKAM zorganizował sportowe wyzwanie, połączone z działaniami CSR. Przez cztery letnie miesiące pracownicy OKAM dążą do zdobycia 20 tys. kilometrów. Wynik ogłoszony zostanie w październiku br. Zwieńczeniem akcji będzie przekazanie środków finansowych na cele charytatywne. W inicjatywę włączyli się Partnerzy OKAM, w tym Appartme, STORM oraz PROUD Group.
-Okrągłą rocznicę istnienia OKAM na rynku nieruchomości świętujemy również w sportowym stylu. W zespole OKAM tkwi siła całej firmy, a jedną z naszych wartości jest zaangażowanie. Akcja sportowo-charytatywna mobilizuje OKAM’ersów do wysiłku indywidualnego i zdrowej rywalizacji, stawiając jednocześnie na zespołowość i dążenie do wspólnego celu. - mówi Monika Szostek, Marketing Manager w OKAM Capital.
Chętni do udziału pracownicy zbierają kilometry w kilku kategoriach sportowych: bieganie, jazda na rowerze, spacer, trekking, a także pływanie. Pokonany dystans jest rejestrowany w challengu OKAM utworzonym w aplikacji Strava. Zakończenie wyzwania zaplanowano na połowę października. Wówczas zostaną ogłoszone wyniki i wręczone nagrody.
Do akcji przyłączyli się Partnerzy OKAM, w tym Appartme - dostawca systemu automatyki mieszkaniowej, STORM - producent rowerów oraz PROUD Group - marka specjalizująca się w wyposażaniu i aranżacji stref treningowych. Firmy partnerskie, podobnie jak OKAM, w swojej działalności promują aktywny tryb życia czy założenia work-life balance, a w wyzwaniu dewelopera ufundują nagrody rzeczowe dla zwycięzców.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.