Agencja Informacyjna Newseria obchodzi rocznicę działania
Mija rok od startu Agencji Informacyjnej Newseria. W tym czasie Agencja opublikowała ponad dwa tysiące multimedialnych depesz, z których każdego dnia korzystają największe media w Polsce, a także serwisy polonijne i zagraniczne.
Wszystkie wiadomości zawierają wypowiedź w formie wideo, audio i artykułu. Mogą być więc one wykorzystywane przez telewizję, radio, internet i prasę.
- Agencja od początku postawiła na unikatowy kontent, dostarczając newsy w formie multimedialnej. Do tego staramy się nagrywać najważniejsze osoby związane z gospodarką – ministrów, prezesów instytucji państwowych czy największych spółek, co dodatkowo podnosi wartość tworzonych informacji – podkreśla Paweł Król, dyrektor ds. marketingu i PR w Agencji Informacyjnej Newseria.
W systemie zarejestrowało się już ponad dwa tysiące użytkowników, głównie dziennikarzy, którzy codziennie otrzymują informacje o najważniejszych informacjach ukazujących się w serwisie.
Wszystkie materiały udostępniane są bezpłatnie. Agencja świadczy również usługi komercyjne. Zajmuje się obsługą audio-wideo konferencji prasowych i kongresów, przygotowywaniem relacji z nich, prezentacji multimedialnych, a także biznes folderów dla przedsiębiorstw.
Newseria od czasu Euro 2012 współpracuje z BBC Worldwide w zakresie tworzenia korespondencji z Polski. Przygotowywała dla serwisów informacyjnych BBC m.in. materiał, który zaprzeczał, jakoby Polacy byli rasistami. Była to odpowiedź na reportaż pt. „Stadiony nienawiści”, który ukazał się w programie BBC Panorama.
Już wkrótce serwis newseria.pl zostanie wzbogacony o kalendarium konferencji, a także przegląd prasy, gdzie każda zainteresowana redakcja będzie mogła umieścić skrót artykułu prasowego czy fragment wypowiedzi, która ukazała się na antenie radia czy telewizji.
Czytaj także
- 2024-04-05: Wydatki na zbrojenia nabierają tempa. Przez ostatnie 30 lat państwa NATO tkwiły w letargu
- 2024-01-25: Zbliżają się obchody 79. rocznicy wyzwolenia obozu Auschwitz-Birkenau. W Warszawie i Rzymie otwarto specjalną wystawę grafik obozowych
- 2023-08-23: Agnieszka Kaczorowska: Narzekanie na drogie gofry czy rachunki nad morzem jest trochę na wyrost. Wkrótce jedziemy do Włoch świętować naszą piątą rocznicę ślubu
- 2022-08-10: Rzeź Woli to jedna z najmniej znanych kart historii Powstania Warszawskiego. Powstaje nowy projekt edukacyjny w wirtualnej rzeczywistości
- 2021-10-15: W Warszawie powstało największe i najnowocześniejsze centrum prasowe w Polsce. Ma pomóc w rozwoju ekosystemu innowacji
- 2021-09-07: Mariola Bojarska-Ferenc: Perłową rocznicę ślubu świętowaliśmy z mężem na Lazurowym Wybrzeżu. Chcieliśmy, żeby było wyjątkowo, i znaleźliśmy tam wszystko to, co sprzyja miłości
- 2020-10-29: Alicja Węgorzewska: Zmierzyłam się z rolą Janiny Węgorzewskiej, tytułowej „Matki” Witkacego. Wcześniej grały ją same wielkie aktorki
- 2018-08-23: Izabela Janachowska: Mąż bardzo mnie wspiera. Bez niego nie mogłabym realizować wszystkich swoich programów
- 2018-03-30: Agata Młynarska: chcę, by tata był stale obecny w sercach Polaków, którzy za nim tęsknią
- 2017-09-27: Fake newsy mają coraz większy wpływ na rzeczywistość. Sprzyjają im media społecznościowe i bezkrytyczne spojrzenie odbiorców
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.