Newsy

Pierwsze efekty udziału naszych firm w targach CeBIT 2013. Firma Sare podpisała kontrakt

2013-03-13  |  06:15
Mówi:Tomasz Pruszczyński
Funkcja:Prezes
Firma:SARE
  • MP4
  • Udział w targach CeBIT, czyli największych na świecie targach IT i nowych technologii może przynieść biorącym w nich udział wystawcom wymierne korzyści. Przekonała się o tym firma Sare, czyli wiodąca agencja e-mail marketingu. Rybniczanie sfinalizowali właśnie umowę z amerykańskimi partnerami, z którymi nawiązali kontakt podczas ubiegłorocznej imprezy. Dzięki zawartemu porozumieniu zyskają dostęp do nowych rynków. 

    Sare udało się podpisać kontrakt partnerski dzięki nawiązanym podczas ubiegłorocznego CeBIT-u kontaktom z firmą marketingową z USA. Na razie trudno przewidywać, jakie przyniesie to efekty biznesowe. Zależy to od skuteczności samego partnera, jak i wielu innych czynników.

    – Wiadomo, że rynek jest duży, ale też jest bardzo konkurencyjny – zdaje sobie z tego sprawę prezes rybnickiej spółki, Tomasz Pruszczyński. – Mieliśmy testy wydajnościowe i efektywnościowe naszego systemu, także sprawuje się bardzo dobrze, co pozwala wierzyć, że argumenty technologiczne i merytoryczne pozwolą nam być obecnym na tamtym rynku.

    Tym bardziej, że firma, jak zapewnia jej prezes cały czas udoskonala pracę systemu, rozbudowując jego funkcjonalność. Chodzi o remarketing, czyli formę reklamy, która polega na dotarciu do użytkownika, który wcześniej już odwiedził daną stronę internetową oraz o marketing automation, które pozwala przedsiębiorcom na dokładnym określeniu preferencji potencjalnych klientów.

    – Już wdrażamy takie rozwiązania, testowo u naszych klientów – mówi Agencji Informacyjnej Newseria Tomasz Pruszczyński. – Drugie półrocze tego roku, to będzie okres właśnie takiego marketingu automation i wsparcia Sare jako narzędzia.

    Sare jest jedną z czterech największych firm działających na rozwijającym się wciąż polskim rynku e-mail marketingowym. Firma dostarcza zaawansowane narzędzia wykorzystywane m.in. w komunikacji newsletterowej, reklamowych kampaniach e-mailingowych oraz programach lojalnościowych.

    – Około 60 proc. banków w Polsce korzysta z naszego systemu – mówi Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu spółki Sare – Są też firmy motoryzacyjne oraz z sektora handlu i usług.

    Jak mówi Pruszczyński, przedsiębiorcy wybierają Sare, bo system, przede wszystkim gwarantuje, że reklama, na pewno trafi do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

    – To nie są niechciane maila jak spam, tylko właśnie maile, które zakładamy, że Ci ludzie sobie życzą – wyjaśnia. – Zapisują się do newsletterów, korzystają z jakiś sklepów czy informacyjnych serwisów internetowych i tam, te maile do niech docierają.

    Dzięki czemu są skuteczne, pozwalają zwiększyć sprzedaż reklamowanych czy polecanych w ten sposób produktów, co przekłada się z kolei na dochody reklamodawców.

    – Owszem, nasz system trochę kosztuje, ale pokazujemy, że on się zwraca bardzo szybko i pomagamy zarabiać pieniądze naszym klientom – dodaje szef spółki Sare.

    Firma może pochwalić się ponad ośmioletnim doświadczeniem na rynku. Rynku nowym, innowacyjnym, dopiero rozwijającym się. Rybnicka spółka dwa lata temu zadebiutowała na warszawskim parkiecie. Jej akcje notowane są na rynku NewConnect.

    – Szacuję, że jesteśmy liderem tego rynku w Polsce, zdecydowanie – mówi prezes spółki Sare , dodając jednocześnie, że jego ambicje sięgają znacznie dalej. Stąd pomysł zdobycia międzynarodowych rynków.

    – Aktualnie mamy system w wersji rosyjskojęzycznej, także wchodzimy na rynki wschodnie – mówi Pruszczyński.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Ochrona środowiska

    Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

    Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

    Prawo

    Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

    W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

    Prawo

    W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

    Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.