Komunikaty PR

Zmiany w departamencie marketingu Opoczno

2020-12-17  |  13:37
Biuro prasowe

Marka Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresowych, poinformowała o zmianach w departamencie marketingu. Agnieszka Zapolska poszerzyła zakres swoich obowiązków i przejmuje odpowiedzialność za obszar pracy zespołów Marketingu Komunikacyjnego i PR dla dywizji płytek ceramicznych marek Opoczno i Cersanit.

Agnieszka Zapolska objęła funkcję Dyrektora Marketingu Produktowego i Komunikacji w obszarze płytki ceramicznej marek Opoczno i Cersanit należących do spółki Cersanit SA, z Małgorzatą Matuzewicz w roli Brand Marketing Managera marki Opoczno oraz Małgorzatą Krajewską-Szaruch jako Brand Marketing Manager marki Cersanit.

- Departament Marketingu w obszarze płytki ceramicznej dla marek Cersanit i Opoczno działa obecnie w sferze komunikacji i marketingu produktowego. Połączenie odpowiedzialności za komunikację i marketing produktowy pozwoliło na zwiększenie kompetencji zespołu i dało zdecydowanie większą elastyczność, a tym samym skuteczność w zarządzaniu zasobami – mówi Agnieszka Zapolska. - Kreatywny rozwój całego portfela produktowego marek Opoczno i Cersanit i uzyskanie komunikacyjnej synergii są w tym przypadku nieuniknione. Wzmacnianie przekazów komunikacyjnych zgodnych z przyjętymi strategiami marek już przynosi wymierne korzyści.

Agnieszka Zapolska przejęła również obszar zarządzania zespołem designu, odpowiedzialny za graficzną stronę ekspozycji i aranżacji kolekcji. W dalszym ciągu będzie odpowiedzialna za marketing produktowy dywizji płytek ceramicznych obu marek.

- Patrzenie na dwie mocne marki z jednej perspektywy i w otoczeniu silnej konkurencji daje nam możliwość wykorzystania wszystkich potencjalnych szans rynkowych, nie konkurując ze sobą wzajemnie – dodaje Agnieszka Zapolska.

Agnieszka Zapolska od 2018 roku zarządza portfelem produktowym płytek ceramicznych o obszarze gresów i płytek ściennych. Rozwinęła portfolio kolekcji marki Opoczno, wprowadzając między innymi linie płyt wielkoformatowych Grand Concept. Poszerzyła również portfel kolekcji marki Cersanit, w szczególności wprowadzając unikalne dla polskiego rynku formaty płytek łazienkowych 40:120.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.