Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021!
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska twórczo pobudza środowisko artystyczne. Do IV edycji akcji, promującej i odkrywającego talenty z dziedziny szeroko pojętej grafiki i designu, zgłoszono niemal 2400 prac. Jury wyłoniło 12 najlepszych prac inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”.
Rozstrzygnięto IV odsłonę konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, wspierającego młodych, choć niekoniecznie metryką, twórców. Akcja adresowana do pasjonatów grafiki, designu oraz projektowania, cieszy się dużym uznaniem w środowisku artystów, zarówno wśród profesjonalistów, jak i amatorów. W tym roku zgłoszono niemal 2400 interpretacji wskazanego tematu!
Uczestnicy konkursu przygotowywali nadruki na T-shirty, inspirowane hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Ich autorzy wykazali się dużą dozą kreatywności, pomysłowością i świetnym warsztatem. Korzystali z różnych stylów, technik oraz narzędzi. Zaowocowało to wieloma nieszablonowymi, atrakcyjnymi wizualnie projektami, oddającymi charakter Śliwki Nałęczowskiej i łączącymi w sobie aspekt komercyjny.
Spośród 2315 prac, spełniających regulaminowe wymagania, wyłoniono 12 laureatów. Wyboru dokonało jury złożone ze specjalistów grafiki i designu, w tym m.in. Mateusz Suda, ilustrator mody i projektant graficzny, prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej ASP oraz eksperci projektowania i designu z ramienia partnerów i patronów akcji.
Design by Śliwka Nałęczowska 2021 wygrała Anita Tomala-Cygan, która otrzymała 10 tys. zł i zapas Śliwki Nałęczowskiej. Dla kolejnych laureatów przewidziano nagrody finansowe i produktowe: (odpowiednio 7 tys., 5 tys. i 5 x 500 zł i zestawy pralin, a dla dalszych miejsc – zestawy Śliwki Nałęczowskiej). Wybrane projekty stworzą limitowaną kolekcję T-shirtów, która będzie dostępna w salonach sieci Medicine.
Tegoroczna odsłona Design by Śliwka Nałęczowska była nastawiona na autentyczną sztukę łączenia. Połączyliśmy siły z siecią Medicine, by mocniej zaakcentować artystyczny, edukacyjny i komercyjny wymiar konkursu. Genialne zestawienie owocu polskiej śliwki i wytrawnej czekolady pobudziło kreatywność uczestników akcji i wyzwoliło w nich twórczą postawę. Wspierając sztukę i artystów, Śliwka Nałęczowska konsekwentnie buduje swój wizerunek mecenasa twórców i sama zyskuje coraz bardziej aspirujące oblicze – podkreśla Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę.
IV edycja Design by Śliwka Nałęczowska została zrealizowana we współpracy z partnerami: marką odzieżową Medicine, Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie i Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej. Patronami medialnymi konkursem zostali: NOIZZ, Grafmag i K MAG.
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska otrzymał szerokie wsparcie medialne i PR. Zrealizowano zasięgową kampanię internetową, w tym w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising, Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.