BIATCH® Tequila Lights Up Jamie Foxx’s BET Awards “Ultimate Icon” After Party
Held at Gravitas, an exclusive members-only social club in Beverly Hills, the after party pulsed with energy and at the heart of it all stood BIATCH® Tequila’s premium bar. Guests lined up for servings of the brand’s full spectrum, crisp Rosa Blanco and spicy Reposado. Each tequila was poured neat, mixed into Spicy BIATCH® and Foxxy BIATCH® signature cocktails created by celebrity mixologists who curated every pour, ensuring the brand’s signature edge was unmistakable.
“Aunt” Sue Hrib, BIATCH® Tequila’s founder and CEO, said: “At BIATCH® Tequila, we’re all about bold moves and unforgettable moments and no one embodies that spirit more than Jamie Foxx. We’re beyond proud to raise a bottle of our award-winning tequila with him as he receives the BET Ultimate Icon Award. Here’s to legends, laughter, and living life out loud!".
Jamie Foxx, still riding the high of his Ultimate Icon Award, was spotted mixing and mingling with artists, influencers and entertainment industry leaders, an atmosphere demanding bold flavor and confidence, exactly what BIATCH® Tequila delivers.
About BIATCH® Tequila:
BIATCH® is a 100% women owned lifestyle brand that celebrates the flavor of luxury and the spirit of incredible women. The BIATCH® strategy is to appeal to women like the fun “BIATCHes” behind this great brand who are passionate about building a community promoting the empowerment and success of women. A portion of our proceeds goes to supporting women’s causes and our goal is to create at least 50 women millionaires.
For more information, please visit: www.BIATCH.com
IG: @BIATCHtequila | F: BIATCHtequila | Y: @BIATCHtequila
Norah Lawlor
Lawlor Media Group, Inc.
+1 212-967-6900
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

leagend RT200: A Professional Lithium Battery Tester Designed for Accurate, Reliable Diagnostics
ACP Painting, LLC Featured on Rosie On The House Podcast: A Deep Dive Into Arizona House Painting
Premium 73‑Acre Off‑Grid Luxury Barndominium Estate Listed Near Richards, Texas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.