Zintegrowana komunikacja biznesowa od NFON z nowym brandingiem
Zintegrowana komunikacja biznesowa
NFON, europejski dostawca rozwiązań do zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, przeprowadza rebranding marki. Strategicznie NFON koncentruje się na obszarach Unified Communications as a Services (UCaaS) i Contact Center as a Services (CCaaS).
– Komunikacja biznesowa szybko ewoluuje. Firmy zmuszane są do ponownego przemyślenia i zmiany dotychczasowego podejścia, a implementowanie przez nie usług w chmurze nabiera tempa. Jako NFON jesteśmy częścią tego procesu. To w ten sposób wzmacniamy naszą pozycję, dążąc do naszego celu, jakim jest bycie wiodącym dostawcą zintegrowanej komunikacji biznesowej w Europie – powiedział dr Klaus von Rottkay, CEO NFON AG.
Skupienie na UCaaS i CCaaS
Aktualnie NFON oferuje pakiet zintegrowanej komunikacji razem z telefonią w chmurze i CRM Connect, m.in. dzięki niedawnemu wprowadzeniu na rynek Cloudya Meet & Share. Posiada również w swoim portfolio atrakcyjną ofertę dla szybko rozwijającego się rynku CCaaS w postaci produktu omnichannelowego Contact Center Hub, który jest dostępny w całej Europie.
– NFON kształtuje komunikację biznesową opartą na chmurze i łączy zespoły pracujące nad wspólnymi projektami w całej Europie. Dzięki inteligentnej platformie komunikacyjnej w chmurze Cloudya oferujemy prostsze połączenia głosowe, łatwe w obsłudze wideokonferencje oraz bezproblemowe integracje z systemami CRM i narzędziami do współpracy. To sprawia, że wyróżniamy się na tle konkurencji – mówi Jan-Peter Koopmann, CTO w NFON AG.
Całkowicie nowy branding
NFON stale się rozwija i obecnie jest czymś więcej niż tylko dostawcą systemów telefonicznych w chmurze.
– W 2007 roku zaczynaliśmy od 3 partnerów-założycieli, a dziś obsługujemy klientów w 50 000 firm w 15 europejskich krajach. Nasze portfolio to najnowocześniejsza alternatywa dla konwencjonalnych produktów telekomunikacyjnych. Wraz z rozwojem firmy, zdecydowaliśmy się na rebranding marki, który podkreśli, że działamy na terenie całej Europy. Sprawiamy, że komunikacja biznesowa staje się inteligentna, niezależnie od lokalizacji czy specyfiki zespołu – dodaje Jan Forster, dyrektor ds. marketingu NFON AG.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.