BargainAirTicket Launches Spanish Website to Help Latino Travelers Save on Flights
Spanish-speaking travelers can now browse deals and get flight help via phone or WhatsApp with BargainAirTicket's new Spanish-language website.
NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 27, 2025 /EINPresswire.com/ -- BargainAirTicket.com has launched a fully Spanish-language version of its website to better serve the growing Latino community in the U.S. and Latin America seeking affordable and reliable airfare — especially to destinations across Colombia, Mexico, and South America.
With the new platform available at https://bargainairticket.com/es/, Spanish-speaking travelers can now browse deals, get flight information, and speak with a travel expert in their native language — all without any online booking fees.
BargainAirTicket offers a personalized alternative to larger travel websites by helping users book flights by phone or chat, with 24/7 bilingual support, zero booking fees, and 100% refundable options on many routes. The team specializes in finding lower fares on international flights — especially last-minute trips and flexible-date searches.
In addition to Spanish-language support, BargainAirTicket is expanding coverage of popular Latin American destinations such as Bogotá, Medellín, Lima, Cancún, and San Salvador. With the new site, users can explore route options, compare prices, and speak directly with an agent to get the best fare.
"Our goal is to make it easy for Latino families to travel back home without spending a fortune," "We’ve helped thousands of customers who were frustrated with complicated booking websites or hidden charges."
The company plans to expand its Spanish-language services further in the coming months, including hotel and car rental deals and destination content focused on the U.S.–LatAm travel corridor.
Kerry J Driver
Bookmecheapest LLC
+1 888-606-0159
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

RFCLA and San Diego Legion Unite to Form 'The California Legion'
Hexaview Named an AI Strategic Implementation Partner
Hero’s Pride Introduces EAGLE+: New MOLLE Adapter Expands Compatibility for Duty Belt Gear
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.