Zielona rewolucja w e-commerce dzięki innowacyjnym produktom RAJA

RAJA prezentuje katalog z okazji 70-lecia firmy, a w nim ponad 3000 dostępnych od ręki innowacyjnych opakowań, materiałów do biur, wyposażenia dla firm, oraz pełnej gamy produktów dla branży e-commerce. Najnowsza oferta europejskiego lidera w branży na rynku opakowań jest odpowiedzią na szybko zmieniające się trendy w e-commerce dot. zasad zrównoważonego rozwoju oraz zapotrzebowanie na innowacyjne produkty.
Od samego początku istnienia RAJA, stawiano zarówno na innowacje w dziedzinie użyteczności produktów, jak i tego, aby dystrybuowane przez firmę produkty były ekologiczne. Dziś aż 100% dostawców zobowiązało się do przestrzegania zasad polityki firmy dot. zrównoważonego rozwoju, a 86% produktów wytwarzanych jest w Europie, co oznacza krótsze łańcuchy dostaw. Zdając sobie sprawę z tego, w jak szybkim tempie rozwija się branża e-commerce - będąca głównym odbiorcą produktów RAJA - wprowadzono pięć zasad eko-pakowania: recykling, ponowne użycie, redukcja, zamiana oraz odnowa.
• RECYKLING: z roku na rok RAJA oferuje coraz więcej opakowań nadających się do recyklingu i pomaga klientom w doskonaleniu praktyk ekoodpowiedzialnych.
• PONOWNE UŻYCIE: firma świadomie wprowadza bardziej ekologiczne opakowania, które mogą być wielokrotnie użyte. Przykładem są coraz bardziej popularne w branży e-commerce opakowania zwrotne - pudełka z dodatkowym paskiem klejącym, służącym do ponownego zamknięcia w przypadku chęci dokonania zwrotu przez klienta.
• REDUKCJA: aby maksymalnie dostosować rozmiar opakowania do wysyłanej zawartości firma wprowadziła ponad 550 formatów pudeł kartonowych dopasowanych tak, aby do minimum zredukować puste miejsce, przez to jednocześnie wyeliminować zbędną ilości wypełniaczy. To oznacza także, że koszty są mniejsze.
• ZAMIANA: papierowe zamienniki dla taśm pakowych, folii bąbelkowej, folii stretch to tylko wybrane produkty, dzięki którym można zredukować ślad węglowy do minimum.
• ODNOWA: firma systematycznie wprowadza produkty wytworzone z naturalnych surowców, takich jak papier, drewno lub skrobia kukurydziana
– Nowy, przygotowany specjalnie na 70-lecie firmy, katalog to także praktyczne porady i inspiracje dla tych, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę w sektorze e-commerce. Jako lider branży, w przejrzysty sposób pokazaliśmy w nim, w jaki sposób zaoszczędzić na wysyłaniu do klientów swoich produktów, jak dobrać odpowiednie opakowanie, a także jak zredukować uszkodzenia paczek i zoptymalizować procesy logistyczne – mówi Jarosław Kamiński, Prezes polskiego oddziału grupy RAJA.
W przygotowanym w wersji elektronicznej katalogu znajdziemy ponad 300 bestsellerów RAJA w specjalnych obniżonych cenach, w tym szeroką gamę kartonów, od standardowych, ekonomicznych, przez eleganckie pudełka fasonowe i ozdobne, aż po sprawdzone w branży e-commerce kartony z automatycznym dnem oraz pudełka specjalnego przeznaczenia. . Z okazji 70-lecia RAJA atrakcyjne ceny – ze szczególnym uwzględnieniem produktów ekologicznych oraz innowacyjnych – będą wprowadzane przez cały rok. Nowa oferta to także duży wybór urządzeń oraz narzędzi niezbędnych w każdym magazynie i w pracy pakowacza, jak również artykuły biurowe oraz te związane z higieną i bezpieczeństwem
Katalog jest do pobrania pod linkiem: https://www.rajapack.pl/catalogues.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Brand&utm_term=raja&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIkOqLvJ7fhAMVToZoCR3nPgPhEAAYASACEgJTp_D_BwE&gclsrc=aw.ds&ForceCustomerType=true

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków
Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.
Polityka
Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.
Konsument
Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.