Newsy

Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca. Odwiedzą 32 miasta, a jedno z nich zostanie wybrane w trwającym ogólnopolskim plebiscycie internautów

2017-11-17  |  06:40

Z początkiem grudnia w podróż po Polsce ruszą świąteczne ciężarówki Coca-Cola. Charakterystyczne czerwone pojazdy odwiedzą 32 miasta, przy czym jedno wskażą w głosowaniu sami internauci. Trasa obejmuje przede wszystkim te miejscowości, których dotychczas świąteczny konwój nigdy nie odwiedził. Trasa ciężarówek zakreśli na mapie kształt serca. Podczas eventów czeka mnóstwo niespodzianek, także dla miłośników wirtualnej rzeczywistości.

 W tym roku odwiedzamy przede wszystkim te miejscowości, w których dotychczas naszej ciężarówki nie było, ponieważ chcemy dać możliwość zobaczenia legendarnych pojazdów również nowym konsumentom. Nieprzypadkowo w tym roku nasze ciężarówki na mapie Polski nakreślą kształt serca. Chcemy w ten sposób podziękować naszym konsumentom, ale również zachęcić ich do dziękowania sobie nawzajem w myśl głównego hasła naszej tegorocznej kampanii – mówi agencji Newseria Biznes Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola.

Ciężarówki przez wielu są postrzegane jako nieodłączny element świątecznego nastroju. W tym roku konwój ruszy w objazd po Polsce 1 grudnia. W ciągu 22 dni dwie ciężarówki ze 160 metrami oświetlenia ledowego i ponad sześcioma tysiącami punktów świetlnych odwiedzą 31 miast, m.in. Starogard Gdański, Koszalin, Elbląg, Szczecin, Kołobrzeg, Poznań, Zieloną Górę, Legnicę, Legionowo, Nysę, Oświęcim czy Wieliczkę. Dodatkowo w tym roku odbędzie się internetowy plebiscyt na dodatkowe, 32. miasto.

– Plebiscyt to nasza tegoroczna nowość. Wybór 32. miasta oddajemy w ręce mieszkańców. Udział w plebiscycie jest bardzo prosty – wystarczy na facebooku Coca-Cola pod postem użyć hasztagu z nazwą miasta, do którego zapraszamy ciężarówkę. Plebiscyt trwa w dniach 15–22 listopada. Wybierzemy pięć miast, które zmierzą się ze sobą w wielkim finale 24 listopada, a event w zwycięskim mieście odbędzie się 19 grudnia – wskazuje Damian Podawca.

W programie świątecznego konwoju Coca-Cola m.in. spotkanie ze św. Mikołajem, gry i konkursy czy świąteczna fotobudka. Na miłośników nowych technologii czeka wirtualna wycieczka saniami św. Mikołaja. Będzie można też własnoręcznie przygotować prezent w fabryce upominków czy otrzymać spersonalizowaną puszkę napoju. W Bydgoszczy (2 grudnia) i Bytomiu (22 grudnia) odbędą się duże eventy.

 W Bydgoszczy i Bytomiu czekają nas muzyczne atrakcje. Zapraszamy na występy gwiazd, Cleo i Young Stadium Club, oraz na spotkania z młodymi twórcami treści na YouTube. Odwiedzą nas Rezi, Blowek, Kaiko, Maffashion, Martin Stankiewicz oraz Abstrachuje. Czeka mnóstwo atrakcji – zachęca Damian Podawca.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.

Problemy społeczne

Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi

Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.