Znane marki łączą siły z Empikiem
Wraz z dynamicznym wzrostem Empik.com znane marki i producenci chętnie gromadzą się pod parasolem jednego z liderów e-commerce. Bezpośrednio do oferty firmy dołączają międzynarodowe brandy: Huawei, Philips, Samsung, SONY, Apple, DeLonghi, HP, Motorola czy MSI. Dla klientów oznacza to bezpieczny dostęp w jednym miejscu do setek jakościowych i pożądanych produktów z różnych kategorii. Dodatkowo w ramach Empik Marketplace swoje oficjalne sklepy otwierają m.in.: Kross, Inglot czy Vobis, a po pierwszym półroczu udanej współpracy ofertę rozszerza Tchibo.
Znaczące partnerstwa w ofercie własnej Empik.com
Oferta własna sklepu z czołówki polskiego e-commerce wyraźnie się rozwija. Na bezpośrednią współpracę z Empik.com w ramach oficjalnej dystrybucji decydują się kolejne popularne marki, w tym Huawei, Samsung, Apple, Philips, DeLonghi, SONY, HP, Motorolai MSI. Między czerwcem a sierpniem br. wybrany asortyment zasili ofertę w kategoriach takich jak: elektronika, smartfony, smartwatche, tablety, laptopy, komputery, małe AGD czy ekspresy do kawy.
Jako pierwszy taką współpracę podjął Huawei, którego asortyment wyselekcjonowanych produktów jest już dostępny w kategoriach: smartfony, tablety, smartwatche, akcesoria.
- Podjęliśmy współpracę z Empikiem z przekonaniem, że współdziałanie z jednym z najsilniejszych graczy na rynku e-commerce oznacza duży potencjał wzrostu dla obu stron. Od początku tej współpracy, za pośrednictwem Empiku oferujemy konsumentom nasze smartfony i tablety nowej generacji, czyli te oparte o nasz autorski ekosystem Huawei Mobile Services, i cieszymy się, że klienci Empiku te urządzenia doceniają. Bardzo sobie cenimy fakt, że nasza współpraca dotyczy nie tylko sprzedaży urządzeń, ale wiąże się także z aktywnym udziałem Empiku w rozwoju oferty naszego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecne są aplikacje Empik Go, Empik Music i Empik Foto - komentuje Paweł Bury, key account manager w Huawei CBG Polska.
W lipcu do oferty Empiku zostanie włączone pełne portfolio smartfonów i tabletów marki Samsung, a także ok. 50 produktów Apple. O 150 nowych artykułów z zakresu małego AGD poszerzy się katalog marki Philips. W sierpniu na Empik.com pojawią się także laptopy gamingowe MSI. W niedalekiej przyszłości SONY planuje tu również premierę i przedsprzedaż najnowszej konsoli PlayStation 5. Nowe partnerstwa Empiku obejmują także ekspresy do kawy DeLonghi, komputery i drukarki HP oraz smartfony Motorola.
- Komfort i bezpieczeństwo robienia zakupów z każdego urządzenia, a także możliwość znalezienia najbardziej pożądanych, jakościowych produktów od najlepszych światowych marek to dla nas priorytety w rozwoju oferty dla klientów. Coraz lepsze wyniki naszej platformy i jej silną pozycję w polskim ekosystemie cyfrowym potwierdza fakt, że kolejne międzynarodowe brandy decydują się na wykorzystanie silnej pozycji Empik.com do sprzedaży własnych produktów. Nasze nowe partnerstwa w ramach współpracy bezpośredniej to przede wszystkim gwarancja jakości. Wszystkie produkty pochodzą z licencjonowanej polskiej dystrybucji, co jest przez nas każdorazowo weryfikowane - tłumaczy Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku.
Empik.com oferuje w ramach sprzedaży własnej i poprzez marketplace już w sumie 2,5 miliona produktów z 16 różnych kategorii, takich jak Elektronika, Zabawki, Dziecko i mama, Dom i ogród, Sport, AGD czy Zdrowie i uroda. Sprzedaż rok do roku dynamicznie rośnie, w przypadku wybranych kategorii nawet 3-krotnie, np.: Sport i rekreacja (+423%), Dom i ogród (+303%) czy Zdrowie i uroda (+242%). Stronę Empik.com odwiedza miesięcznie ok. 7 milionów unikalnych użytkowników, którzy składają średnio 600 tys. zamówień. Platforma rozwija się wielokanałowo - już 20% całości obrotów generuje aplikacja mobilna.
Kolejne marki dołączają do Empik Marketplace
Nowa rzeczywistość znacząco przyspiesza transformację cyfrową biznesu, a firmy mające wielokanałowe ambicje rozwoju szukają nowych efektywnych dróg dotarcia do klienta w internecie. Na tym tle znacząco wyróżniają się marketplace’y, dlatego kolejne marki decydują się na rozpoczęcie sprzedaży w ramach platformy Empik.com. Różnorodność obecnych tu branż pozwala Empikowi rozwijać kompetencje także w nowych kategoriach, niedostępnych stacjonarnie. Wśród marek, które w najbliższym czasie uruchomią tu oficjalne kanały sprzedaży znajdują się: jeden z najbardziej popularnych producentów rowerów Kross, polska marka kosmetyczna o zasięgu międzynarodowym Inglotczy sklep z elektroniką Vobis.
Od grudnia 2019 r. swój oficjalny sklep prowadzi tu m.in. marka Tchibo, która w maju rozszerzyła współpracę o kategorię Kawa.
- Rozwój rynku e-grocery ostatnio bardzo przyśpieszył, dlatego nawiązanie głębszej współpracy z 3. największą platformą zakupową w Polsce to naturalny krok. Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie marketplace pod szyldem „Oficjalny Sklep Tchibo”, aby dodatkowo uwiarygodnić ciągle jednak nową kategorię, jaką jest Kawa, na Empik.com. Szybko jesteśmy w stanie budować tu listingi, wprowadzać nowości i komunikować oferty, a każdy zakup jest automatycznie przekazywany do realizacji. W wygodny i bezpłatny sposób, korzystając z programu Empik Premium, można dokonać zakupów kawy Tchibo. Dzięki współpracy z Działem Małego AGD oraz Marketingu Empik.com budujemy kolejną znaczącą kategorię, licząc już w 2020 r. na znaczący wzrost biznesu - mówi Tomasz Czuchnowski, Krajowy Kierownik Sprzedaży B2B w Tchibo.
W ciągu trzech lat od uruchomienia, marketplace Empik.com awansował do czołówki polskich platform e-commerce. Operuje tu już ponad 1000 sprzedawców zewnętrznych. Top 5 dotychczasowych partnerów Empik Marketplace w ostatnim roku odnotował wzrosty sprzedaży na poziomie 156%. Oprócz gwarancji dotarcia do klienta docelowego platforma przyciąga przede wszystkim przejrzystym, wyłącznie prowizyjnym modelem rozliczeń. W ramach współpracy sprzedawcy otrzymują także indywidualne wsparcie dedykowanego opiekuna ze strony Empiku, szeroki pakiet bezpłatnych działań marketingowych oraz możliwość dołączenia do programu Empik Premium, dzięki któremu mogą oferować klientom darmową dostawę, której koszt ponosi Empik.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.