CHÂTEAU MALARTIC-LAGRAVIÈRE RETURNS AS OFFICIAL WINE SUPPORTING PARTNER OF THE 2025 TRIBECA FILM FESTIVAL
The Tribeca Film Festival is an annual event held in New York City, which was initiated to re-inspire lower Manhattan after the 9/11 World Trade Center attacks. It celebrates several narratives in various forms, such as films, television, music, art, and immersive programming.
Château Malartic-Lagravière Red 2016, along with DiamAndes Grande Réserve Chardonnay 2022—the family’s Argentinian domaine—were served at the Filmmakers Welcome Party on June 6, 2025 at the iconic Bowery Hotel, marking the festival’s official kickoff and welcoming actors, directors, and producers from across the global film industry.
With this renewed collaboration, the Bonnie family reaffirms their belief in the deep and lasting bond between fine wine and cinematic storytelling. In addition to its long-standing presence at the American Cinematheque Awards since 2019, Château Malartic-Lagravière has also been the wine sponsor of major cultural institutions such as the amfAR Gala in Palm Beach, which it supported for the second time in March 2025. Its wines have also made on-screen appearances in Emily in Paris, Death on the Nile, and Taken II.
About Château Malartic-Lagravière
Grand Cru Classé de Graves, Château Malartic-Lagravière is renowned for producing wines of great precision, elegance, and balance. Located in Léognan near Bordeaux, the estate lies on a historic, gravel-rich terroir that yields wines with depth, character, and strong aging potential.
Since Alfred and Michèle Bonnie acquired the estate in 1997, Malartic has become a benchmark for sustainability and innovation. Today, under the direction of their children Véronique and Jean-Jacques, the Bonnie Family Estates span nearly 500 acres, including Château Gazin Rocquencourt (Pessac-Léognan) and Bodega DiamAndes (Mendoza, Argentina).
Driven by a terroir-focused vision for almost three decades, the family has established Malartic as a reference for environmentally conscious viticulture, refined wine tourism, and a strong presence on the world’s top gastronomic tables.
Claire Loder
IT Public Relations
+1 212-941-5595
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Warehouse Robotics Market to Reach $31,343.7 Million by 2032 at 18.2% CAGR: Allied Market Research
Nano Gold in India Market Growth Analysis Report with Future Business Scope and New Investment Plans by 2027
Packaging and Protective Packaging Market to Reach USD 1.5 Billion by 2031, Expanding at a Steady CAGR of 4.3%
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.