Komunikaty PR

ŻYWNOŚĆ W INTERMARCHÉ Z NOWYM CERTYFIKATEM JAKOŚCI

2020-01-31  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.1 MB )

Dodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w sklepach Intermarché jest niedawno przyznane wyróżnienie Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Uzyskany certyfikat jest gwarancją wyprodukowania żywności zgodnie z przepisami dotyczącymi rolnictwa ekologicznego. Ubieganie się o certyfikat wynika z zasad i wartości wyznawanych przez Grupę Muszkieterów. Jednym z jej priorytetów jest zapewnienie klientom produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach.

Na koniec ubiegłego roku przedstawiciele Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. przeprowadzili kolejne audyty w bazach Grupy Muszkieterów w Mysłowicach oraz Swadzimiu. Celem kontroli była ocena, w jakim stopniu Intermarché zapewnia bezpieczeństwo obrotu produktami ekologicznymi. Pozytywny wynik audytu zaowocował przyznaniem Muszkieterom certyfikatu. Dokument gwarantuje, że produkty oferowane w supermarketach sieci zostały wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi przepisami o rolnictwie ekologicznym, a także są wolne od zanieczyszczeń. Ponadto podczas produkcji nie są stosowane nawozy sztuczne, nie wykorzystuje się także organizmów zmodyfikowanych genetycznie. Przyznany certyfikat będzie ważny przez najbliższy rok.

Zdajemy sobie sprawę z rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa, dlatego regularnie obserwujemy aktualne trendy konsumenckie, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Wiemy, że zależy im głównie na jakości produktów, dlatego konsekwentnie rozwijamy asortyment w tym kierunkumówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów Od lat współpracujemy ze sprawdzonymi, lokalnymi rolnikami i sadownikami. Jesteśmy przekonani o tym, że ekologiczne rolnictwo przyczynia się nie tylko do produkcji żywności o wysokiej jakości, ale także pozwala zachować bioróżnorodność i ochronę zasobów naturalnych.

Aktualnie w ofercie Intermarché jest ponad 300 artykułów pochodzących z rolnictwa ekologicznego. Są to m.in. herbaty, kawy, jaja, produkty mleczne, przekąski, ryby, soki i napoje, przyprawy, sosy, tłuszcze i oleje, owoce, warzywa, a także wyroby piekarskie i cukiernicze. Lista ta ciągle się poszerza, a to ze względu na rosnące zainteresowanie klientów.

„Z sadów i pól” – marka własna w Intermarché

W ofercie Intermarché znajdują się także produkty marki własnej „Z sadów i pól”. Obejmuje ona portfolio blisko 50 produktów z kategorii „owoce i warzywa”. Wszystkie artykuły pochodzą od dostawców, którzy współpracują z siecią od wielu lat. Żywność jest opatrzona charakterystycznym zielonym logo w kształcie dymku dialogowego. Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do zdrowego i zbilansowanego odżywiania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.