10X Digital Announces Tailwind Group as New Client to Power Next-Level Programmatic Ad Campaigns
“As one of the most dynamic student housing groups in the country, Tailwind understands the importance of meeting students where they are—consuming content in the streaming landscape,” said Holly Rollins, President of 10X Digital. “Through our proprietary platform, we’re deploying geo-targeted, omnichannel campaigns that reach the right audiences with the right message at the right time.”
Tailwind Group’s portfolio spans many college markets, and 10X Digital will provide strategic ad support using tactics such as OTT/Connected TV (CTV) ads with pixel-based attribution and behavioral, intent and geo-fenced targeting of students.
This partnership underscores Tailwind’s commitment to innovation in digital marketing and leasing performance. Early campaigns will focus on enhancing brand awareness, boosting site traffic and driving both tours and lease applications in key markets.
“Programmatic advertising is no longer optional—it’s essential,” Rollins added. “We’re thrilled to support Tailwind in scaling their digital reach and achieving even stronger occupancy outcomes.”
10X Digital INC is a woman-owned business and a full-service content marketing, public relations and digital marketing agency, based in Greenville SC. 10X has been recognized by Content Marketing Institute as one of the top content marketing agencies in the world since 2014. 10X has regional, national and international marketing clients in many different industries. More information can be found at https://10xdigitalinc.com/studenthousing/.
Smart Digital Marketing. Powered by data & intelligent humans.
Holly Rollins
10X Digital
+1 864-708-5442
info|10xdigitalinc.com| |info|10xdigitalinc.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

The Spiritual Art of Business by Barry L. Rowan Continues to Inspire Professionals Seeking Deeper Meaning in Their Work
From the Brink: Samuel George's Raw Memoir of Addiction and Redemption
A Knockout Collaboration: Oscar Stone Crafts Custom $100,000+ Chain for World Champion Boxer 'The Heartbreaker' Figueroa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.