Komunikaty PR

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

2024-04-30  |  12:00
Biuro prasowe

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja materiałów POS w osiągnięciu sukcesu w organizacji eventów.

Warren’s to firma wchodząca w szeregi HOLO Group, specjalizująca się w produkcji materiałów POS dla branży HoReCa oraz eventowej. Dzięki bogatemu doświadczeniu w pracy z dużymi markami, Warren’s płynnie rozszerzył swoje działania w obszar aktywacji w On-Trade, angażując się w produkcję elementów wystroju lokali tailor-made. Ta synergia kompetencyjna pozwala na realizację projektów o różnorodnym charakterze.

Czy w dzisiejszych czasach wystarczy zrobić standardowy banding, by podkreślić obecność marki i jej przekaz podczas eventu?

Konsumenci od eventów oczekują coraz więcej, a marki muszą prześcigać się w pomysłach, by udało im się czymś odbiorców zaskoczyć, zaciekawić, zapaść w pamięć.

Przykłady projektów zrealizowanych przez Warren’s w ubiegłym roku ukazują różnorodność i innowacyjne podejścia do tworzenia stref brandowych. Jako HOLO Group mamy na pokładzie specjalistów, którzy są w stanie całościowo zorganizować każde wydarzenie – od strategii, kreatywnego pomysłu, projektu scenografii – po przeniesienie go do rzeczywistości – i to właśnie robi Warren’s.

Jakie najbardziej kreatywne pomysły zrealizowaliście w ostatnim roku?

Najbardziej dumni jesteśmy z trzech realizacji dla topowych marek. Dla Coca-Cola zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy innowacyjną kostkę, która służy klientom do wzywania obsługi, składania zamówienia na Coca-Colę, oraz poproszenia o rachunek.  Kelnerowi na smart opasce wyświetlał się komunikat z numerem stolika i nazwą produktu z portfolio marki Coca-Cola. To rozwiązanie daje gościom lokalu nowoczesne i zaskakujące interakcje z marką, które z pewnością zostają w ich pamięci.

Akcja "Summer Nights" dla Finlandii Botanical stanowiła preludium letnich wydarzeń, podkreślając kreatywność i zaangażowanie marki w interakcję z odbiorcami.

Naszym zadaniem było przeniesienie idei kreatywnej „Lato jest za krótkie na zwykłe drinki” do kanału On-Trade i zbudowanie świadomości wokół flagowych koktajli marki Finlandia. Podczas cyklu eventów w najważniejszych polskich lokalach, konsumenci mogli samodzielnie przygotować flagowe koktajle w specjalnej przestrzeni barmańskiej, a następnie je sfotografować w mini insta spocie dla koktajli.

Niezwykle istotnym elementem całego konceptu była produkcja elementów brandowych łączących wiele materiałów, tekstur i różnych typów oświetlenia, dzięki czemu konsumenci chętniej pokazywali markę Finlandia w social mediach.  W 14 miastach w Polsce zorganizowaliśmy 38 eventów, które przyciągały tłumy klientów.

Nie mniej spektakularnym projektem był event marki Jack Daniels, gdzie stworzyliśmy strefę "Wheels on Barrel", której głównym elementem i kluczową aktywacją była możliwość wykonania deskorolki z drewna po beczkach, w których leżakuje Jack Daniel’s, prosto z Tennessee. Dodatkowo oprócz strefy barowej, muzycznej i strefy tatuaży, wykonaliśmy rampę, na której odbyły się zawody w stylu freestyl.

Ta oryginalna koncepcja nie tylko dostarczała widowiskowej rozrywki, ale także wprowadzała uczestników w świat marki. Ten event o autentycznym streetowym charakterze w klimatycznej Elektrowni Powiśle, stymulował grupę docelową, przedstawicieli Gen Z, poprzez najważniejsze passion pointy: muzykę, spotkania, skateboarding.

Realizacje eventowe i projekty On-Trade łączą się w Warren’s w sposób niezwykle płynny i zindywidualizowany, uwzględniając oczekiwania zarówno marek, jak i lokalizacji i implementacji. Dzięki dedykowanym procesom i interdyscyplinarnej współpracy wewnątrz grupy firma jest w stanie efektywnie reagować na potrzeby klientów, osiągając założone rezultaty. Wysokie kompetencje i dedykowane procesy sprawiają, że firma skutecznie odpowiada na dynamiczne wymagania rynku, zapewniając klientom innowacyjne rozwiązania.

HOLO Group łączy obecnie cztery agencje o różnych, wzajemnie uzupełniających się kompetencjach: agencję eventową HOLO, agencję digital marketingu 360 Iskry Digital, studio produkcji kreatywnej Picture Perfect oraz Warren’s – producenta materiałów POS.

Autor tekstu: Adam Góra, COO Warren’s

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4. Biuro prasowe
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),
Media i PR Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media i PR 4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych
2024-06-25 | 12:00

4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych

Za nami finałowa Gala Konkursu XXIII Businesswomen Awards, na której ogłoszono laureatów tegorocznej edycji. Wśród wyróżnionych firm znalazło się warszawskie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.