Dubai-Based IT Business Coach Hina Siddiqui Launches New Website to Serve Tech CEOs and Founders Worldwide
From hiding her name to owning a global brand—Hina Siddiqui launches thehinasiddiqui.com, signaling a bold new $3M chapter in her entrepreneurial journey.
“This isn’t just a website. It’s a line in the sand,” says Hina. “It’s the moment I claimed my name, my voice, and my full energetic presence in the business world.”
Through her work with IT CEOs, elite founders, and thought leaders, Hina has helped dozens of companies unlock next-level visibility, profit leaps, and brand dominance—all by aligning with identity first. And her own journey mirrors the transformation she now delivers to the IT Business CEOs and Founders.
IDENTITY BEFORE STRATEGY
According to Siddiqui, most founders unknowingly build their businesses from a wounded place:
- To prove they’re capable
- To escape the judgment they grew up with
- Or to finally feel worthy of success
“This energy might get you results to some extent — but 1) it burns you out, and 2) it keeps you in the self-sabotage zone — not just in business and money, but also in relationships, health, creativity, and internal joy and peace. It blocks real abundance,”
she says. “Your business can only rise to the level of self-love you allow.”
Her own journey reflects this.
“There was a time I didn’t even like my name,” she says. “I hid behind a nickname in both personal and professional settings. My old website, authorhina.com, was built during a time when visibility felt conditional — and I felt unworthy of being fully seen. But that version of me is now history.”
With the launch of her new website, Siddiqui is also sending a message to the entrepreneurial world:
"Fall in love with your business by falling in love with yourself first."
Because power, magnetism, and longevity don’t come from tactics.
They come from alignment.
A DIGITAL HOME FOR A BOLD NEW BRAND
thehinasiddiqui.com is more than a website — it’s a declaration of sovereignty.
It brings together her premium coaching offers, her top 5% global podcast The Corporate Life – Billion Dollar Conversations, and her media company, Corporate Influence Media, under one sleek, elevated brand identity.
“If I were to leave the world right now and give one message to the business world,” she says, “It would be this: Rise in love—with yourself, your offers, and your business. Because nothing extraordinary can be built from self-rejection.”
ABOUT HINA SIDDIQUI
Hina Siddiqui is a Dubai-based entrepreneur, IT business coach, 6x Author, host of The Corporate Life Podcast (top 5% globally), and media authority who works with high-level CEOs and founders to transform their visibility, profits, and personal power.
She has been featured in over 560 international media outlets, including Google News, CBS, NBC, FOX, and AP News.
Her signature identity-first approach combines mindset, messaging, and media to turn businesses into empires — and leaders into icons.
Addressing Real Estate Market Fragmentation: How one start-up wants to help
Express Restoration Offers Free Inspections for Local Customers
Raising the Bar: Jim Allison of Dunes Realty Sales Voted Best of South Carolina
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.