Avaans Media Announces Return of PR Sprints for Consumer Products for Fall 2025
Exclusive to Avaans Media, PR Sprints Reinvent Consumer PR
PR Sprints continue to embrace the evolution of the media landscape with media placements that meet the needs of today’s consumer products. This special PR package that empowers holiday promotions and Q4 buying season is popular with consumer brands for its unheard-of flexibility and simplicity. No other PR agency offers PR Sprints.
“Fall is the ideal time for consumer products to grab marketshare and PR Sprints are a Q4 cornerstone. It’s the perfect blend of deliverables and timing because all the media is in place in time for Black Friday and Cyber Monday,” said Tara Coomans, Avaans Media founder.
“AI search continues to reward media placements in third party publications, and consumers are using both AI and traditional search to find the perfect gift, home accent, or beverage for the holiday season and PR Sprints deliver the much needed edge.” continued Coomans.
PR Sprints are ideal for consumer tech and gadgets, home goods, and CPG brands like beverages, which spike in the fall and holiday shopping seasons. The earned media PR program works exceptionally well with affiliate programs and offers choices of influencer sampling and guaranteed placement options online and on television.
Early registrants will benefit from guaranteed competitor exclusivity, inclusion in pitches and media requests that start as early as July, and first choice of limited availability choices. PR Sprint registration is now open and will remain so until the spots are sold out or August 22, 2025, whichever comes first.
PR Sprints start in September and run through the end of November, with guaranteed placements throughout the time frame.
For more information on PR Sprints please visit the FAQ Page
About Avaans Media
Avaans means "advantage." Avaans Media is the Top Boutique PR Firm in Los Angeles on Clutch.com and a 2X Inc. Power Partner who provides digitally savvy public relations for emerging industries, ambitious brands, and purpose-driven organizations. Exclusive to consumer products, the PR Sprints are a signature offering for seasonal PR. Founded by Tara Coomans in 2008, Avaans Media is based in Los Angeles, California.
avaansmedia.com
Tara Coomans
Avaans Media
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

leagend BMS100 Sets New Standard for Real-Time Battery Monitoring in High-Demand Environments
AI CERTs® Launches AI+ Security Level 3™ to Equip Cyber Pros for Intelligent Threat Defense
Giant Leap Day July 20
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.