ŻYWNOŚĆ W INTERMARCHÉ Z NOWYM CERTYFIKATEM JAKOŚCI
Dodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w sklepach Intermarché jest niedawno przyznane wyróżnienie Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Uzyskany certyfikat jest gwarancją wyprodukowania żywności zgodnie z przepisami dotyczącymi rolnictwa ekologicznego. Ubieganie się o certyfikat wynika z zasad i wartości wyznawanych przez Grupę Muszkieterów. Jednym z jej priorytetów jest zapewnienie klientom produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach.
Na koniec ubiegłego roku przedstawiciele Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. przeprowadzili kolejne audyty w bazach Grupy Muszkieterów w Mysłowicach oraz Swadzimiu. Celem kontroli była ocena, w jakim stopniu Intermarché zapewnia bezpieczeństwo obrotu produktami ekologicznymi. Pozytywny wynik audytu zaowocował przyznaniem Muszkieterom certyfikatu. Dokument gwarantuje, że produkty oferowane w supermarketach sieci zostały wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi przepisami o rolnictwie ekologicznym, a także są wolne od zanieczyszczeń. Ponadto podczas produkcji nie są stosowane nawozy sztuczne, nie wykorzystuje się także organizmów zmodyfikowanych genetycznie. Przyznany certyfikat będzie ważny przez najbliższy rok.
– Zdajemy sobie sprawę z rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa, dlatego regularnie obserwujemy aktualne trendy konsumenckie, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Wiemy, że zależy im głównie na jakości produktów, dlatego konsekwentnie rozwijamy asortyment w tym kierunku – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów – Od lat współpracujemy ze sprawdzonymi, lokalnymi rolnikami i sadownikami. Jesteśmy przekonani o tym, że ekologiczne rolnictwo przyczynia się nie tylko do produkcji żywności o wysokiej jakości, ale także pozwala zachować bioróżnorodność i ochronę zasobów naturalnych.
Aktualnie w ofercie Intermarché jest ponad 300 artykułów pochodzących z rolnictwa ekologicznego. Są to m.in. herbaty, kawy, jaja, produkty mleczne, przekąski, ryby, soki i napoje, przyprawy, sosy, tłuszcze i oleje, owoce, warzywa, a także wyroby piekarskie i cukiernicze. Lista ta ciągle się poszerza, a to ze względu na rosnące zainteresowanie klientów.
„Z sadów i pól” – marka własna w Intermarché
W ofercie Intermarché znajdują się także produkty marki własnej „Z sadów i pól”. Obejmuje ona portfolio blisko 50 produktów z kategorii „owoce i warzywa”. Wszystkie artykuły pochodzą od dostawców, którzy współpracują z siecią od wielu lat. Żywność jest opatrzona charakterystycznym zielonym logo w kształcie dymku dialogowego. Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do zdrowego i zbilansowanego odżywiania.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.