CHÂTEAU MALARTIC-LAGRAVIÈRE RETURNS AS OFFICIAL WINE SUPPORTING PARTNER OF THE 2025 TRIBECA FILM FESTIVAL
The Tribeca Film Festival is an annual event held in New York City, which was initiated to re-inspire lower Manhattan after the 9/11 World Trade Center attacks. It celebrates several narratives in various forms, such as films, television, music, art, and immersive programming.
Château Malartic-Lagravière Red 2016, along with DiamAndes Grande Réserve Chardonnay 2022—the family’s Argentinian domaine—were served at the Filmmakers Welcome Party on June 6, 2025 at the iconic Bowery Hotel, marking the festival’s official kickoff and welcoming actors, directors, and producers from across the global film industry.
With this renewed collaboration, the Bonnie family reaffirms their belief in the deep and lasting bond between fine wine and cinematic storytelling. In addition to its long-standing presence at the American Cinematheque Awards since 2019, Château Malartic-Lagravière has also been the wine sponsor of major cultural institutions such as the amfAR Gala in Palm Beach, which it supported for the second time in March 2025. Its wines have also made on-screen appearances in Emily in Paris, Death on the Nile, and Taken II.
About Château Malartic-Lagravière
Grand Cru Classé de Graves, Château Malartic-Lagravière is renowned for producing wines of great precision, elegance, and balance. Located in Léognan near Bordeaux, the estate lies on a historic, gravel-rich terroir that yields wines with depth, character, and strong aging potential.
Since Alfred and Michèle Bonnie acquired the estate in 1997, Malartic has become a benchmark for sustainability and innovation. Today, under the direction of their children Véronique and Jean-Jacques, the Bonnie Family Estates span nearly 500 acres, including Château Gazin Rocquencourt (Pessac-Léognan) and Bodega DiamAndes (Mendoza, Argentina).
Driven by a terroir-focused vision for almost three decades, the family has established Malartic as a reference for environmentally conscious viticulture, refined wine tourism, and a strong presence on the world’s top gastronomic tables.
Claire Loder
IT Public Relations
+1 212-941-5595
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

ACP Painting, LLC Featured on Rosie On The House Podcast: A Deep Dive Into Arizona House Painting
Premium 73‑Acre Off‑Grid Luxury Barndominium Estate Listed Near Richards, Texas
Insurance School of TampaBay (ISOTB) now offers tutoring to non-ISOTB students
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.