Komunikaty PR

Zmiany w departamencie marketingu Opoczno

2020-12-17  |  13:37
Biuro prasowe

Marka Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresowych, poinformowała o zmianach w departamencie marketingu. Agnieszka Zapolska poszerzyła zakres swoich obowiązków i przejmuje odpowiedzialność za obszar pracy zespołów Marketingu Komunikacyjnego i PR dla dywizji płytek ceramicznych marek Opoczno i Cersanit.

Agnieszka Zapolska objęła funkcję Dyrektora Marketingu Produktowego i Komunikacji w obszarze płytki ceramicznej marek Opoczno i Cersanit należących do spółki Cersanit SA, z Małgorzatą Matuzewicz w roli Brand Marketing Managera marki Opoczno oraz Małgorzatą Krajewską-Szaruch jako Brand Marketing Manager marki Cersanit.

- Departament Marketingu w obszarze płytki ceramicznej dla marek Cersanit i Opoczno działa obecnie w sferze komunikacji i marketingu produktowego. Połączenie odpowiedzialności za komunikację i marketing produktowy pozwoliło na zwiększenie kompetencji zespołu i dało zdecydowanie większą elastyczność, a tym samym skuteczność w zarządzaniu zasobami – mówi Agnieszka Zapolska. - Kreatywny rozwój całego portfela produktowego marek Opoczno i Cersanit i uzyskanie komunikacyjnej synergii są w tym przypadku nieuniknione. Wzmacnianie przekazów komunikacyjnych zgodnych z przyjętymi strategiami marek już przynosi wymierne korzyści.

Agnieszka Zapolska przejęła również obszar zarządzania zespołem designu, odpowiedzialny za graficzną stronę ekspozycji i aranżacji kolekcji. W dalszym ciągu będzie odpowiedzialna za marketing produktowy dywizji płytek ceramicznych obu marek.

- Patrzenie na dwie mocne marki z jednej perspektywy i w otoczeniu silnej konkurencji daje nam możliwość wykorzystania wszystkich potencjalnych szans rynkowych, nie konkurując ze sobą wzajemnie – dodaje Agnieszka Zapolska.

Agnieszka Zapolska od 2018 roku zarządza portfelem produktowym płytek ceramicznych o obszarze gresów i płytek ściennych. Rozwinęła portfolio kolekcji marki Opoczno, wprowadzając między innymi linie płyt wielkoformatowych Grand Concept. Poszerzyła również portfel kolekcji marki Cersanit, w szczególności wprowadzając unikalne dla polskiego rynku formaty płytek łazienkowych 40:120.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.