Mówi: | Grzegorz Esz |
Funkcja: | członek zarządu, dyrektor marketingu |
Firma: | UPC Polska |
UPC zaoferuje darmowy dostęp do internetu i telewizję na urządzeniach przenośnych
UPC rozpoczyna testy szybkiego internetu 500 Mb/s i darmowego Wi-Fi dla klientów. Operator pracuje również nad rozwiązaniem oferującym dostęp do telewizji m.in. na tabletach. Ma ono wejść w życie jeszcze przed mundialem w Brazylii. Natomiast jeszcze przed Wielkanocą, w najbliższy piątek ruszy nowa platforma komunikacji marketingowej operatora.
UPC rozpoczyna testowanie nowej usługi, umożliwiającej bezpieczny dostęp do internetu na urządzeniach przenośnych – UPC Wi-Free.
– Chcemy udostępnić naszym abonentom darmowy dostęp do bezprzewodowego internetu w obrębie 600 tys. modemów, które są zlokalizowane w polskich domach – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Grzegorz Esz, członek zarządu UPC Polska. – Nowością jest to, że gość może skorzystać z pasma, które jest wydzielone i nie wpływa na internet, jaki mamy w domu. Jest to dodatkowa przepływność internetu, którą wydzielamy dla naszych klientów.
Na razie pilotaż ruszy w Sopocie dla 6 tys. klientów, jednak Esz zapewnia, że w ciągu najbliższych dwóch, trzech miesiącach usługa ma być dostępna na wszystkich modemach firmy w Polsce. Rozwiązanie, dzięki udostępnieniu dodatkowego pasma, umożliwi abonentom platformy dostęp do darmowego Wi-Fi we wszystkich miejscach, w których znajduje się modem UPC.
Równolegle UPC prowadzi testy superszybkiego internetu 500 Mb/s, w którym mogą wziąć udział dotychczasowi klienci UPC. Mogą do nich przystąpić abonenci z Krakowa, Łukowa, Łodzi, Pułtuska, Warszawy i Zakopanego.
Grzegorz Esz zapowiada również wprowadzenie nowej oferty, umożliwiającej oglądanie kanałów UPC na smartfonach i tabletach. Nie zdradza jednak szczegółów propozycji operatora.
– Zadebiutuje ona na rynku przed Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej 2014, które rozpoczynają się w czerwcu. To moment, w którym dostęp do telewizji na różnych urządzeniach, także poza domem, będzie szczególnie istotny – twierdzi Grzegorz Esz.
Natomiast już w najbliższy piątek UPC rozpoczyna nową kampanię reklamową, która ma podkreślać jakość usług operatora i komunikować nową ofertę dla klientów, obejmującą m.in. nowe pakiety usług i szybki dostęp do internetu. Kampanię rozpoczną spoty telewizyjne, emitowane w trakcie świąt wielkanocnych, w kolejnej fazie akcja marketingowa obejmie także inne kanały komunikacji.
– Wprowadzamy m.in. ofertę opartą o telefon bez limitu na połączenia z telefonami komórkowymi i stacjonarnymi, w zestawie z internetem 60 Mb/s, w cenie 89 zł – zdradza Esz.
Do głównych celów biznesowych UPC Grzegorz Esz zalicza utrzymanie pozycji najbardziej rekomendowanego operatora telekomunikacyjnego w Polsce.
– Tę pozycję zdobyliśmy w pierwszym kwartale 2014 r. i o jej utrzymanie walczymy z siecią Play. Stanowimy grupę, która ma bardzo pozytywny net promoter score – przekonuje Esz.
Czytaj także
- 2025-03-07: Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa
- 2025-02-28: Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych
- 2025-02-28: Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2025-02-21: Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów
- 2025-02-17: Rośnie wymiana handlowa Polski z Hiszpanią. Są perspektywy na dalszą współpracę w wielu branżach
- 2025-02-26: Przez brak więzi z rodzicami dziecko szuka wsparcia w smartfonie. Psychiatrzy ostrzegają przed taką pułapką
- 2025-02-10: Dwie trzecie polskich przedsiębiorców znalazło się na celowniku cyberoszustów. Niewielki odsetek zgłasza to do odpowiednich służb
- 2025-02-04: Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi
- 2025-01-28: Europa bierze bezpieczeństwo w swoje ręce. Potencjał obronny może być nawet kilkukrotnie większy niż Rosji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.