Komunikaty PR

Znane marki łączą siły z Empikiem

2020-07-06  |  11:13

Wraz z dynamicznym wzrostem Empik.com znane marki i producenci chętnie gromadzą się pod parasolem jednego z liderów e-commerce. Bezpośrednio do oferty firmy dołączają międzynarodowe brandy: Huawei, Philips, Samsung, SONY, Apple, DeLonghi, HP, Motorola czy MSI. Dla klientów oznacza to bezpieczny dostęp w jednym miejscu do setek jakościowych i pożądanych produktów z różnych kategorii. Dodatkowo w ramach Empik Marketplace swoje oficjalne sklepy otwierają m.in.: Kross, Inglot czy Vobis, a po pierwszym półroczu udanej współpracy ofertę rozszerza Tchibo.

Znaczące partnerstwa w ofercie własnej Empik.com

Oferta własna sklepu z czołówki polskiego e-commerce wyraźnie się rozwija. Na bezpośrednią współpracę z Empik.com w ramach oficjalnej dystrybucji decydują się kolejne popularne marki, w tym Huawei, Samsung, Apple, Philips, DeLonghi, SONY, HP, Motorolai MSI. Między czerwcem a sierpniem br. wybrany asortyment zasili ofertę w kategoriach takich jak: elektronika, smartfony, smartwatche, tablety, laptopy, komputery, małe AGD czy ekspresy do kawy.

Jako pierwszy taką współpracę podjął Huawei, którego asortyment wyselekcjonowanych produktów jest już dostępny w kategoriach: smartfony, tablety, smartwatche, akcesoria.

- Podjęliśmy współpracę z Empikiem z przekonaniem, że współdziałanie z jednym z najsilniejszych graczy na rynku e-commerce oznacza duży potencjał wzrostu dla obu stron. Od początku tej współpracy, za pośrednictwem Empiku oferujemy konsumentom nasze smartfony i tablety nowej generacji, czyli te oparte o nasz autorski ekosystem Huawei Mobile Services, i cieszymy się, że klienci Empiku te urządzenia doceniają. Bardzo sobie cenimy fakt, że nasza współpraca dotyczy nie tylko sprzedaży urządzeń, ale wiąże się także z aktywnym udziałem Empiku w rozwoju oferty naszego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecne są aplikacje Empik Go, Empik Music i Empik Foto - komentuje Paweł Bury, key account manager w Huawei CBG Polska.

W lipcu do oferty Empiku zostanie włączone pełne portfolio smartfonów i tabletów marki Samsung, a także ok. 50 produktów Apple. O 150 nowych artykułów z zakresu małego AGD poszerzy się katalog marki Philips. W sierpniu na Empik.com pojawią się także laptopy gamingowe MSI. W niedalekiej przyszłości SONY planuje tu również premierę i przedsprzedaż najnowszej konsoli PlayStation 5. Nowe partnerstwa Empiku obejmują także ekspresy do kawy DeLonghi, komputery i drukarki HP oraz smartfony Motorola.

- Komfort i bezpieczeństwo robienia zakupów z każdego urządzenia, a także możliwość znalezienia najbardziej pożądanych, jakościowych produktów od najlepszych światowych marek to dla nas priorytety w rozwoju oferty dla klientów. Coraz lepsze wyniki naszej platformy i jej silną pozycję w polskim ekosystemie cyfrowym potwierdza fakt, że kolejne międzynarodowe brandy decydują się na wykorzystanie silnej pozycji Empik.com do sprzedaży własnych produktów. Nasze nowe partnerstwa w ramach współpracy bezpośredniej to przede wszystkim gwarancja jakości. Wszystkie produkty pochodzą z licencjonowanej polskiej dystrybucji, co jest przez nas każdorazowo weryfikowane - tłumaczy Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku.

Empik.com oferuje w ramach sprzedaży własnej i poprzez marketplace już w sumie 2,5 miliona produktów z 16 różnych kategorii, takich jak Elektronika, Zabawki, Dziecko i mama, Dom i ogród, Sport, AGD czy Zdrowie i uroda. Sprzedaż rok do roku dynamicznie rośnie, w przypadku wybranych kategorii nawet 3-krotnie, np.: Sport i rekreacja (+423%), Dom i ogród (+303%) czy Zdrowie i uroda (+242%). Stronę Empik.com odwiedza miesięcznie ok. 7 milionów unikalnych użytkowników, którzy składają średnio 600 tys. zamówień. Platforma rozwija się wielokanałowo - już 20% całości obrotów generuje aplikacja mobilna.

Kolejne marki dołączają do Empik Marketplace

Nowa rzeczywistość znacząco przyspiesza transformację cyfrową biznesu, a firmy mające wielokanałowe ambicje rozwoju szukają nowych efektywnych dróg dotarcia do klienta w internecie. Na tym tle znacząco wyróżniają się marketplace’y, dlatego kolejne marki decydują się na rozpoczęcie sprzedaży w ramach platformy Empik.com. Różnorodność obecnych tu branż pozwala Empikowi rozwijać kompetencje także w nowych kategoriach, niedostępnych stacjonarnie. Wśród marek, które w najbliższym czasie uruchomią tu oficjalne kanały sprzedaży znajdują się: jeden z najbardziej popularnych producentów rowerów Kross, polska marka kosmetyczna o zasięgu międzynarodowym Inglotczy sklep z elektroniką Vobis.

Od grudnia 2019 r. swój oficjalny sklep prowadzi tu m.in. marka Tchibo, która w maju rozszerzyła współpracę o kategorię Kawa.

- Rozwój rynku e-grocery ostatnio bardzo przyśpieszył, dlatego nawiązanie głębszej współpracy z 3. największą platformą zakupową w Polsce to naturalny krok. Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie marketplace pod szyldem „Oficjalny Sklep Tchibo”, aby dodatkowo uwiarygodnić ciągle jednak nową kategorię, jaką jest Kawa, na Empik.com. Szybko jesteśmy w stanie budować tu listingi, wprowadzać nowości i komunikować oferty, a każdy zakup jest automatycznie przekazywany do realizacji. W wygodny i bezpłatny sposób, korzystając z programu Empik Premium, można dokonać zakupów kawy Tchibo. Dzięki współpracy z Działem Małego AGD oraz Marketingu Empik.com budujemy kolejną znaczącą kategorię, licząc już w 2020 r. na znaczący wzrost biznesu - mówi Tomasz Czuchnowski, Krajowy Kierownik Sprzedaży B2B w Tchibo.

W ciągu trzech lat od uruchomienia, marketplace Empik.com awansował do czołówki polskich platform e-commerce. Operuje tu już ponad 1000 sprzedawców zewnętrznych. Top 5 dotychczasowych partnerów Empik Marketplace w ostatnim roku odnotował wzrosty sprzedaży na poziomie 156%. Oprócz gwarancji dotarcia do klienta docelowego platforma przyciąga przede wszystkim przejrzystym, wyłącznie prowizyjnym modelem rozliczeń. W ramach współpracy sprzedawcy otrzymują także indywidualne wsparcie dedykowanego opiekuna ze strony Empiku, szeroki pakiet bezpłatnych działań marketingowych oraz możliwość dołączenia do programu Empik Premium, dzięki któremu mogą oferować klientom darmową dostawę, której koszt ponosi Empik.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma 8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:00

8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe

82 proc. pracowników jest dziś narażonych na wypalenie zawodowe[1] - wynika z badania firmy Mercer przeprowadzonego w sierpniu tego roku. Nic dziwnego – błyskawicznie zmieniający
Firma Odbudowa firm rodzinnych po powodzi
2024-09-26 | 16:00

Odbudowa firm rodzinnych po powodzi

Powódź, która dotknęła południowe regiony Polski, zniszczyła nie tylko majątki prywatne, ale także uderzyła w fundamenty lokalnych gospodarek, w tym przedsiębiorstwa
Firma Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa
2024-09-26 | 13:00

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska to coroczne wydarzenie, które ma na celu zwiększenie świadomości i promowanie bezpiecznych praktyk w miejscu pracy. W tym roku tematem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.