Złote Laury dla HELIO
![Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_999005524.jpg)
Zaufana marka HELIO po raz kolejny została doceniona przez polskich konsumentów w prestiżowym plebiscycie, otrzymując dwa Złote Laury w kategoriach: BAKALIE oraz DODATKI DO CIAST.
Laur Konsumenta to zakrojony na szeroką skalę ogólnopolski projekt konsumencki, który rokrocznie wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. Prestiżowy plebiscyt jest nie tylko ogromnym wyróżnieniem dla producentów i dystrybutorów, ale też pozwala odpowiedzieć na pytanie, które produkty są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Firma HELIO już od pierwszych edycji konkursu sięga po najwyższe Laury, za co otrzymała m.in. specjalny tytuł Lidera Dekady Konkursu 2004-2014, a nieprzerwanie od 2014 roku, marka HELIO doceniana jest przez polskich konsumentów, którzy wskazują produkty HELIO jako bezkonkurencyjne na rynku. Rokrocznie firma zdobywa bowiem podwójny Laur Konsumenta w kategoriach: bakalii oraz dodatków do ciast, za co została także uhonorowana prestiżowym tytułem - Lidera XV- lecia 2004-2019.
W tegorocznej edycji konkursu, produkty firmy HELIO ponownie uzyskały pierwsze miejsce w plebiscycie, zdobywając sympatię 35% ankietowanych, przez co bakalie HELIO osiągnęły wyraźną przewagę nad konkurencyjnymi produktami. Z kolei dodatki do ciast od HELIO – zdobyły aż 46% głosów, czym zdystansowały konkurencję![1]Kolejne podwójne złoto w bogatej już kolekcji medali HELIO świadczy więc o niesłabnącym zaufaniu polskich konsumentów do marki, którzy pokochali bakalie i dodatki do ciast HELIO! :-)
Laur Konsumenta jest dziś jednym z najbardziej rozpoznawalnych godeł promocyjnych w Polsce, który ma znaczący wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Według GFK POLONIA, 26% osób twierdzi, że godło na opakowaniu wpływa na wybór oznaczonego nim produktu, a zdaniem 25% osób zwracających przy zakupach uwagę na znaki promocyjne, wskazuje Laur Klienta jako najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce[2].
Zdobyte Złote Laury świadczą o wysokim uznaniu marki HELIO wśród konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po bakalie i dodatki do ciast z logo HELIO. Dziękujemy!!!J
[1] Na podstawie danych - Laur Konsumenta 2020
[2] GFK POLONIA DLA AEGIS MEDIA, badanie: CONSUMER CONNECTIONS STUDY
![Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/1114085535/rituals-japan-2_1,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
![Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych](https://www.newseria.pl/files/1114085535/zalacznik-bez-tytulu-00020,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych
![Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE](https://www.newseria.pl/files/1114085535/zalacznik-bez-tytulu-00014,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros0,w_274,_small.jpg)
Sejm pracuje nad podwyżką akcyzy na e-papierosy i urządzenia do waporyzacji. Część produktów może zniknąć z rynku
Planowane podwyżki akcyzy mogą doprowadzić do wycofania części produktów z rynku, a eksperci zwracają uwagę na szereg nieprawidłowości dotyczących projektu i sposobu ich procedowania. Zdaniem dr. hab. Krzysztofa Koźmińskiego, kierownika Centrum Oceny Skutków Regulacji, regulacja może naruszać kluczowe zasady prawne, takie jak zasada proporcjonalności i równości wobec prawa. – Mam wątpliwości, czy taka zmiana podatkowa jest adekwatna w stosunku do deklarowanych skutków, które chce osiągnąć projektodawca – mówi ekspert, wskazując też na krótki okres vacatio legis, który może utrudnić przedsiębiorcom dostosowanie się do nowych przepisów.
Konsument
Rola telekomów w upowszechnianiu sztucznej inteligencji rośnie. T-Mobile udostępnia klientom zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro
![](https://www.newseria.pl/files/11111/tmobile-sztuczna-foto-1,w_133,_small.jpg)
Firmy telekomunikacyjne odgrywają coraz ważniejszą rolę w udostępnianiu szerokiemu odbiorcy sztucznej inteligencji. T-Mobile udostępni swoim klientom w ramach programu Magenta Moments, całkowicie za darmo, zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro, wykorzystującą płatne modele językowe. Ma to być odpowiedź na potrzeby, które stają się widoczne już dziś, a w niedalekiej przyszłości staną u podstaw wszelkich działań związanych z wyszukiwaniem informacji w sieci.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
![](https://www.newseria.pl/files/11111/kmon-karpinska-seniorzy-foto2-1,w_133,_small.jpg)
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.