Komunikaty PR

Żywiec zatrudnił Jakuba z Ciechanowa na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Ż

2023-05-22  |  11:00
Biuro prasowe

W ramach stałej obsługi marki Żywiec, agencja Feeders powołała na świat nowego pracownika
- Jakuba z Ciechanowa jako Młodszego Specjalistę ds. Ż. Postać jest elementem najnowszej kampanii reklamowej związanej z promocją nowej serii bezalkoholowych piw Żywiec. 

 

Kampania, której głównym elementem jest fikcyjna postać Jakuba z Ciechanowa oraz utworzonego dla niego stanowiska Młodszego Specjalisty ds. Ż, skierowana jest do grupy młodych odbiorców w ramach platformy komunikacyjnej “Cho na Ż”. Akcja ma na celu wypromować trzy nowe smaki piwa bezalkoholowego Żywiec 0,0%: intensywny Tropikaż z nutą imbiru, Lemonż o smaku Coli oraz orzeźwiający Grejpfruż z dodatkiem Acai.

 

Kampania bazuje na digital storytellingu, czyli cyfrowych opowieściach, gdzie przy użyciu nowoczesnych narzędzi i technologii można opowiedzieć własne, angażujące historie. Postać Jakuba nie ma być kolejnym popularnym influencerem. Jako pracownik Żywca komunikuje się poprzez różne kanały social media. W efekcie, kiedy Jakub poszedł na rozmowę kwalifikacyjną, fani życzyli mu powodzenia na LinkedInie. Tym sposobem tworzy się historia współpracy, która zmienia ramy standardowej reklamy w pełen możliwości serial, który rozgrywa się na oczach odbiorców.

 

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i strategii oraz obsługę kont w social mediach związanych z aktywacją odpowiada agencja Feeders razem z 2012 Agency. Debiutem Jakuba stało się założenie profilu na portalu LinkedIn, kolejnymi etapami będą relacje z tworzenia kampanii nowych smaków piwa Żywiec. Zakup mediów należał do Starcomu, z kolei działania PR do agencji Hope.

 

- Jakub z Ciechanowa to nasz nowy Klient. Nie da się ukryć, że ten wspaniały chłopak ma dryg do marketingu i wie jak trafić do serc młodych. Jednak dla niego to wciąż mało, bo to ten typ, co zawsze ma chrapkę na więcej - mówi Adam Sierociński, Deputy Creative Director w Feeders Agency.

 

- Jesteśmy niezmiernie dumni, że do naszego zespołu dołączył pracownik, który jest ucieleśnieniem idei “Cho na Ż” i jednocześnie angażuje całą Polskę. Cieszymy się, że zrealizowana przez nas kampania daje tyle powodów do dyskusji i wybija się na tle innych tworzonych komunikacji - mówi Dorota Nowakowska, Brand Managerka w Grupie Żywiec.

 

Kampania wystartowała 27 marca i potrwa do połowy maja 2023 roku. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.