Komunikaty PR

Żywiec zatrudnił Jakuba z Ciechanowa na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Ż

2023-05-22  |  11:00
Biuro prasowe

W ramach stałej obsługi marki Żywiec, agencja Feeders powołała na świat nowego pracownika
- Jakuba z Ciechanowa jako Młodszego Specjalistę ds. Ż. Postać jest elementem najnowszej kampanii reklamowej związanej z promocją nowej serii bezalkoholowych piw Żywiec. 

 

Kampania, której głównym elementem jest fikcyjna postać Jakuba z Ciechanowa oraz utworzonego dla niego stanowiska Młodszego Specjalisty ds. Ż, skierowana jest do grupy młodych odbiorców w ramach platformy komunikacyjnej “Cho na Ż”. Akcja ma na celu wypromować trzy nowe smaki piwa bezalkoholowego Żywiec 0,0%: intensywny Tropikaż z nutą imbiru, Lemonż o smaku Coli oraz orzeźwiający Grejpfruż z dodatkiem Acai.

 

Kampania bazuje na digital storytellingu, czyli cyfrowych opowieściach, gdzie przy użyciu nowoczesnych narzędzi i technologii można opowiedzieć własne, angażujące historie. Postać Jakuba nie ma być kolejnym popularnym influencerem. Jako pracownik Żywca komunikuje się poprzez różne kanały social media. W efekcie, kiedy Jakub poszedł na rozmowę kwalifikacyjną, fani życzyli mu powodzenia na LinkedInie. Tym sposobem tworzy się historia współpracy, która zmienia ramy standardowej reklamy w pełen możliwości serial, który rozgrywa się na oczach odbiorców.

 

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i strategii oraz obsługę kont w social mediach związanych z aktywacją odpowiada agencja Feeders razem z 2012 Agency. Debiutem Jakuba stało się założenie profilu na portalu LinkedIn, kolejnymi etapami będą relacje z tworzenia kampanii nowych smaków piwa Żywiec. Zakup mediów należał do Starcomu, z kolei działania PR do agencji Hope.

 

- Jakub z Ciechanowa to nasz nowy Klient. Nie da się ukryć, że ten wspaniały chłopak ma dryg do marketingu i wie jak trafić do serc młodych. Jednak dla niego to wciąż mało, bo to ten typ, co zawsze ma chrapkę na więcej - mówi Adam Sierociński, Deputy Creative Director w Feeders Agency.

 

- Jesteśmy niezmiernie dumni, że do naszego zespołu dołączył pracownik, który jest ucieleśnieniem idei “Cho na Ż” i jednocześnie angażuje całą Polskę. Cieszymy się, że zrealizowana przez nas kampania daje tyle powodów do dyskusji i wybija się na tle innych tworzonych komunikacji - mówi Dorota Nowakowska, Brand Managerka w Grupie Żywiec.

 

Kampania wystartowała 27 marca i potrwa do połowy maja 2023 roku. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.