10X Digital Announces Tailwind Group as New Client to Power Next-Level Programmatic Ad Campaigns
“As one of the most dynamic student housing groups in the country, Tailwind understands the importance of meeting students where they are—consuming content in the streaming landscape,” said Holly Rollins, President of 10X Digital. “Through our proprietary platform, we’re deploying geo-targeted, omnichannel campaigns that reach the right audiences with the right message at the right time.”
Tailwind Group’s portfolio spans many college markets, and 10X Digital will provide strategic ad support using tactics such as OTT/Connected TV (CTV) ads with pixel-based attribution and behavioral, intent and geo-fenced targeting of students.
This partnership underscores Tailwind’s commitment to innovation in digital marketing and leasing performance. Early campaigns will focus on enhancing brand awareness, boosting site traffic and driving both tours and lease applications in key markets.
“Programmatic advertising is no longer optional—it’s essential,” Rollins added. “We’re thrilled to support Tailwind in scaling their digital reach and achieving even stronger occupancy outcomes.”
10X Digital INC is a woman-owned business and a full-service content marketing, public relations and digital marketing agency, based in Greenville SC. 10X has been recognized by Content Marketing Institute as one of the top content marketing agencies in the world since 2014. 10X has regional, national and international marketing clients in many different industries. More information can be found at https://10xdigitalinc.com/studenthousing/.
Smart Digital Marketing. Powered by data & intelligent humans.
Holly Rollins
10X Digital
+1 864-708-5442
info|10xdigitalinc.com| |info|10xdigitalinc.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Davis Integrative Medicine Launches Enhanced Google Business Profile for Gainesville Residents
Japan CAR-T Cell Therapy Market Outlook: Innovations & Key Players - 2025-2033 | DataM Intelligence
Lemon Oil Market to Surpass USD 3.39 Billion by 2035, Driven by Rising Demand for Natural Ingredients and Aromatherapy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.