DOM Partners with Prerender.io to Solve JavaScript SEO Indexing Problems for Modern Websites
This partnership addresses one of the most common and costly problems faced by modern websites today: poor indexing due to client-side rendering. Websites built with JavaScript frameworks like React, Vue, and Angular often fail to display content properly to crawlers. As a result, critical pages go unseen, traffic suffers, and business opportunities are lost.
Prerender.io is trusted by thousands of leading brands worldwide. It’s a flexible, powerful tool that helps many of the web’s biggest sites get ranked and get noticed.
“Prerender.io has been part of our toolkit for years,” said Justin Seibert, President of DOM. “Our clients were seeing major improvements in search visibility every time we used it. We’ve hit the point where it just makes sense to formalize the relationship so we can make this solution easier and faster for every client who needs it.”
With this partnership, DOM now includes Prerender.io integration as part of its standard technical SEO audit and implementation processes for qualifying websites. The tool helps crawlers from all major search engines and AI platforms see a fully rendered version of the page — without requiring major development work or site overhauls.
Clients can expect:
Up to 270% improvement in indexing
As much as 80% more organic traffic
Substantial savings on development resources
Faster identification and resolution of visibility issues
Prerender.io works silently in the background, requires no visual changes to a site, and includes reporting tools that track crawler activity. This allows marketers to focus on content and strategy while DOM handles the technical side of making that content discoverable.
Search visibility issues are estimated to cost businesses over $6.8 billion annually, according to recent research. DOM’s move to incorporate Prerender.io into its SEO services workflow aims to eliminate that risk for its clients.
To learn more or to request a free digital marketing audit, visit https://www.directom.com
Billy Wright
Direct Online Marketing
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Industry takes unprecedented step to drive Antarctic marine protection
Needle Coke Market is Predicted to Reach US$ 6.60 Billion by 2035, Expanding at a CAGR of 3.7% | Fact.MR
'Let It Out' Book Offers Breakthrough Approach to Emotional Healing and Connection
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.