Zmiany w zarządzie Property Group. Firma planuje zwiększenie skali działalności
RynekPierwotny.pl
ul. Adama Naruszewicza 27/101
02-627 Warszawa
m.ostrowski|rynekpierwotny.pl| |m.ostrowski|rynekpierwotny.pl
530619988
rynekpierwotny.pl
Firma Property Group, właściciel portali RynekPierwotny.pl i GetHome.pl, planuje prace nad nową strategią rozwoju, która ma pozwolić spółce na zwiększenie skali swojej działalności na polskim rynku rozwiązań dedykowanych branży mieszkaniowej. Z początkiem listopada br. zmieniła się struktura zarządu spółki a do zespołu dołączyli doświadczeni menedżerowie z międzynarodowym doświadczeniem.
Property Group to ogólnopolski lider w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce dla sektora nieruchomości, który od 15 lat wyznacza standardy branży, oferując najwyższą jakość oraz największe portfolio dedykowanych produktów na rynku. Korzysta z nich obecnie ponad 1000 firm deweloperskich, 15 tys. pośredników nieruchomości oraz setki tysięcy użytkowników, ceniących sobie ich intuicyjność i wszechstronność. Property Group, jako największa prywatna polska spółka w tym sektorze buduje dziś strategie platformy, co po udanych akwizycjach, rebrandingu i międzynarodowej ekspansji na początku tego roku, ma być kolejnym krokiem w jej dynamicznym rozwoju.
Wypracowanie nowej strategii oraz budowanie silnego portfela kompetencji ma na celu dalsze umocnienie pozycji lidera w segmencie portali z ofertami nowych mieszkań i domów a także wykorzystanie potencjału, jaki niesie za sobą transformacja cyfrowa oraz rozwój zaawansowanych usług skierowanych do klientów B2C i B2B na rynku polskim i za granicą.
„Nasze działania są odpowiedzią na obecne wyzwania oraz szansą na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój spółki Property Group. Dzisiejsza pozycja lidera rynku wymaga od nas transformacji i zmiany modelu zarządczego, by móc tworzyć skalowalną platformę. Chcemy nie tylko podążać za zmianami, ale także wytyczać nowe kierunki, które pozwolą nam odpowiadać na rosnące potrzeby klientów i partnerów.” - powiedział Grzegorz Kurowski, Prezes Zarządu Property Group.
Za opracowanie długoterminowej strategii i operacyjne kierowanie firmą, będzie odpowiedzialny Piotr Wetmański, który objął stanowisko Dyrektora Generalnego oraz Członka Zarządu. Posiada on kilkunastoletnie, międzynarodowe doświadczenie menedżerskie i doradcze w obszarach strategii, fuzji i przejęć oraz zarządzania zmianą. Przynosi on do firmy cenną perspektywę odważnych projektów rozwojowych, zdobytą na rynkach finansowych w Bank of America Merrill Lynch i Pekao S.A., ale też ważne lokalne doświadczenie transformacji rynku nieruchomości w swojej ostatniej roli jako COO firmy doradczej JLL.
Do zarządu powołany został również Jerzy Michalski, który w spółce Property Group pracuje od 2016 roku. W nowej roli, bazując na swoich wieloletnich sukcesach w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem, będzie czuwał nad dynamiczną odpowiedzią firmy na zmieniające się oczekiwania rynku. Skupi się też nad możliwościami związanymi z integracją propozycji wartości dla klientów B2B i B2C w ramach ekosystemu Property Group.
4 listopada do firmy dołączyła także Emilia Augustyniak, która obejmie funkcję Dyrektora Finansowego. Ma 20-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w obszarze zarządzania finansami oraz budowaniu i integrowaniu grup kapitałowych, związanych z rynkiem e-commerce. Swoje doświadczenie zdobywała w dojrzałych organizacjach o znaczącej pozycji na rynku m.in. w Netrisk Group, Rankomat.pl, Medicap SA czy Isobar.
„Property Group jest dziś de facto ekosystemem technologicznych rozwiązań. Jest więc w doskonałym miejscu by stać się partnerem dopingującym rynek do długofalowych zmian i cyfryzacji. Praca nad nową strategią będzie skupiała się na stworzeniu zintegrowanej platformy, która ma na celu zmianę jakości doświadczeń klientów biznesowych i indywidualnych. Wierzymy także, że wartość tak zintegrowanej oferty może być doceniona za granicą – naszym potencjalnym kierunkiem rozwoju.” - podsumował plany Piotr Wetmański, nowy Dyrektor Generalny spółki.
Spółka Property Group zatrudnia obecnie 200 specjalistów i szacuje, że w 2024 roku osiągnie przychód z prowadzonej działalności na poziomie 70 mln zł.
***
Property Group to prywatna polska spółka technologiczna, która od 15 lat działa w segmencie e-commerce, dostarczając innowacyjnych produktów i usług dla podmiotów działających w branży nieruchomości - firm deweloperskich, pośredników nieruchomości i klientów indywidualnych. W jej portfolio znajdują się m.in największy ogólnopolski portal nowych nieruchomości - RynekPierwotny.pl, serwis z ofertami z rynku wtórnego - GetHome.pl oraz pierwsza ogólnopolska platforma do analizy rynku mieszkaniowego BIG DATA RynekPierwotny.pl. W skład spółki kapitałowej Property Group wchodzą Platforma Mieszkaniowa S.A. - największa w Polsce sieć pośredników i firm deweloperskich oraz Esti CRM - jedno z najpopularniejszych rozwiązań CRM dla pośredników nieruchomości. Pod koniec 2024 roku spółka zatrudniała 200 osób i obsługiwała ponad 1000 firm deweloperskich oraz 1100 agencji nieruchomości.
Matexi uzyskało pozwolenie na użytkowanie dla inwestycji Sokratesa 11A
Ekspert o fenomenie i rosnącej popularności "miast 15-minutowych"
Łódź - Miasto Przemian: Rewitalizacja kamienic jako symbol nowej ery miasta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.