Newsy

BZ WBK jesienią wprowadzi nowe rozwiązania bankowości mobilnej. Liczy na kilkaset tysięcy nowych klientów

2013-04-16  |  06:50
Mówi:Mateusz Morawiecki
Funkcja:Prezes zarządu
Firma:Bank Zachodni WBK
  • MP4
  • Po bankowości internetowej, celem Banku Zachodniego WBK stają się smartfony i tablety. W ciągu najbliższych miesięcy bank zamierza zaprezentować nowe rozwiązania bankowości mobilnej, które mają przyciągnąć  jak podkreśla prezes banku  setki tysięcy nowych klientów.

    Na jesień BZ WBK zapowiada odsłonę nowych usług dla użytkowników smartfonów i tabletów. Na szczegóły trzeba poczekać, ponieważ trwają jeszcze nad nimi prace.

     – Coraz bardziej kładziemy nacisk na to, jak będzie wyglądała bankowość przyszłości. Już nie tylko na tą internetową, ale też mobilną – informuje Mateusz Morawiecki, prezes Banku Zachodniego WBK. – Chcemy rozwijać mocno całą funkcjonalność bankowości mobilnej. To jest też kolejna rzecz, o której na pewno będzie głośno w kontekście BZ WBK.

    Już dziś bank udostępnia swoim klientom aplikację bankowości mobilnej BZWBK24 mobile na pięć najpopularniejszych platform: Android, BlackBerry, iPhone, Symbian oraz Windows Mobile. Jak zapewnia prezes, jest to jedna z najszerszych ofert bankowości mobilnej na rynku. Dzięki niej klienci mogą wykonywać operacje bankowe (jak np. sprawdzić stan salda, przelać pieniądze, spłacić kartę kredytową, założyć lokatę) w dowolnym miejscu, o dowolnej porze za pośrednictwem urządzeń mobilnych jak telefony komórkowe, smartfony czy tablety.

     – W perspektywie kilku najbliższych miesięcy zaproponujemy rynkowi kolejne ciekawe rozwiązania bankowości mobilnej na smartfonach i tabletach. Myślę, że dzięki temu przyciągniemy kolejne setki tysięcy klientów – mówi Agencji Informacyjnej Newseria Mateusz Morawiecki.

    Bank oferuje klientom specjalne nalepki pozwalające na płacenie za pomocą telefonu, kluczyków od samochodów, zegarka itp.

     – To jest element promocyjny, bo na tym jeszcze za dużo nie zarabiamy, a i klienci niezbyt chętnie z takich nowinek korzystają. Raczej staramy się poprzez to pokazać, że jesteśmy cały czas w czołówce banków nowoczesnych i innowacyjnych – podkreśla Mateusz Morawiecki.

    Na dziś oprócz inwestycji w innowacyjność, głównym zadaniem stojącym przed BZ WBK jest fuzja z Kredyt Bankiem.

     – Ujednolicenie marki nastąpi we wrześniu 2013 roku, czyli już za kilka miesięcy. W tym czasie chcemy zmienić wszystkie oznakowania oddziałów byłego Kredyt Banku. Nad wszystkimi oddziałami będziemy mieli logo i nazwę BZ WBK. Ten proces zakończy się we wrześniu, na początku października. Również wtedy będziemy mieli jednolitą ofertę produktową dla wszystkich nowych klientów – zapowiada Mateusz Morawiecki. 

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Rady Podatkowej

    Targi Bezpieczeństwa

    Transport

    Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

    Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

    Handel

    Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

    Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.