Mówi: | Damian Podawca |
Funkcja: | senior brand manager |
Firma: | Coca-Cola |
Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca. Odwiedzą 32 miasta, a jedno z nich zostanie wybrane w trwającym ogólnopolskim plebiscycie internautów
Z początkiem grudnia w podróż po Polsce ruszą świąteczne ciężarówki Coca-Cola. Charakterystyczne czerwone pojazdy odwiedzą 32 miasta, przy czym jedno wskażą w głosowaniu sami internauci. Trasa obejmuje przede wszystkim te miejscowości, których dotychczas świąteczny konwój nigdy nie odwiedził. Trasa ciężarówek zakreśli na mapie kształt serca. Podczas eventów czeka mnóstwo niespodzianek, także dla miłośników wirtualnej rzeczywistości.
– W tym roku odwiedzamy przede wszystkim te miejscowości, w których dotychczas naszej ciężarówki nie było, ponieważ chcemy dać możliwość zobaczenia legendarnych pojazdów również nowym konsumentom. Nieprzypadkowo w tym roku nasze ciężarówki na mapie Polski nakreślą kształt serca. Chcemy w ten sposób podziękować naszym konsumentom, ale również zachęcić ich do dziękowania sobie nawzajem w myśl głównego hasła naszej tegorocznej kampanii – mówi agencji Newseria Biznes Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola.
Ciężarówki przez wielu są postrzegane jako nieodłączny element świątecznego nastroju. W tym roku konwój ruszy w objazd po Polsce 1 grudnia. W ciągu 22 dni dwie ciężarówki ze 160 metrami oświetlenia ledowego i ponad sześcioma tysiącami punktów świetlnych odwiedzą 31 miast, m.in. Starogard Gdański, Koszalin, Elbląg, Szczecin, Kołobrzeg, Poznań, Zieloną Górę, Legnicę, Legionowo, Nysę, Oświęcim czy Wieliczkę. Dodatkowo w tym roku odbędzie się internetowy plebiscyt na dodatkowe, 32. miasto.
– Plebiscyt to nasza tegoroczna nowość. Wybór 32. miasta oddajemy w ręce mieszkańców. Udział w plebiscycie jest bardzo prosty – wystarczy na facebooku Coca-Cola pod postem użyć hasztagu z nazwą miasta, do którego zapraszamy ciężarówkę. Plebiscyt trwa w dniach 15–22 listopada. Wybierzemy pięć miast, które zmierzą się ze sobą w wielkim finale 24 listopada, a event w zwycięskim mieście odbędzie się 19 grudnia – wskazuje Damian Podawca.
W programie świątecznego konwoju Coca-Cola m.in. spotkanie ze św. Mikołajem, gry i konkursy czy świąteczna fotobudka. Na miłośników nowych technologii czeka wirtualna wycieczka saniami św. Mikołaja. Będzie można też własnoręcznie przygotować prezent w fabryce upominków czy otrzymać spersonalizowaną puszkę napoju. W Bydgoszczy (2 grudnia) i Bytomiu (22 grudnia) odbędą się duże eventy.
– W Bydgoszczy i Bytomiu czekają nas muzyczne atrakcje. Zapraszamy na występy gwiazd, Cleo i Young Stadium Club, oraz na spotkania z młodymi twórcami treści na YouTube. Odwiedzą nas Rezi, Blowek, Kaiko, Maffashion, Martin Stankiewicz oraz Abstrachuje. Czeka mnóstwo atrakcji – zachęca Damian Podawca.
Czytaj także
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-04-17: Eliza Gwiazda: Teraz w koszykach ze święconką jest nawet czekolada i alkohol. Ważniejszy jest przepych niż przeżywanie tego czasu w duchu świąteczno-religijnym
- 2025-04-16: Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki
- 2025-04-15: Piotr Zelt: Na Święta Wielkanocne zamierzam wyjechać na narty w Alpy. Jak mam czas, to pracuję jako instruktor narciarski
- 2025-02-03: Damian Janikowski: Radosław Majdan to jest superkompan na wyprawy, na zakupy i megagość do pogadania
- 2025-01-23: Damian Janikowski: Charakter wojownika pozwolił mi przejść z zapasów do MMA. Mam zamiar wysoko zajść w Federacji KSW
- 2024-12-19: Przed świętami Polacy wydają na ryby nawet dwa razy więcej niż w innych miesiącach. Konsumenci powinni sprawdzać, czy pochodzą one ze zrównoważonych połowów
- 2024-12-24: Alicja Węgorzewska: Święta Bożego Narodzenia nie są o Mikołajku, prezentach czy światełkach. W tym czasie trzeba wracać myślami do Betlejem
- 2024-12-20: Krystian Ochman: Kiedyś dostałem w prezencie grę komputerową i strasznie się wkręciłem. Chciałem grać cały czas, ale mama dawała mi szlaban
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.